tja dat is zeker lastig klussen met een kleintje bij jullie in bed, hihi, maar de badkamer kan ook wonderen doen hoor, ff gezellig voor het slapen gaan samen onder de douche of zo?
Goede morgen dames. Ik wil allereerst BEG heel veel succes met de hsg wensen! Ik weet niet of je het nog leest.
uhhh zou goed moeten zijn.... maarja kan er nu nog geen waarde aan hechten ... och begin is gemaakt...
goede morgen meiden mijn duimen draaien ik reageer effe snel moet dadelijk weg hi hi sorry dat ik niet bijlees... knuffels
Lees hier af en toe wel mee, maar laat reageren wat achterwege want we zijn nog niet bezig. Mijn man is militair en vanaf eind juli al weg. Hij zit op Curacao en komt volgende week weer thuis. Ik ben in de tijd dat hij toch weg was alvast met de pil gestopt om een beetje te kijken hoe mijn cyclus verloopt (aangezien we bij de 1e keer in ronde 2 zwanger waren, heb ik dus geen idee van de duur en regelmaat van mijn cyclus). De 1e was na 29 dagen, de 2e na 33 en op de 3e zit ik nu nog steeds te wachten (nu dag 40 ). Heb vandaag enorme buikkrampen, dus hoop dat de 'duivels' vandaag langskomen, zodat het allemaal net afgelopen is als mijn mannetje weer thuis komt. We kunnen dan ook gelijk aan de slag Als het zo allemaal gaat, dan is mijn NOD 30-12!
geen dank hor hihi ik hoop dat de maand dec veel zwangere dames bezorgen ik heb vandaag een beetje op gezwollen buik raar zeg haha nou ja geeft ook niet ben trouwens ook bezig met afvallen haha kan beter nu beginnen dan dat ik zwanger bne haha mag overigens wel door blijven gaan wegens extreem overgewicht dus ben erg blij
@Zethu: thanx. Ja, hij heeft bijna de hele maand december dan vrij en gaat daarna gewoon weer op zijn kazerne aan het werk. De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat hij weer weg moet, maar dat zien we dan wel weer. Dit duurt dan nu nog zeker een jaar.
Je temp stijgt altijd na je ei, het gaat er vooral om dat hij hoog moet blijven, nadeel vind ik altijd dat hij hoog is........en pag na beneden gaat als je ongi eraan komt.......want dan heb je elke keer hoop.
@goofychick: ik moet mijn banner steeds aanpassen. Deze cyclus duurt blijkbaar nogal lang. En 'overtijd' kan ik niet zijn, want er is niet geklust
wat een rust meiden, vanaf gisteren 3 bladzijde bij moeten lezen. hoe laat moest BEG? is ze al terug? hoe is het gegaan? xxx