ach ja, daar zou ik niet zo druk om maken maar vond het wel grappig dat je nu al weet wat voor smoesjes je gaat gebruiken
Jaaaaaaaaaaaaaaa nu mag ik Rimar feliciteren!!!! GEFELICITEERD lieve Rimar!!!!!!! Het is je giga-mega-gegund!!!!!!!!!!
oei, Rimartje al net weg.. tot straks of zo meisje ik ga ook terug aan de slag.. megadruk hier.. tot straks of zo
Sweetmiekie: balen zeg van je nega test en dan nog meteen je ongi erachteraan ook Dat hoor je vaker hier, testen en dan gelijk ongi...alsof je lichaam de gedachte misschien zwanger te zijn loslaat ofzo en dan denkt: ach laat ook maar komen... :S *knuffel voor jou!*
klopt inderdaad...daarom test ik ook vaak wel... dan denk ik...is het nega, dan komt menstruatie tenminste..
Ja vaag he Ingef... blijkbaar werkt het zo... Zit ff op menstruatiekalender.net. Goh ze hebben wel hele handige wijzingen aangebracht zeg, super! Ook voor als je zwanger bent hoe je alles kan bijhouden enz!
Ja en hij berekent je eisprong zeker niet op basis van je temperatuur maar op basis van eerdere cyclussen? Of doet ie dat nu ook??
Ik zie net dat je bij instellingen kan aanvinken dat je wilt dat ie op basis van je temp gaat meten... maar ik laat hem denk ik gewoon staan op gemiddelde cycluslengte.. Alleen dan zegt ie dat ik gister mn ei heb gehad...
Heb nu mn hele temp daar ingevoerd maar het enige dat ik zie is een wiebelig lijntje...totaal niet overzichtelijk.. jammer.. Hey Kris! Hoe is ie met jou??????
ik heb even de handleiding erbij gepakt maar als ik op basis van temp zet, was ik vruchtbaar toen ik ongesteld was, dus lijkt me niet hahah heb nu op basis van eisprong staan, dan zou ik vandaag eisprong hebben
Haha nee lijkt me ook niet... Gelukkig maar dat FF bestaat he Denk zelf ook niet dat ik gister mn eitje gehad heb..
Mijn schoonouders hebben trouwens een puppy gekocht gister! Het is een klein teckeltje! We gaan vandaag gelijk kijken..whoehoee! Ben gek op jonge diertjes