Ik hoop dat je je morgen wel goed genoeg voelt om mee te gaan hoor! Maar aan de andere kant scheelt het dat tante en lynette ook niet al te snel lopen nu...
blijven we toch heel lang bij de high tea zitten! hahaha Is trouwens niet zo gek ver lopen. dus het valt enorm mee.
gelukkig maar wat ik alleen niet snap, is dat ik 2 van die aleve feminax heb ingenomen vanochtend op 9 uur, maar dat ik nog steeds pijn heb. mag ook de volgende pil pas 8 tot 12 uur later innemen...
mss zijn die niet heftig genoeg? je mag anders wel een diclofenac van me hebben Maar ja, met die gekneusde ribben van me hielpen die ook niet echt.
wat mij helpt met buikpijn is een warme kruik er tegen aan. Oh daar zeg je me wat buikpijn. Ik moet weer ff broekloeren om te kijken of het al doorgebroken is...
ja ik heb een elektrische gekocht, ga die maar even opladen want die met water vind ik te zwaar op mijn buik
handig zeg! @ all: ik ga me sporten. ik weet niet of ik morgen tijd heb om online te komen. Moet rond 10 uur al de deur uit.
Zie hier allemaal aleve voorbij komen. De eerste en laatste keer dat ik die slikte kon ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis! Overgevoelig voor naproxen (wat daar in zit) had een hartslag van boven de 170, uitslag over heel mijn lijf en ze kregen mijn ademhaling niet onder controle. Twee infusen in mijn armen, twee dikke spuiten troep in mijn boven armen, kapje met medicatie en zuurstof en een team van 10 man die me in het ziekenhuis op de spoed opwachtten. En ik onderweg maar denken, goh je hoort de sirene lang niet zo hard in de ambulance dan erbuiten. Dus meiden opgepast. Het schijnt dat als je allergisch bent voor bijen en wespen steken je ook beter geen Aleve kunt gebruiken.
Heb gister voor die HSG ook naproxen gehad die ik van te voren moest slikken. Dus dan had ik er gister al last van gehad als ik er allergisch voor was geweest. hihi
jee wat een verhaal BB! Wist dit trouwens helemaal niet.. ben allergisch voor bijen.. maar heb geen gekke dingen gemerkt met Aleve.. Hier nog steeds vreemde buikpijn.. Rood blijft netjes achterwege... al heb ik wel steeds t idee dat het zover is.. Naja... Is het al 5 dec??? (30 nov nod.. ik ga rekken tot 5 dec als ik kan )
hey meiden jeetje alles bij gelezen maar vergeten pfff ben moe gewoon vandaag bah heb echt een rot nacht gehad en voel me niet zo lekker vandaag gisteren naar de stad geweest voor de 5dec kadotjes... zo maar is effe boodschappen doen ik duim voor iedereen nog steeds tot de maand dec voorbij is
ik heb even lekker 2 uurtjes geslapen, lekker van opgeknapt. bah, wat was ik moet zeg. hoop dat ik nu vanavond wat gezelliger ben voor mn ventje.
Even kort en ego: ben eindelijk ongesteld geworden, na 41 dagen. Hoop dus ook net klaar te zijn als hubbie dinsdag eindelijk weer thuis komt. Mijn nieuwe NOD voor de 1e ronde is 31 december!