Voelen ik??? Moe. Verder helemaal niets. Had gisteren stiekem (anders hoort Heitje het) een test gedaan en die was natuutlijk spierwiteigenschuld dikke bult) Ik ga nu ook niet meer testen, ik zal wss vanavond wel ongi worden en anders morgenvroeg.
Ja ik ga er ook vandoor! Moet nog boodschappen doen en hier de boel netjes maken, krijg weer visite vanavond! Fijne dag ladies!!
tuttut.. geen bloed geeft moed hè je mag niet op rood!! punt. roze en anders niks.. dikke knuf en komt allemaal dik in orde!
Hahaha ik had het al gelezen meid van die test....maar heb er stilletjes 'overheen' gelezen hoor... met de feestdagen knijp ik wel twee oogjes dicht 1... en 2 .. zie je?
Ik weet niet of jullie rimars test van vandaag werkelijk gezien hebben maar die vind ik gewoon hartstikke positief hoor! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33131-albums2966-picture14484.jpg Gefelicitééééérd!! XXX
Ik ga er ook weer vandoor moet nog zoveel doen. Morgen misschien een nieuwe (oude) auto kopen...spannend! Tot later!
Hihi ja wij vinden hem ook overduidelijk maar Rimar wil nog ff meer zekerheid door een donkerdere streep te krijgen morgen! Begrijpelijk hoor, als je al zo lang bezig bent wil je geen teleurstellingen meer! Nu ben ik écht weg hoor!
Nou dag iedereen die er vandoor is..... *kijkt een beetje zielig om der heen en ziet er best veel vertrekken*
Pffffff knap stil hier in mn eentje... zo is het druk en kan je het amper bijbenen met je werk er tussendoor...en nu heb je pauze en dan is er geen kiep....
voel me ineens heel schuldig.. m'n 2 ventjes zitten thuis en ik zou zo snel mogelijk ook naar huis komen.. en nu zit ik hier 'n beetje m'n tijd te verdoen ipv keihard te werken.. stoute mama..
Aaaaah....En die 2 mannetjes inderdaad maar wachten wanneer je thuis komt... Foei Subke Ik moet helaas tot half 6 vandaag...En heb nu al geen zin meer... Maar ga zo denk ik toch echt offline hier en ff werk afmaken wat hier ligt...Anders komt het niet goed.... Als jij dat ook gaat doen Subke, dan ben je misschien zo klaar
ja, ga ik doen.. ik mag naar huis wanneer ik wil (vanaf half 4), maar werk of de financiële afdeling en 't einde van 't jaar is bijna daar en heb dus heel veel dat gewoon af MOET.. ga nu dus echt werken en proberen hier weg te blijven.. ik zie jou en je 2 strepen deze avond wel daaag!