RIMAR!!! nog niet weggaan hè!! heb nog niet teruggelezen, maar er is volgens mij iets niet juist.. explain girl
F5 wat gebeurd er dan.... hahahha ik doe nou op snel reageren, maar ik klik me suf.... ach tijdverdrijf........
Ja heb de eerste 2 keer met matcare getest en vanmorgen met de laatste die ik nog had, ook een huismerk van drogist en die gaf negatief aan, dus vandaar dat ik mijn banner nog niet aanpas enzo, ik wil eerst meer zekerheid hebben, ben nog steeds niet ongi, heb wel lichte krampjes, eet ook minder zit sneller vol, huid ziet er beter uit, maar ik ben denk ik iets te nuchter (manlief ook) wil eerst echt zekerheid in de vorm van een knaltest, dus ga morgenvroeg naar kruidvat om 2 doosjes 2 voor 5 euro en een digitale test te halen.
ah ok, thanks Rimartje.. hij zal morgen wel knallen!! ik zou ook voor 'n super gevoelige gaan jeetje, zo blijft 't wel spannend seg..
Okee weet ik wat me te doen staat morgenvroeg en nu maar hopen dat er niet te veel mensen in de winkel zijn met name bekende mensen, wil geen geroddel hebben
Ja vertel mij wat, zo had ik het me ook niet voorgesteld maar ja het is nu eenmaal niet anders, het komt zoals het komt
sleep weer mijn pak roosvicee hier naar binnen, schenkt glaasje in voor rimar, 'komt wel goed schatjuhhh'
ik denk het wel, kan ik trouwens 's ochtends plassen en het bekertje een uurtje in de badkamer laten staan?