Jippie!!!!!!!! Wel apart dat ie dat vraagt, nog niet eerder gehoord dat een HA zoiets vroeg. En 2 december, dat is gelukkig al best snel
Oh susan, mis ik jouw berichie helemaal.... Leuk ik lees dat je een verwijsbrief hebt en al een afspraak zo snel!!! Kei goed!!! Hmmz BEG, mijn HA zei het ook hoor...weet je het zeker het is best wel intensief...toen ik als antwoord gaf...iedere dag wachten op je ongesteldheid die al bijna 100 dagen wegblijft is nog intensiever.....
Ja ben ik wel blij om dat we zo snel al terecht kunnen. Moet nu weer gaan want mijn klas komt zo terug van Gym.
Ik heb ooit eens voor de belastingdienst moeten werken. Kreeg geen reiskostenvergoeding, niet eens voor het openbaar vervoer. Heb het achteraf wel van de belasting af kunnen trekken!
hihi.. Iemand leuk idee wat ik vandaag met mijn dochter kan gaan doen......heb alles van de week al gedaan...en mijn ideeen zijn op! Ze zit nu naast me nog op ons bed...lekker haar boterhammetje op te peuzelen....naja de korstjes laat ze liggen...... Dan gaan we dadelijk eerst wassen,aankleden, en naar beneden....doe ik ff de afwasmachine uitruimen...snel de rotzooi die is blijven liggen gisteren opruimen...en dan........kan niet de hele dag opruimen want dat vind ze niet leuk. (in het begin wel want dan vind ze het spannend om mee te helpen hihi) maar na een uurtje dus niet meer...... Heb al zoveel gewandeld van de week...we zijn al in de zandbak geweest....we zijn al in de speeltuin geweest...we zijn al in de kinderboerderij geweest...we hebben al een eind gefietst....we hebben al een tekening gemaakt....we hebben al gewinkeld....we hebben al een toren gebouwd van de blokken....we hebben al trapgelopen op en af....en dan springen laatste trede hahaha..... Maar nu weet ik niets meer.......
hahaha, druk programma vandaag is het wel droog (hier iig) bladeren zoeken buiten en dan die thuis verven en afdrukken maken op papier? of is ze daar misschien nog een beetje te klein voor? weet het ook niet zo goed
jah..maar als ik dat zou moeten dan moet ik erop toeleggen..... Verdien bijna 9 euro dan per uur...waarvan je ongeveer 150 euro in de week overhoudt....dan moet ik 200 euro aan kinderdagverblijf afgeven....en 3 maal per week dus retourtje trein van 11 euro........... dat is per maand ook ongeveer 150 euro...... ik verdien dan per maand 600 euro waarvan ik er al 350 kwijt bent!! En dan moeten er nog boodschappen en alles van gedaan worden.....sorry maar daar doe ik het niet voor...........klinkt misschien raar omdat ik nu thuis zit en geen inkomen heb...maar ik wil gewoon met plezier werken en me niet zorgen maken over inkomen......en zou jij je kind 24 uur wegbrengen terwijl je dat niet wilt....en er dan maar 250 euro per maand aan over houden?????
Hihi..die bladeren zoeken kan ik doen...het verven gaat op mama aankomen......maar wel een leuk idee! ze zal het wel spannend vinden denk ik!! Ben helemaal niet zo creatief........ En dat is best wel stom soms.....
hmm denk dat ze daar wel te klein voor is nog...zou een grote smeerboel worden hhahaha..en ik denk dat er meer in het mondje verdwijnt als op de bakplaat.... (ze is pas 1,5 he... )
nee....dus ik ben niet gek dat ik er nee tegen zou zeggen en dat ik bepaalde eisen heb.....sommige zeggen ja maar je moet toch werken enz...nou nee. als we voorzichtig doen lukt het ons ook wel van 1 inkomen!! Het is dan niet makkelijk en niet zo breed..maar het lukt wel..
hihi, ja weet dat ze pas 1,5 is maar heb ook echt geen idee wat ze dan allemaal leuk vinden en al wel kunnen