g'morgen Rimartje!! (en de rest ook natuurlijk) zeg, heb je je tempcurve nog ergens? dan kan ik die van mij gaan vergelijken
Nou succes met bakken meid, jij liever dan ik, ik koop ze wel gewoon of krijg ze van mijn schoonmoeder
Nuchter blij, zo wil ik het omschrijven, hij wist natuurlijk wel dat het eraan zat te komen, dus een hele verrassing was het niet meer
Goeiemorgen allemaal!! Lynette en Novaa: bedankt voor jullie uitleg over jullie zus/vriendin.. We zijn dus niet de enigen in trouble... Rimar! Hoe ist ie? Beetje kunnen slapen? Hoe reageerde Rimarman? Hier: vandaag mijn ei! Jeuj!
zie hierboven, maar dat had ik al voorspeld, ik denk dat de heftiger reacties gaan komen op het horen van een hartje, zien van een echo enzo.
omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta] [B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta][B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg [B][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=magenta]omahcg omahcg omahcg omahcg omahcg[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][SIZE=5][FONT=comic sans ms][COLOR=magenta] [/COLOR][/FONT][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
ja, 't is wat met die zussen hè.. en hoe weet je dat nu? ovu test? (en gefeliciteerd met je ei hoor!)
Ja zowiezo tot ik bij de verloskundige ben geweest, en als ik mijn kop volg tot na 13 weken ja, mijn stiefpappa is begin maart jarig, leek me wel een leuke aangelegenheid om het dan te vertellen, maar dat duurt allemaal nog zooooooooo lang weet niet of ik dat wel vol kan houden, en manlief hihihi geen idee hoe lang hij dit voor zich kan houden
Jaaaaa *vang vang vang vang!* Thanks Rimar!! Voelt vast goed om nu ook te mogen strooien!! Gister posi ovu-testje gehad en krampjes..vandaar...oh en mn temp is vandaag laag dus dat is ook een teken
ah, ok.. spannend.. ik kende m'n lichaam zo goed bij m'n laatste zwangerschap, maar de laatste maanden kan ik er geen touw aan vast knopen.. weet echt niet meer wanneer we nog moeten klussen, dus denk dat we 't deze keer ook gewoon vanaf dag 10 om de dag gaan doen..
Ja dan schiet je nooit mis Bij mij is kan ik het eigenlijk ook nooit op de dag vastpinnen....is altijd een 'ongeveer die dag'. Maar deze maand vind ik hem wel duidelijk dus dat is wel fijn! Maar dan moet morgen wel mn temp stijgen, anders ben ik weer in de war... Moet gaan, even naar de zaak. Heb een afspraak met een klant en hoop dat de koop doorgaat, kunnen we erg goed gebruiken! Doei meiden !
*spring**vang**spring**vang* dank je wel Rimar ik ga er zuinig op zijn want dit zijn vast super hcg-tjes!