NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

:D

Dit had echt mijn vent kunnen zijn......

2. Duploke

Duploke Niet meer actief

jammer dat 't zoveel pijn gedaan heeft! wat 'n vrouw toch niet lijden moet..

en hallo allemaal.. kom me maar aanmelden in dec..

(ben er ook meteen terug mee weg)

fijne avond!

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Brrr klinkt niet fijn Blackeyedgirl..

Al zou de reactie van je man hier precies zo kunnen klinken ;)

4. BB10

BB10 Niet meer actief

BEG dikke knuf, pijn sucks! Op naar 3 mnd zeeeeeer vruchtbaar!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

ff ego
    werd vanmorgen om 5 uur kots misselijk wakker. Dit ging pas over toen ik om 8 uur een boterham en een glas water achter mijn kiezen had. De kans is deze maand zo klein dat ik eigenlijk niet wil hopen, maar....... Ik denk trouwens dat de misselijkheid komt door de knoflooksaus die ik gisteren heb gegeten (en de ruzie die ik met mijn lief had)
    Maar goed ik ben en blijf een vrouw en ben een kei in het mijzelf gek maken. Ik ga maar weer eens opzoek naar mijn touw en ducktape om me stevig te verankeren.
    einde ego

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) hahaha BB, perfect omschreven...
    Werkt dat nog een beetje? Dat touw en ducktape? :p

7. Amle

Amle Niet meer actief

Klinkt pittig BEG. Pijn is altijd k*t. Hoop dat het resultaat er wel naar is/wordt!

Hele dag met buikkramp, maar verder niets..... wat kun je dan toch aan jezelf/je lijf beginnen te twijfelen; verschrikkelijk!

8. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Ik ken het ook al weet je bijna zeker dat het die maand niet raak kan zijn, hoop je toch dat de dingen die je voelt symptomen zijn....
    *stiekem duim en hoop ik voor je hoor*

9. BB10

BB10 Niet meer actief

thanx lieverd!

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    anytime;)

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    #1471 blackeyedgirl, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Thanks meiden voor al jullie lieve woorden.
    Maar jemig zeg, heb paracetamol geslikt tegen de pijn, maar voelde nog steeds pijn, nu nog.
    Ben echt geen mietje, maar 2x verstandskies verwijderen waarbij echt gesneden en geboord moest worden, was er nix bij.
    En die pijn ging wel weg met paracetamol.

En vannacht kreeg ik een hoestbui erbij, en dat was echt niet prettig.

Die eendebek en dat kapje waren al niet prettig, maar ik vond het inspuiten echt veel pijnlijker. Want volgens mij hebben ze nog even dooorgespoten, want er kwam een vent tussendoor even meekijken, die zei zoiets van doe nog maar wat erbij. Heb het gevoel of ik van binnen ontploft ben...

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

*geeft BEG dikke knuf*

@BB: lieve meid, het geeft helemaal niets dat je jezelf gek maakt! Dat doen we allemaal! Hoop voor je dat het niet door de knoflooksaus is en dat ook jij ons weer gaat bewijzen dat wonderen WEL bestaan!

Volgens mij heb ik nog meer gelezen, maar dat ben ik alweer vergeten dan.... hahaha

Fijne dag allemaal en tot vanavond!
    Oehhhhhh nog 1 nachtje slapen tot het uitje, kan niet wachten!!!! Ben net een klein kind dat op schoolreisje mag hahahahaha :D

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hi BEG, getverderrie...klinkt niet fijn joh! Is de pijn nu wel weg of heb je er een beurs gevoel aan over gehouden? Sterkte en een dikke knuf in ieder geval.

BB, ik ken het ook hoor! Maar vorige maand kon het bij ons ook echt bijna niet en was het wel gelukt (helaas nu ook weer mis maar ok). Dus af en toe jezelf een beetje hoop gunnen, mag best. Ik kan tenminste niet zonder....en bovendien of ik nu wel of niet de hoop toe laat, de teleurstelling en het balen als de ms door zet is er sowieso. Dus niet zo streng voor jezelf zijn!

Vind het jammer dat ik niet naar het uitje kan komen; had jullie graag 's in persoon ontmoet. Volgende keer beter, maar jullie alvast heel veel plezier!

* dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft *

14. meeaan

meeaan Niet meer actief

*komt weer stiekem spieken*

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

*jaagt meeaan terug naar december*

ksst, weg gij! jij mag hier nog niks komen doen ;) jij blijft gewoon lekker in 't huisje, wachten op die 2 dikke strepen :)

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Beg, nog steeds last van gister? Lekker rustig aan doen, morgen staat er een grote schaal met chocolaatjes op je te wachten om de pijn wat te verzachten!!!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ben je vrij susan vandaag?

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nee ben aan het wachten tot mijn kids weer vande gym terug komen. Dat is zo rond half 10 vandaar

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ben je zelf niet lekker fnatiek aan het meegymen hahaha

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0