iedereen denk ik blijf ook maar heel even, wil bij m'n ventje gaan hangen, maar wil Sweetmiekie haar test nog zien
*breekt even in* Hee meis! T was super gezellig.... af en toe lees ik hier mee, ben zo benieuwd wanneer jij op roze mag De verjaardag is nu echt voorbij en de enorme weemoed/tranen/etc. begint nu ook af te nemen... over 2 weken nog een keer (en stiekem wil ik dan zelf ook weer, maar wij wachten écht nog even! zwangere meiden: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *breekt weer uit*
ja zit ook te kijken... maar ze is volgens mij niet een week overtijd, omdat ze zegt dat ze nu een dag langer dan de vorige keer, toen 6 dagen overtijd was, met dr cyclus daarvoor dus vergeleken met dr laatste cyclus is ze maar 1 dag overtijd als iemand nog begrijpt wat ik zeg
@ Beg, ik snap m. Ik breek ff in om hoi te zeggen. En dag. Want ik ga lekker naast mijn man onder de douche staan en lekker mijn bedje in rollen... Truste!
Hahahahaha.....herkenbaar Subke, ik heb hem laatst ook nog in mijn handen gehad, ligt in hetzelfde kastje waar mijn ovutesten ook in liggen.........misschien steken ze elkaar aan....
......enne Rimar.....die nuchterheid gaat vanzelf over als je dat kleine wezentje op de echo gaat zien.......weet nog goed dat mijn adem in mijn keel stokte toen ik de spreekkamer destijds in moest voor de echo......
Aloha! Ohh jammer dat er geen uitslag is doorgegeven van Sweetmiekie... nou ja misschien morgen dan! BEG: ronde lopen? Volgens mij is iedereen best wel braaf op het moment.. Hey BB! Hoe is ie??
Hee meissie, goed hoor. Had gedacht vanavond ongi te worden maar nog niets wat er op duid? En met jou?
Je had een vroeg eitje dus dit keer! Testjes gedaan? Ik ben ook weer aan de ovu-testjes maar tot nu toe nog niet echt posi geweest...alleen ongi-krampjes dus eitje zit er wel aan te komen! Cyclus gaat dus weer richting de 30 denk ik... Wanneer ben je van plan weer te testen als je niet ongi wordt?
Yo jowjow! (buiten zp om noemt iedereen mij ook Jo ) Hoe is het? Nog 3 dagen zie ik! Goede hoop voor deze maand??
Morgen is dag 14 en dat is het langste dat ik ooit heb moeten wachten dus als ik morgen niet ongi ben geworden dan ga ik woensdag nog eens testen. Maar ik verwacht niets hoor. En iid dee maand had ik weer eens een vroeger eitje op dag 12 dus cyclus van 26 dagen. Die vind ik toch beter dan die van 31 dagen Ik hoop dat jouw ei snel komt!
Heb altijd goede hoop, maar ja de praktijk moet het eerst nog bevestigen (hihihihi) oftewel wachten tot NOD. Heb wel iets raars gehad deze cyclus nl. op 8DPO een klein beetje roze/lichtbruin en daarna niet meer zit nu op 10DPO (normaal 4-8 dagen spotting vooraf ongi). Temp is nog hoog..... dus tja....