Hee meid, ik zit hier nog wel een beetje vol ongeloof lichtelijk te shaken, manlief krijgt het bij thuiskomst pas te horen, hij wist dat ik vanmorgen ging testen, maar had al wel verteld dat hij er wel van uit kon gaan dat het raak was deze ronde, maar we zullen het wel zien hoe hij daadwerkelijk gaat reageren vandaag, die digitale liegt er niet om hoor
Ik wil bij deze (stuiterend zittend achter de pc) iedereen hartelijk bedanken voor de felicitaties, ben zo blij
eindelijk 'n stuiterende Rimar ik stuiter hier mee hoor (maar ik stuiter al 'n paar dagen voor je ) ben ook super blij voor je! kom je nog vertellen hoe je ventje reageerde?
kan ik me helemaal voorstellen meis.. wat bijzonder he? krijg er waterige oogjes van hoor, bij het idee dat je nu eindelijk een kleintje gaat krijgen... was zelf na een jaar proberen zwanger van ons eerste wondertje en was ook zo vol ongeloof... geniet er van meid, het is je zo ontzettend gegunt!!! liefs
Wat zal ik doen het digitale contactformulier van de verloskundige praktijk online invullen of bellen tussen 13.00-14.00 uur, dan kun je hen telefonisch bereiken?
Tja wat een ochtend, ik zit hier nog in mijn pyama achter de pc, ga me zo eerst maar eventjes douchen en aankleden denk ik
Dat dacht ik ook, kan ik ook gelijk uitleggen dat ik deze week nog vrij ben en nogal scherpzinnige collega heb en fulltime werk en zeker nu nog geen slapende honden wakker wil maken
precies! (ookal denk ik niet dat je al gelijk deze week kan langs komen voor een echo, is toch meestal pas vanaf week 6 ofzo)
wahahaha!!! jippie!!!jippie!!!jippie!!!! van harte gefeliciteerd lieve rimar!!! ga maar fijn genieten nu!!!! proficiat!!!! ben zo blij voor je!!!!
Ja maar de eerste intake is gelijk 45 minuten de andere 15minuten en vanaf mijn werk is het ook nog wel een stukje rijden, begin met tandartsen afspraak denk ik en daarna zien we wel verder
Dank je wel hoor, hihi, en hoe bedoel je dat je zeker weet dat het een meid wordt onder in je banner?
ja lach maar ik zit met 1 vrouw in 1 kantoor, zij hoort en ziet heel veel en ik wil nog niet dat iemand iets weet totdat ik de 13 weken grens gepasseerd ben en dan ook nog eerst de familie en pas daarna werk
Hee dames ik ga me douchen en wat doen hier, moet om 13.00 uur ook nog bellen, hihihi, laat nog wel wat van me horen, doei doei en ik ga me ook nog eventjes aanmelden bij de september mama's hihi