Hey Hallo Ik kom alvast even hier binnen kijken NOD op 30 nov (uitgaande van de 28 dagen, eerste ronde, dus tja.. alles kan) Zolang al het rood mooi achterwege blijft ga ik op 5 dec testen Mooie dag dacht ik zo..
Jij hebt hem zeker alle hoeken van de wachtkamer laten zien. Kunnen ze bij een inwendige echo ook zien of je ei al gesprongen is dan???
Beg zeg het hier net tegen mannetje hij vind het belachelijk dat je hubbie niet mee mocht, tjonge welk ziekenhuis is dat!!
Die van mij ook niet denk ik hoor die was ook braaf gaan zitten wachten en had ook met een glimlach gevraagd hoe het was gegaan
mannen! maar nu is hij mc donalds halen, want ik gaat toch echt niet staan koken vanmiddag vroeg ie of we erna nog boodschappen gingen doen verklaarde hem echt voor gek!
Kan ik me voorstellen. Mocht hij van mij dan lekker zelf doen. Hij moet je juist verzorgen niet met boodschappen laten sjouwen
Dames wij gaan eten. Daarna met moeders naar de Action sint kadootjes halen voor mijn suprise van school. Hoop leuke dingen voor weinig scoren voor een meisje in mijn klas (hoop ik).
ha dames! hoe is het hier? beg hier ook nog een keer een dikke *knuf* hoop echt dat je je zaterdag beter voelt en dat je wel mee gaat!
Komt omdat ze een foto maken....daarom mag hij er niet bij..Mijn man mocht dat toen ook niet. Trouwens BEG...het kan ook bloed vermengt met vloeistof zijn...dat is roze vloeistof... En met een cupje ....tsjah...sommige ziekenhuizen lopen achter...slangetje doet idd minder pijn. (alhoewel ik cupje ook wel vond meevallen)...ja het doet pijn..vooral het vacuum zuigen..maar daarna viel het wel mee....
MGwc man mocht bij mij op het moment van de foto achter het scherm plaatsnemen, maar bij voor bereiding en na de foto mocht hij direct weer naar me toe
Beg: vanaf hier ook een dikke knuf! jeetje echt erg rustig....komt straks wel weer als iedereen tegen haar NOD loopt... xxx
pfff ben de glazenkast aan het schoonmaken en afwassen....ff een bakkie koffie en dan weer verder xxx