Hoi Petatje, jij gaat nog steeds lekker he. Alweer 13 weken, wat super wat super. Ik heb even je echo's bekeken. Prachtig. Enjoy girl
WOEHOE 3Kats echt gefeliciteerd meid oooooo Zethu spannend met MR Utrecht hoor Yootje, mijn duimen draaien ook voor jou hoor en natuurlijk voor Subke en Rimar en Charmed... woehoe susan ook zwanger. Ook voor jou gefeliciteerd hoor
oo..wat heerlijk al die zwangere vrouwen in dec... ik wil oohook...hahaha... ben superblij voor jullie hoor! maar word altijd enorm ongeduldig van de wachtbank... we zullen zien.. ik heb menstruatiekrampjes, maar ook hele felle steekjes in mijn liezen en onderin mijn buik..verder grotere gevoelige borsten en niet fit.. ik wil niet eerder testen dan vrijdag op 1ste kerstdag, als het dan nog nodig is he?.. liefs
hey, eindelijk even weer op het forum. aangezien hij regelmatig vastloopt als ik hier op het forum zit. morgen is het zover voor de testdag zijn er nog meer dames die mogen testen??? eigenlijks heb ik het vermoeden dat ik rond de 25e gewoon weer ongi ben ik hoor van jullie
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!! WAT EEN GOED NIEUWS!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! zoooooo blij