het is een rozig streepje ja.....en heb m na een minuut of 7 afgelezen dus dan kan het nog geen indroogstreepje zijn toch?
nou meid, dan ben je gewoon zwanger hoor!! ik heb nog nooit een indrooglijntje bijde kv gehad... en als ie roze is, dan heb je hcg in je lijf...wiehoe!!! super joh... zaterdag ga je een knaltest hebben hoor!!! liefs
zethu! wat lees ik nu voor spannende ontwikkelingen? kan me voorstellen dat je helemala hyperdepieper bent.. veel plezier meid!!
Ik kwam weer even neuzen en wil de zwangeren van harte feliciteren !!!! Verder wil ik iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toewensen en dat er maar veel roze bij mag komen !!
ja, heb hier ook alleen maar goede dingen gehoord van de KV2voor5.. heb hier ook gelezen dat 't lijntje na wat tijd donkerder wordt (dus missch zodadelijk nog eens gaan kijken) en alvast 'n voorzichtige proficiat
* Zwaait naar Rapoenzel!* Ik wil iedereen een voorspoedige jaarwisseling wensen, en dat in 2010 al jullie wensen mogen uitkomen!
Tja, ik baal, maar zekerheid is ook wel fijn. Dat twijfel gedoe kan ik niet zo goed tegen. Dus op naar de volgende ronde. Als het goed is zijn alle zwemmers van mijn lief weer goed dus maken we meer kans.
Ik heb net pas te horen gekregen dat ik hem krijg. Ik wacht nu op een afspraak met de chirurg en de anethesist. Ik denk dat het maart/april wordt !
Ja echt wel.... en we mogen gewoon zwanger worden als ik een maagbandje heb. Maar we wachten ermee totdat ik een kilo of 30/40 ben afgevallen !