wij weten al wat voor soort wagen we willen ik ben niet zo lang, en mijn vent best wel lang, dus moet er een zijn die goed af te stellen is op diverse hoogtes, en ook die bak moet niet al te laag staan.
goedemiddag allemaal, ik heb weer bijgelezen en zag een licht posi test van rimar? whoehoe!!! spannend meid.. ik hoop dat ie er morgen vanaf knalt!! ik ben volgens mij ongi aan het worden...mm.. ben er zelf wel blij mee, want na een nega test denk ik altijd.. laat die ongi maar komen... ik heb alleen pas 2 keer een ietsiepietsie afgeveegd, dus wacht even tot het echt doorzet voordat ik mijn banner aan pas... liefs
nou meiden ik heb deze maand weinig mee gekletst maar de kerstman had ook dit jaar weer een leuk cadeau op 1e kerstdag voor me! dus op naar ronde 43 succes allemaal!! XXX
Hallo dames hier een korte update van mij, vanmorgen temp weer omhoog en ik heb getest alleen nu met een ander merk, had niets anders meer, alleen gaf deze test negatief aan. Ben nog steeds niet ongi en heb wel nog steeds lichte buikkrampjes en een snel vol gevoel. Ga morgen achter nieuwe testen aan.
En anders ik wel, deze onzekerheid vind ik eerlijk gezegd niet echt leuk, heb bewust geen vis gegeten deze kerst hoe lekker ik mijn zelfgemaakte salade ook vindt, maar wil het risico niet lopen.
Rimar niet om het een of ander maar temp je wel op gezette tijden? Dus iedere dag op dezelfde tijd anders is je temp. en dus FF niet betrouwbaar. Maar een licht streepje is een licht streepje, hoop het voor je.
Normaliter temp ik op hetzelfde tijdstip ivm opstaan voor werken nu heb ik vakantie en varieert de temp. Maar ik ben nog nooit zo lang over tijd geweest, dus vandaar
zo tegen de verveling maar even een nieuw gezicht hier. Ik heb mijn NOD denk ik een dezer dagen... weet het niet precies, want mijn cyclus is onregelmatig en de stomme goedkope ovu testen zijn ook erg vaag.... Houd meestal mijn cvs in de gaten en klus er wat rondom heen Heb nu wel gevoelige borsten en rommel in de buik... dus of NOD komt eraan of de ongesteldheid.... tatatata.... we wachten rustig verder kunnen jullie nog eem beetje wachten?