NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Beste manier is eigenlijk in 1x stoppen.....
    en IK WEET hoe moeilijk dat is.... wat bij mij goed hielp was... flesje vullen met water.... en elke keer als ik behoefte had... dronk ik daaruit..
    je hebt iets in je hand...
    je hebt iets in je mond....
    het vult.... dus ga je niet meer eten of snoepen....
    en je reinigt gelijk je lichaam.....!!

maar je bent al heeeeeeeeel goed bezig hoor....
    en tis echt wel te doen hoor!!!!!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik weet het, het beste is helemaal niet meer roken.
    Maar het valt me steeds zo zwaar! Nu vind ik het nog meevallen.
    Steeds als ik zin in een sigaretje krijg denk ik "nee, want ik wil zwanger worden" En dat helpt me op dit moment.

Ik vind het altijd zo knap als iemand zo ineens cold-turkye kan stoppen!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge!

Stoppen met roken? Ja idd in een keer doen. Niet minderen. (Zegt DE roker die echt 2 pakjes of meer er door heen joeg op een dag...)
    Ik ben uiteindelijk gestopt met dat boek van Allen Carr. Suf boek. Maar het gaf net dat beetje extra. En wat mij ook de drive gaf was dat ik niet zoals mijn collega's zou eindigen. Zwaar gestrest en schuldig voelend dat ik niet kon stoppen met roken terwijl ik zwanger zou zijn. Ik wilde voor dat ik zwanger was zo gezond mogelijk zijn. Zodat mijn kleine in een goede omgeving op zou groeien.
    Als mijn kleine nu problemen zou hebben met de ademhalingswegen is het niet omdat ik er niet mijn uiterste best voor heb gedaan om gezond te leven. (Bij 3 van de 5 collega's hebben de kids problemen met de ademhalingswegen... vind ik te veel kans voor de meine. snap?) En ik wilde ook niet stressen tijdens de zwangerschap over het roken. Stress is niet goed voor zowel mij als de beep.

sorry voor mijn egobericht. Maar zo denk ik er over. En ik leef er wel bij. En ik ben nu erg blij dat ik van die dingen af ben. Zelfs manlief is gestopt met roken. We hebben het af en toe nog steeds moeilijk er mee geef ik eerlijk toe Maar we blijven eraf. En idd water drinken helpt erg goed. Ik ben zelfs 18 kilo afgevallen toen ik gestopt was met roken. dus aankomen hoeft niet eens.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Door roken en dat boek van Allen Carr lezen....
    succes er mee! En idd al minderen is wel goed. Maar op een gegeven moment moet je er echt een punt achter zetten. EN als IK het kan kan jij het helemaal en anderen ook! Daar ben ik van overtuigd!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Ben lekker een dagje vrij. Vanmiddag krijgen we een Wii :D Wilde al zo lang zo'n ding, maar vonden het te duur. Nu hebben we een leuk geldbedrag gehad van mijn opa en oma, dus hebben we er eindelijk één besteld :p een zwarte, past mooi bij onze zwarte tv.

Verder is het even rustig op het zwanger worden front, zit in de wachtdagen, dus rustig aan en er zo min mogelijk aan proberen te denken.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Zelfs mijn moeder is kunnen stoppen... die rookte echt overal....
    en dan bedoel ik echt overal..
    stonden asbakken in badkamer, haar slaapkamer.... zelfs WC...en zelfs die is gestopt.....
    dus Tjakka....!!!!!!!!!:D

Wij helpen je wel......:) daar kan zelfs het boek van allen carr niet tegenop...:D

7. Seth

Seth Niet meer actief

Zoooooo ben ik even zwaar jaloers... heb van het weekend gespeeld.. en nu willen wij er ook een...... en idd een zwart.....:)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijoeeeee

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mgwc, zag ik je net niet in november?!? hihi

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha ja ik hop! Hoor eigenlijk in december...maar zit graag nog in november......

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Stoppen met roken tis heel moeilijk. Ik ben ook geminderd en kocht niks meer ik rookte van manlief (maar we werkte dan ook samen). Toen ik ging stoppen wat mij het beste hielp was gewoon 1 sigaret in mijn jaszak te hebben. Heel raar maar het idee dat als ik me helemaal niet meer kon in houden ik gewoon die sigaret kon pakken hield me rustig. Sigaret heb ik maanden bij me gedragen tot ie uitelkaar viel. En snoepen tja als ik niets in huis haal is het ook niet op te eten ;).

Maar goed ik heb makkelijk praten, ik ben al gestopt. Heel veel succes iig, en het gaat je lukken. :)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik trek het gewoon niet meer ... :(
    De ivf arts vond ondanks de kans op natuurlijke zwangerschap klein is, ik alle tijd heb, ben tenslotte nog jong..
    Toen ik vertelde over dat de sex zo brandde, lachte ze me recht in het gezicht uit, en zei dat het tussen me oren zat...
    Ze ging het toch overleggen, maar zei dat ik gewoon angst had voor sex... ( waar slaat dat nou weer op!)
    En hoe vaak moet ik nog aanhoren dat ik te dik ben... :((Lees 174 en 78 kilo..)
    De tranen blijven nu maar rollen, en ze vroeg waarom het ziekenhuis Edwin nog maar 1 keer gezien had, en vroeg of ik wel echt een relatie had... Hij kan ook niet telkens vrij krijgen...
    Dit is gewoon niet meer leuk... :(

14. Seth

Seth Niet meer actief

Sammie....
    ook hier een dikke knuffel....

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie, van mij ook een dikke knuffel, vind het trouwens echt niet normaal hoe die arts met jou omgaat, je hoort een patient nooit uit te lachen en hoezo te dik? ik heb ongeveer zelfde lengte en gewicht als jij maar vind me zelf echt niet dik.

Zou je niet eens gaan kijken of je naar een andere arts kunt die je wel met respect behandelt?

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

pffff wat een rare opmerkingen van die arts!

Dikke knuffel meid!

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat branderige gevoel zou wel eens kunnen zijn dat je allergisch bent voor vriend/man zijn sperma. Althans dat heb ik wel eens gehoord.

Blijf het raar vinden dat ze je niet serieus nemen. Besides 78 kilo is dat zwaar voor jou lengte kan het me niet voorstellen. En dat verklaard dan nog je klachten niet.

18. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zojuist ongi geworden, netjes weer 29 dagen. Volgende nod is 24-12.

Succes allemaal!

Liefs Shyen

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tssssssk.... wat een enorme eppo zeg!!! maakt het nou uit hoe oud je bent? je hebt een kinderwens.. klaar!!!!
    en dan je gewicht.. dik??? ben even lang, maar weeg een behoorlijk aantal kilootjes meer dan jij hoor! tttssssss

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanochtend bij HA geweest. Zoals verwacht.. moet mijn cyclus afwachten.. als ik over twee weken nog niet ongi ben en nog steeds zulke ovutesten heb moet ik weer terugkomen.

Deel Deze Pagina