dan zeker actie ondernemen!! zo was 't bij mij elke van de 2 keer dat ik zwanger ben geraakt Zou mrSubke gewoon vastgebonden hebben als ie toen niet mee had gewerkt Whaha! you go girl!
Hee meiden, ik kom even gluren, ben net thuis van giga vermoeiende dag. Ben hartstikke blij voor meeaan, liep net te stuiteren hiero, hihi
Hoi rimar! Alles goed hier, wel een beetje eenzaam, mijn man is weg dit weekend. Gelukkig zondagavond weer terug @Mgwc: Oeh, succes met je ei! Bespringen die vent!
Alleen dat 12 uur tijdsverschil... Zometeen boodschappen, daarna paardrijden (als dat doorgaat, want het regent hier ), en tegen de tijd dat ik terug ben is het half 1
Yup Het verschil is momenteel 12 uur (wel lekker makkelijk rekenen). Ga er trouwens vandoor, toedels!
hahaha...ja ik zou hem oook zo op bed drukken en nemen als die niet zo ziek was oei oei oei... Kreeg ff visite anders had ik al eerder gereageerd hahaha. Papa kwam even langs, had wat gekocht...een grote glijbaan voor de kleine! Kei lief!!
Nee idd.....was gistereren wel ete zien....kwam iedere keer piepen..maar volhouden ging niet hahahaha
Ha meiden, kom ook nog even spieken, maar volgens mij is iedereen weg Stilte voor de storm van morgen? hahaha Ik wilde eigenlijk eerder komen spieken, maar was beetje in slaap gevallen met mannetje op de bank Hij ligt nu nog steeds te knorren, dus ga hem zo maar even wakker maken. Ik heb het verschrikkelijk koud dus ga zo voor het slapen denk ik nog ff lekker een warme douche pakken. Niet te laat naar bed en morgen weer fris en fruitig op om met de trein van 10:31 rechting UTREGGGGG te gaan, joehoe!!!!