Haha ja die hondjes kunnen flinke lastpakjes zijn! Mijn schoonouders hadden er ook zo een, maar die ging dood vlak voordat ik wat met mrHeitje kreeg...
Damn mn internet valt steeds uit...grrrr aan, uit, aan, uit :S Stomme router... Ik ga ermee stoppen, moet ff naar mn werk..blegh geen zin in! Fijne dag!
doei heitjeeeeeeeee ik moet ook eigenlijk wat gaan doen in huis moet ook nog mijn injecties gaan ophalen.... grrrrrrrrrrrrrr geen zin, om 12 uur ga ik douchen hahaha
Meid, van harte gefeliciteerd! En nu heeeeeeeeeeeeerlijk gaan genieten, want alle clichés zijn waar, je kleine uk is er voordat je het weet! (En dan zijn ze 1 jaar, voordat je het weet!)
Hee dames, hier een korte update van mij. Ik heb de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt, heb ook gelijk gevraagd of ik mag blijven zumba-en en dat mag gewoon. Ze zegt dat alle vorm van beweging die leuk is om te doen gewoon blijven doen, dus jippie volgende week weer zumba-en, hihihi
#%$*&^(& !!!! Mn hubbie dacht dat FF spam was en heeft mn account verwijderd!!! En nu kan ik m niet meer aanmelden omdat je niet nog eens opnieuw mag aanmelden.. Heb al een mail gestuurd of ze het ongedaan kunnen maken maar ziet er naar uit dat ik t via een andere site moet bijhouden.. Ik heb ergens wel een nederkandse site voorbij zien komen maar kan m nu ff niet meer vinden, iemand enig idee hoe die heet?
Hey meiden, Ik kom me hier afmelden. Na 5 dagen overtijd testte ik heel licht positief, diezelfde avond/nacht ging het echter fout. Op naar de volgende ronde! Succes allemaal!!! Liefs Shyen