Haiiiiii dames, Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Nou me jurkje is af hoor!! Zou hem ff in me album plaatsen als ie klaar zou zijn, dus die ga ik er nu ff inzetten!! xxx mamatje
Tante, die zwangerschapshormonen zijn gearriveerd. En hoe! Grappig wat het allemaal met je lijf doet. Ik heb nog geenvriendschap met de pot gesloten maar dat kan niet lang meer duren..... Manlief moet/kan er wel om lachen.
Leuk he .. Ach als je er vriendschap met de pot sluit is altijd fijn toch . Ik heb het niet gedaan bleef bij weeig dus dat was wel fijn hahaha..
Ricmar voelde en voel helemaal niks vandaar dat ik ook zo lang kon wachten met testen. Ga me even in aug melden dames tot zo
Sus het is Rimar die het vroeg haha . KRis indd nog een vriendschap is nooit weg lol. Ja gaat goed ze laat mn buik flink golven haha..
whaaa!!!! proficiat!!!! super toch? geniet er maar lekker van (toch niet meer tot woensdag kunnen wachten? )
NIKS is goed!! Had ik ook en daarom kon ik ook wachten met testen tot na NOD! Wacht maar tot die hormonen op bezoek komen hihihhihi
hoeveel niks is niks? heb ook nergens last van.. alé, beetje misselijk en zeer emotioneel.. maar geen zere borsten, ook geen ongikrampjes meer.. wel zenuwen..
Het jurkje staat in me album hoor... Jeempie al weer bijna een jaar om....hoop dat het echt mijn jaar gaat worden 2010...trouwen en hopelijk een klein ukkie... duim voor de anderen ook...dat het maar een vruchtbaar jaar zal gaan worden met vele zwangerschappen!! xxx
Niks, geen zere borsten en geen ongikrampen, niet misselijk en absoluut geen testdrang....wel hoge temp dus moest wel testen. Succes Subke!!
nee, testdrang heb ik ook absoluut niet!! en ik temp niet.. dus ga ook geen reden hebben om te testen.. weet je, ik zal anders gewoon op m'n NOD testen8).. nog 2 daagjes
amai niet Kris.. dat zou 't mooiste kerstcadeautje ooit zijn (ga alweer bijna huilen.. pfft.. ben toch 'n muts hè)