@Rimar: Zoals je al had voorspeld met reactie aan het thuisfront Het is ook allemaal nog wat onwerkelijk he. 21 januari naar de verloskundige, dat is op zich nog wel rap, maar wachten met vertellen tot begin maart! haha ik zou gek worden! Knap als jullie het vol kunnen houden en idd echt een tof verjaardagscadeau! @heitje: Je bent zeker niet de enige! Ik denk dat het wel een bekend ding is onder zussen. (bij broers zie je dit gek genoeg toch minder ) Gewoon eens een keertje goed er over praten, heeft bij mij en mijn zus een hoop goed gemaakt. Nu gaan we met elkaar om alsof er nooit iets is gebeurd!
Graag gedaan hoor, ik hoop dat ze je mogen helpen en spannend hoor, ik weet precies hoe dat voelt, straks weer de stress van het wachten enzo
Dat hoef je niet stiekem te doen hoor meid, er is genoeg voor iedereen, zoveel heb ik wel uitgezet hihi
Zo oliebollendeeg is aan het rijzen....nu maar even opruimen en dan de pan in t schuurtje klaar gaan zetten...wordt wel koud dan pfff met (alweer) sneeuw.
Wie weet dat we het ook wel eerder gaan vertellen hoor, maar eens zien hoe we dat zullen gaan doen, ff op broeden zeg maar, lijkt me zo leuk, ze verwachten het totaal niet meer denk ik, hihihi, ze moesten eens weten
ik had toen 'n vriendin die al anderhalf jaar bezig was die op dezelfde dag als mij positief testte.. dus ik dat tegen m'n schoonmama gaan vertellen (terwijl ik zelf zwanger was) en dat was zooo grappig hè.. dat verklaarde dan mijn opgewonden blosje op de wangen
Het is maar net wat je leuk vind, hee heb je trouwens wel een half flesje bier door het beslag gedaan?
Nee ik doe het volgens recept van mijn mama en die doet het al jaren met heerlijke bollen. Maar gaat wel gersaspte appel doorheen,
daaaaag Rimar!! hier nog een dik uur werken dan heb ik ook 'n half dagje verlof.. ga proberen aan m'n thesis te werken.. (bleigh )
he...klote he?.. heel herkenbaar hoor meis... denk je ongeveer te weten wat je langste cyclus is...wordt ie nog langer...bkleellehh.. dikke knuffel en ik hoop dat je of snel ongi wordt of een knaltest gaat produceren... dit is zo niets he?
zo ..net even boodschappen gedaan voor de komende dagen, maar er waren meer mensen met hetzelfde idee...druuuuk!! :0 maargoed, heb nog wat eten meegekregen.. hahaha rimar. ik word steeds zo blij van je banner..hahaha.. helemaal goed en wat knap dat jullie zo nuchter kunnen blijven.. ik zat direct op een enorme droomwolk..hihih.. niet echt realistisch natuurlijk.. nou meiden.. ik ga verven... bruine muur in onze slaapkamer maken.. nu is alles nog zo wit (net behangen..vandaar) tot later, liefs
RIMARRRRRRRRRR Je bent zwanger!!!!! GEFELICITEERD MEID!! HEt is je super gegund!! Tja dat heb je als je veel te werk ben heh weinig tijd meer voor hier.....vertel Rimar, Hoe wat waar wanneer en vertel eens wanneer had je getest, had je zelf al een ander gevoel erover en wat vond je mannetje ervan.....?? (zit hier helemaal blij te zijn voor je!!) Liefs van mamatje