jammer dat 't zoveel pijn gedaan heeft! wat 'n vrouw toch niet lijden moet.. en hallo allemaal.. kom me maar aanmelden in dec.. (ben er ook meteen terug mee weg) fijne avond!
ff ego werd vanmorgen om 5 uur kots misselijk wakker. Dit ging pas over toen ik om 8 uur een boterham en een glas water achter mijn kiezen had. De kans is deze maand zo klein dat ik eigenlijk niet wil hopen, maar....... Ik denk trouwens dat de misselijkheid komt door de knoflooksaus die ik gisteren heb gegeten (en de ruzie die ik met mijn lief had) Maar goed ik ben en blijf een vrouw en ben een kei in het mijzelf gek maken. Ik ga maar weer eens opzoek naar mijn touw en ducktape om me stevig te verankeren. einde ego
Klinkt pittig BEG. Pijn is altijd k*t. Hoop dat het resultaat er wel naar is/wordt! Hele dag met buikkramp, maar verder niets..... wat kun je dan toch aan jezelf/je lijf beginnen te twijfelen; verschrikkelijk!
Ik ken het ook al weet je bijna zeker dat het die maand niet raak kan zijn, hoop je toch dat de dingen die je voelt symptomen zijn.... *stiekem duim en hoop ik voor je hoor*
Thanks meiden voor al jullie lieve woorden. Maar jemig zeg, heb paracetamol geslikt tegen de pijn, maar voelde nog steeds pijn, nu nog. Ben echt geen mietje, maar 2x verstandskies verwijderen waarbij echt gesneden en geboord moest worden, was er nix bij. En die pijn ging wel weg met paracetamol. En vannacht kreeg ik een hoestbui erbij, en dat was echt niet prettig. Die eendebek en dat kapje waren al niet prettig, maar ik vond het inspuiten echt veel pijnlijker. Want volgens mij hebben ze nog even dooorgespoten, want er kwam een vent tussendoor even meekijken, die zei zoiets van doe nog maar wat erbij. Heb het gevoel of ik van binnen ontploft ben...
Goedemorgen! *geeft BEG dikke knuf* @BB: lieve meid, het geeft helemaal niets dat je jezelf gek maakt! Dat doen we allemaal! Hoop voor je dat het niet door de knoflooksaus is en dat ook jij ons weer gaat bewijzen dat wonderen WEL bestaan! Volgens mij heb ik nog meer gelezen, maar dat ben ik alweer vergeten dan.... hahaha Fijne dag allemaal en tot vanavond! Oehhhhhh nog 1 nachtje slapen tot het uitje, kan niet wachten!!!! Ben net een klein kind dat op schoolreisje mag hahahahaha
Hi BEG, getverderrie...klinkt niet fijn joh! Is de pijn nu wel weg of heb je er een beurs gevoel aan over gehouden? Sterkte en een dikke knuf in ieder geval. BB, ik ken het ook hoor! Maar vorige maand kon het bij ons ook echt bijna niet en was het wel gelukt (helaas nu ook weer mis maar ok). Dus af en toe jezelf een beetje hoop gunnen, mag best. Ik kan tenminste niet zonder....en bovendien of ik nu wel of niet de hoop toe laat, de teleurstelling en het balen als de ms door zet is er sowieso. Dus niet zo streng voor jezelf zijn! Vind het jammer dat ik niet naar het uitje kan komen; had jullie graag 's in persoon ontmoet. Volgende keer beter, maar jullie alvast heel veel plezier! * dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft *
*jaagt meeaan terug naar december* ksst, weg gij! jij mag hier nog niks komen doen jij blijft gewoon lekker in 't huisje, wachten op die 2 dikke strepen
Goedemorgen dames, Beg, nog steeds last van gister? Lekker rustig aan doen, morgen staat er een grote schaal met chocolaatjes op je te wachten om de pijn wat te verzachten!!!