hihi is goed maar is wel makkelijk zo, even doorverwijzen ipv telkens weer opnieuw tikken, werd er een beetje getikt van haha
ja is soms erg lastig had ik in maart ook hoor over mijn verhaal dus nu is het doorverwijzen en klaar Ik ben wel blij voor je dat je weet wat er is en dat je dalijk met alle vertrouwen gaat spuiten en dat ze zelfs zeggen dat je zwnager er door kunt worden zijn iig wel mooie en positieve woorden. Ik hoop dus dat je snel die levi broek kan gaan kopen
eeeeeeeeey petatjeeeeee! hey maar allemaal zwangeren in tha house.... willen jullie vast wel wat kwijt aan deze niet zwangere... hint hint hint
Ja duidelijker kan haast niet he. MVM weet niet of ik dat wel ga doen. Werk 5dagen dus word alleen de thuis plasjes en heb een erg nieuwsgierige buurman. Die gaat vastg napluizen wat er steeds voor busje voorrijd als wij niet thuis zijn. (Doet hij echt hoor)
Dames is ga er weer vandoor, Naar mijn opa en oma om oma's zelfgebakken krentenbrood op te halen. Zo lekker
doei suus!!! veel plezier! Tja, MvM, ik ga dus straks ook pregnyl spuiten, dus wat er uit die plasjes wordt gehaald, wil er wel aan meedoen, maar weet niet of het mag als je zelf die spuiten hebt gehad, ff googlen...
ja wil het wel weten jah en volgens mij mag je gewoon mee doen hoor als je zelf ook gespoten hebt. ik krijg een 20 weken echo dus hoop dat ze het dan kunnen zien. 6 jan voor het eerst naar de verloskundige zo spannend is weer iets heeeeel anders dan de gyn heh.
dacht dat ik ooit had gelezen dat het dan niet kon mee doen, maar dat zie ik tegen die tijd dan wel hihi 6 januari dat is al bijna!!! alles al besteld aan kinderkamer/ wagen? of wacht je tot je weet wat het wordt?
we zijn gisteren wezen kijken voor een wagen maar is lastig hoor en de kinder kamer heeft maar 4 tot 6 weken levertijd dus ook dat komt wel . maar we beginnen ons nu wel te orienteren .