Het was trouwens hartstikke leuk in Antwerpen. We hebben van alles gedaan, ondanks dat mr Heitje en ik daarna ook nog ziekig waren... we hebben geshopt, naar de zoo geweest, bios en lekker uit eten. Genoten dus! En nu met de kerstdagen weer feest..goh wat hebben we het slecht Morgen gaan we nog naar de schoonouders kerst vieren...vandaag lekker gegourmet met zn tweetjes Fijne kerst nog eventjes!
hallo dames , hoe is het hier? ga morgen bijlezen.. nu eerst bijslapen.... behoorlijk nachtwerk geworden... liefs
hallo, ik ben nieuw hier mijn nod is 30 december. ben echt heel benieuwd. wij gaan voor ons eerste kindje en zit nu in ronde 2. de dames die zwanger zijn GEFELICITEERD!!
Ja dank je wel hoor meis, maar toch vind ik de gedachte nog doodeng, ben giga praktisch ingesteld zo van hoe moet het straks met het werk, minder uren, hoe financieel enzo alles regelen, zucht en het is voor mij nog steeds niet helemaal zeker en duidelijk, durf mijn banner ook nog niet te switchen. Ik laat het nog wel weten wat we gaan doen met testen, doei doei
Huh maar ik las toch ergens anders dat je al een test had gedaan of ben ik nou gek???? (op tempkaartjes)
grinnik.. dan lijken we echt wel op elkaar ik had dat bij m'n eerste zwangerschap ook heel erg.. ben 'n paar uur echt helemaal van de kaart geweest en heb 'n paar dagen nodig gehad voor ik eindelijk terug 'n beetje rustig was is héél normaal hoor.. 't is een hele verandering, zo'n babietje ok, zal ff mee rustig doen met je.. we wachten gewoon je volgende test af.. (maar 'n streep is 'n streep hoor, hoe licht ook )
Dames, ik ben er weer vandoor. Geen idee wanneer ik weer op zp kan komen omdat ik bij tante Mars ga logeren.
g'morgen Dondersteen.. ja, zoontje heeft last van z'n tandjes en wil niet meer slapen.. en normaal mag ik op zondag blijven liggen, maar dat heeft 't mannetje zo niet begrepen vandaag..