ricmar, je zegt dat je al een week buikpijn hebt, is dat altijd na je ei? dan heb je kans dat je gelijk loopt met je banner en dat is goed toch? zo ja dan : hoop,hoop,hopp. duim,duim,duim
Juist zo moet ik ook denken. En dan mag ik ook nog blij zijn dat mijn lief de komende maanden niet geopereerd hoeft te worden en dus ook niet aan de antibiotica hoeft. Hebben we hopelijk een paar maanden fatsoenlijk kans. Want als ik het heel eerlijk bekijk hebben we pas sinds ik gestop ben met de pil 2 maanden kans gehad (en die was ik wss ook nog aan het ontpillen dus) Ik verheug me erg op januari!
Beg nee zelfde thermometer, maar andere medicatie gekregen van internist voor d bloedruk, moet daar nu mandag mee stoppen om dat het ws mijn cyclus ontregeld. Moet maandag nog 24 uursurine inleveren en bloedprikken ook progestroron dus wachten het af. Nu maar hopen dat cylus even lang is heb ook steekjes in de liezen pas ook bij mij na ei... dus misschien wel ei maar geen temp verhoging?? kan dat??
geen idee... mocht iemand er achter komen, kunnen we het misschien in potjes doen en verkopen, worden we schatrijk van
Hier ook het idee dat mijn ei eraan zit te komen, (dan valt mijn cylcus toch nog redelijk mee) veel creamy slijm zoals FF het noemt. Op naar Watery of Eggwhite!!
mmm vreemd... ik ga ff eten maken, misschien tot vanavond anders fijn weekend! xxx oh ja voor degene die morgen met het uitje mee gaan: HEEL VEEL PLEZIER!!!!!!
misschien dat die medicijnen je temp beinvloeden? maar als die medicijnen je cyclus ontregelen, ben ik bang dat het je ei vertraagd heeft...
Nu we het toch over pendelen hebben, BEG wij hebben beide een NOV pendel van BB10 BB10 hoevaak kloppen jouw pendels?? Heb hem volgens mij al een half jaar staan ofzo. Vanaf maart denk ik al
Meissies, ik ga even wat op tafel toveren. Al zal het niet veel soeps zijn. Ik denk dat het stokbroodjes met gebakken kipfilet wordt met knoflooksaus! En mss met eiersalade mmm heb ik wel zin in. Morgen eten bij de Griek en overmorgen bij een dinnetje! Goed geregeld dit weekend!!!!
mmm ik had in dat topic van BEG over pendelen mijn statisieken staan. Ik weet ze ff niet meer uit mijn hoofd maar ik kan ze wel voor je opzoeken.
als die van nov voor mij nog uitkomt, moet ik dus in de komende 3 dagen ergens mijn ei krijgen denk dus voor mezelf dat het niet meer gaat gebeuren mijn allereerste pendel van iemand hier op ZP was feb 09. maar denk dus eerder dat het jaar misschien fout was, dus feb 10. Aangezien ik al 3 pendels voor feb 10 heb staan hihi Maar dan nog, ik vind pendels gewoon leuk, en pin niemand erom vast
idd goed geregeld. hier denk ik vanaaf hutspot, maar kan zijn dat het wat anders wordt, aangezien we hier gisteren keuringsdienst van waren hebben zitten kijken, en dat ging toen over rookworsten hahaha
Daar heb je ook weer gelijk in BEG nov. is nog maar 3 dagen. Laten we dan voor de zekerheid alle 3 de dagen maar gaan klussen. Wie weet kloppen ze nog
Hey meiden zie dat er weer lekker gekletst is hier...Ik snap t ook niet goed hoor waarom t zo oneerlijk verdeeld is. Als we nou t zo zouden doen dat iedereen er gem. 6 maanden over deed is iedereen tevreden want dat is nog te overzien. Hier erg duf en down op de bank. Kippetje zit in de oven en vanaaf ga ik bar weinig doen en mezelf heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig vinden met mijn buikkrampjes.
Nee dan lijkt klussen mij niet prettig nee. 3 dagen achter elkaar klussen. Moet kunnen. We hebben deze maand niet zo'n drang we zien het allemaal wel.