NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

g'morgen Rimartje!! (en de rest ook natuurlijk)

zeg, heb je je tempcurve nog ergens? dan kan ik die van mij gaan vergelijken ;)

2. Duploke

Duploke Niet meer actief

whaha! spannend hoor! jammer dat je nog niks door kan sturen via de pc.. wil er wel eentje proeven ;)

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    289d7b Ovulation Charts

dit issem

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou succes met bakken meid, jij liever dan ik, ik koop ze wel gewoon of krijg ze van mijn schoonmoeder:D

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

thanks!! vind 't wel spannend zo dat tempen.. :)

en? wat zei je ventje?

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nuchter blij, zo wil ik het omschrijven, hij wist natuurlijk wel dat het eraan zat te komen, dus een hele verrassing was het niet meer

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen allemaal!!

Lynette en Novaa: bedankt voor jullie uitleg over jullie zus/vriendin.. We zijn dus niet de enigen in trouble...

Rimar! Hoe ist ie? Beetje kunnen slapen? Hoe reageerde Rimarman?

Hier: vandaag mijn ei! Jeuj!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    zie hierboven, maar dat had ik al voorspeld, ik denk dat de heftiger reacties gaan komen op het horen van een hartje, zien van een echo enzo.

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

whaha, nuchter blij
    :D
    en nu? zwijgen tot na de 12 weken of wat is de planning?

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Ja jippie heitje heeft dr ei, goed van je, zal ik je ook nog eventjes iets geven?

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]
    [B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta]
    [/COLOR][/FONT][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

12. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, 't is wat met die zussen hè..
    en hoe weet je dat nu? ovu test? (en gefeliciteerd met je ei hoor!)

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja zowiezo tot ik bij de verloskundige ben geweest, en als ik mijn kop volg tot na 13 weken ja, mijn stiefpappa is begin maart jarig, leek me wel een leuke aangelegenheid om het dan te vertellen, maar dat duurt allemaal nog zooooooooo lang weet niet of ik dat wel vol kan houden, en manlief hihihi geen idee hoe lang hij dit voor zich kan houden:D

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jaaaaa *vang vang vang vang!* Thanks Rimar!!
    Voelt vast goed om nu ook te mogen strooien!!

Gister posi ovu-testje gehad en krampjes..vandaar...oh en mn temp is vandaag laag dus dat is ook een teken :D

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

steekt stiekem wat oma HCG in haar rugzakje..

16. Duploke

Duploke Niet meer actief

't is moeilijk hoor :D, maar veel succes met zwijgen in ieder geval :)

17. Duploke

Duploke Niet meer actief

ah, ok.. :)
    spannend.. ik kende m'n lichaam zo goed bij m'n laatste zwangerschap, maar de laatste maanden kan ik er geen touw aan vast knopen..
    weet echt niet meer wanneer we nog moeten klussen, dus denk dat we 't deze keer ook gewoon vanaf dag 10 om de dag gaan doen..

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja dan schiet je nooit mis :)
    Bij mij is kan ik het eigenlijk ook nooit op de dag vastpinnen....is altijd een 'ongeveer die dag'. Maar deze maand vind ik hem wel duidelijk dus dat is wel fijn! Maar dan moet morgen wel mn temp stijgen, anders ben ik weer in de war...;)

Moet gaan, even naar de zaak. Heb een afspraak met een klant en hoop dat de koop doorgaat, kunnen we erg goed gebruiken!

Doei meiden !

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

succes Heitje!!!

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    *spring**vang**spring**vang* dank je wel Rimar ik ga er zuinig op zijn want dit zijn vast super hcg-tjes!

Deel Deze Pagina