hoi hoi, iedereen aan het koken etc? Zou ik ook al moeten doen...maargoed even mijn verslaving voeden.. ben net klaar met behang afsteken en het plafond witten...morgen maar eens behangen en dan is de tweede kamer bijna klaar...dan nog één te gaan..pfff... verder af en toe duizelig, moe en misselijk... ook nog steeds trekken en steekjes in de liezen en onderbuik... was het maar vast vrijdag... nou, eerst maar eens lekker koken..mmm gebakken aardappels, tartaartje, en sla.. liefs en tot later!
He die steken en trekken in de lies....en de rest van de kwaaltjes had ik vorige maand ook hoor en ook bij de zwangerschap van Sven.....dus een heeeeeel goed teken!!! *duimt verder*
pff testen nog niet in huis, zal morgenmiddag dan pas worden maar houd jullie op de hoogte. de 25e mijn nod dag anders... heb nog nergens last van dus wie weet
hey meid! een knuffel speciaal voor jou! *doet een geef BB10 een posi test dansje* en als ik de ooievaar zie stuur ik hem jou kant op hoor! en speciaal voor jou: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
hey goofy,is je ei al geweest?mag ik al terug voor je gaan duimen of moet ik je wat energie sturen om te klussen?
ga ook voor jou duimen!!!en voor jou ook wat hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg!
voor alle wachtende dames: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg voor alle dames die op hun ei wachten: "energie om flink te klussen" en voor iedereen een geweldige kerst en een spetterend eindejaar! Laat 2010 een nog vruchtbaarder jaar worden!!!
Allemaal bedankt voor het feliciteren. Heb vanmiddag een Woezel knuffeldoekje gekregen van een vriendin ze was zo blij voor ons. Ga nu even op de bank liggen, ben kapot. (Gister ook al een uur geslapen na het eten.)
Kom even kort langs Susan --> van harte gefeliciteerd, super! Zethu --> geweldig van mr. Utrecht Yootje --> spannend!!! Iedereen die ik vergeten ben, sorry, heb geen tijd om alles terug te lezen.
rustig hier?.. ben net lekker met de kleine in bad geweest.. altijd zo knus...hij bedenkt van allerlei spelletjes met het speelgoed en de zeepbellen... schatje!
hey kan het niet uitstaan als dingen te laat komen zucht. tnt zal wel weer vetraging hebben. mja niet binnen mail naar sensitive. anders maar test uit de winkel halen hhaaha... het is inderdaad rustig, denk dat ik zo ga slapen. tv is niks dus voetbal staat aan gaaapppp
je zou vandaag je bestelling krijgen? misschien wel wat drukker/later door de aankomende feestdagen en sneeuw? wel irii inderdaad..hier staat ook voetbal aan..boring...
voetbal is et saai haha altijd een discussie erover. omdat hij het anders wel illegaal van internet plukt. miss zo maar na bed