NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    komende ronde :D

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden ik wil iedereen bedanken voor alle knuffels en steuntjes in de rug dat doet me echt goed. Ik heb geen idee hoe eea nu verder gaat lopen, weet ook niet wanneer de hcg is verdwenen enzo, misschien dat als het vloeien en bloeden helemaal gestopt is ik weer een test ga doen om te kijken van hoe en wat. Maar ik baal wel stevig hiervan, was net 3 dagen echt blij en dan deze domper. Er is 1 ding hier wel uit voortgekomen en dat is dat we nu wel weten dat we spontaan zwanger kunnen raken zonder medische hulp en dat geeft me weer een beetje moed.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier ook! Dat boek ligt bij mij ook al 9 maanden te verstoffen op zolder... Is inderdaad leuk boek!!

*duimt dat alle Kluun-zwanger boeken snel uit de kast mogen*

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey meisje, das graag gedaan.. 't duurt even voor 't volledig weg is hoor, maar je moet daarvan 'profiteren'.. heb 'n paar vriendinnen die direct na hun MK terug zwanger waren (doordat je nog hcg in je bloed hebt, is de kans hoger dat 't terug lukt)
    ik zou na 't bloeden (en als je eraan toe bent), gewoon terug proberen hoor..
    ik had (als ik me goed herinner) 'n 2 à 3 tal weken na m'n MK terug 'n ei
    dikke knuf hè..

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hallo meiden,
    allemaal een heel liefdevol en vruchtbaar 2010 toegewenst!!
    rimar, meis ik schrok er van dat ik het las...wat verdrietig nieuws voor jullie! het was je zo onwijs gegund! megaknuf van mij!

nou ik heb inene een wat kortere cyclus...als ik me lichaam en ff mag geloven...had wel last van me buik,dacht dat me darmen van slag waren... die dagen goed geklust had voor het eerst geen duidelijke tempdip voor me eisprong en inene me temp hoger...voor het eerst dat alles voornamelijk het klussen niet met het verplichte gevoel is gegaan om het maar zo te zeggen...me nod is nu dus al eerder. op 14 januari.

xxx van mamatje

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ook van mij nog een hele dikke knuffel. Ik had de laatste tijd niet bepaald veel tijd om hier te komen, en had het niet meegekregen wat er gebeurd is. Maar ik vind het wel heel jammer voor je.

Sterkte...

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jij ook gelukkig nieuwjaar Mamatje!
    We hebben ongeveer dezelfde NOD :D

Deel Deze Pagina