Hey meiden, ben ik weer eens, ben op jacht naar mijn ei en kan hem niet vinden dus dat schiet niet op maar we klussen vrolijk verder Dingetje spannend voor jou, zou super zijn ik duim voor je! Tot later maar weer..
Beg ik duim voor je dat je ei nog blijft zitten vraag je wel of ze er naar willen kijken?? of hij er dan nog zit?? immers anders weet je niet of je nog moet klussen. voor die tijd maar veilig
vandaag is follikel opgemeten van 10 mm en ik vraag me af hoe groot zo'n follikel ongeveer is voordat ie springt.
Goeie avond meiden! Eind van de week wordt er hier weer begonnen met gericht klussen Mag ook wel na 7 dagen ongi! Hoe is het hier verders?
beg maar wanneer heb je voor het laatst onbeschermd geklust dan?? edit ik zie het al dag 13, oeps, dat is riskant.....
Mag dat dan niet voor een HSG? Hi Cynth, fijn dat die ongi voorbij is. Wij hebben vandaag uitslag van de chromosomen gekregen: alles is goed. Dus de mk zijn wrs pech geweest en foutje in de aanleg....we gaan weer met goede moed vooruit thnx voor je antwoord Ricmar, weet je ook hoe snel die dingen groeien
Super meid! Jullie kunnen dus ook weer verder. We gaan voor een goede afloop, goed? Ik heb echt een grote schoonmaak ongi gehad denk ik.... sjezus! Wat een boel!
l79 het groeien is wel verschillend per persoon ik kan je geen paklaar antwoord geven HSG voor de HSG moet een zwangerschao zijn uitgesloten, stel dat BEG haar ei vandaag of morgen springt zou ze zwanger kunnen zijn en zou de HSG een prille zwangerschap verstoren, daarom doen ze bij ons in het ziekenhuis een HSG tussen dag 6 en 12 van de cyclus en zeker voor je ei. Kan het door omstandigheden niet anders dan geeft men het advies geen onveillige gemeenschap te hebben voor of rond je ei
*jaagt slijmpies van BEG weg KKSSHHHTTTTTT!!!!!* Kom volgende week nog maar een keer kijken, niet voor HSG!