NOD December 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door charmedknorrie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hallo :)

Hoe is het hier???

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ben zo sjaggie als wat... Ben bang dat de rode duivels zich gaan melden volgende week.. ;)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hihi, ik bedoelde vanmorgen voor ik moet vertrekken. maar ik was vanmorgen zo vroeg wakker dat ik het wel red!

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jaaaaaaaaaaaaa :)
    Als het nodig is ga ik volgende week zaterdag testen.. Maar ik voel niets dus ga er niet vanuit. Tot strakkieesssssssss!!!! hihi :D

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Veel plezier dames!!!!!!! High tea is echt jummie en gezellie!!!!

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen allemaal!

Het is al weer bijna december! Ik hoop dat we meer roze krijgen als November!

Mannetje is afgelopen nacht bij een vriend blijven slapen want ze hadden een feestje ver weg. Ben blij als ie zo weer thuis is.

Groetjes Cyntje78

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen iedereen!
    Hoe is het hier???
    Nog een paar daagjes en dan is het decemberrrrrrr!!

8. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi dames,

wie kan mij helpen?
    Ik zit op dag 19 van mijn 28 dagen.
    Deze maand gebruik ik voor het eerst ovulatietesten en ben (uit gierigheid) begonnen met testen op dag 9 toen zag je bijna niets. nu op dag 19 is hij iets donkerder maar toch niet echt veel meer....eergister heb ik wel wat cervixslijm (schrijf ik het goed?) gespot maar dat was het dan ook.
    De enige dag dat ik niet getest heb was op dag 15, zou ik hem gemist kunnen hebben?
    Of misschien geen ei deze maand? is dat mogelijk?

Heb echt spijt dat ik die dingen gekocht heb want ze maken me onzeker op deze manier....:(

(ps. ik had ook mn vraag ook al op een ander topic geplaatst maar kreeg geen antwoord dus vandaar dat ik hem hier in de groep gooi)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi Mennie,

als jouw cyclus eentje van 28 is, zou je denken dat je eitje rond dag 14 springt. Het kan inderdaad zijn dat ie nét posi was op dag 15, maar het kan ook zo zijn dat je de piek met het dagelijks testen hebt gemist. Er zit tenslotte 24 uur tussen de testjes in en dan kan ie ook tussendoor posi zijn geweest.
    Het kan ook zijn dat je ei deze maand wat later is, door het slijm wat je beschrijft (maar dat zegt ook niet alles want ik heb het ook wel eens ná mn ei).
    Voel je nooit krampjes oid bij je eisprong? Misschien daar wat meer op gaan letten?
    Als je in ieder geval regelmatig blijft klussen, komt het helemaal goed :)

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Op welke dag was het streepje het donkerst tot nu toe? Het kan namelijk zijn, dat als je 1 x per dag test, je alsnog je piek mist. (bijvoorbeeld sochtends bijna positief en savonds positief)
    Zijn jullie wel aan het klussen, elke of om de dag?
    Welke ovutesten gebruik je?
    Als je maar klust want dat is het belangrijkste!

Ik ben ermee gestopt, want ik maakte mezelf alleen maar gek. Was er veel te veel mee bezig op die manier. Het enige positieve voor mij was dat ik wist wanneer ik ongi moest worden (zit nl tussen de 28 en 33 dagen)

Groetjes Cyntje78

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Hey meid, ik heb geen ervaring met ovu testen... weet niet in hoeveelste ronde je zit maar t kan zijn dat je lichaam nog moet wennen aan geen hormonen extra te krijgen en dat je dus je ei later krijgt?

Toen je slijm had, was je baarmoedermond toen open of heb je dat niet gecheckt?

Kan je verder geen advies geven sorry...

@ Hier: Sinds vandaag staat mn baarmoedermond open en heb servixslijm, dus misschien mn eisprong nog in nov en dus ook weer eerder mn nod, jippie! Temp is net ook mooi gezkt dus nu alleen nog maar omhoog met die temp :) ...

Veel plezier dames die naar t uitje gaan :D .

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb nu ook vruchtbaar slijm, geloof ik.... hahaha... ik ben niet zo ervaren met dat soort dingen. Ik zie het allemaal wel ;)
    We zijn iig weer aan de klus, om de dag. Dus vanaaf kunnen we weer :D

Ik ga me ff nuttig maken dames! Het lijkt wel alsof er een bom ontploft is hiero. En ik moet nog boodschappen doen... jeuhh *NOT* Maar mijn mannetje is nog niet thuis... (die mag dus nooit meer een nachtje uit logeren gaan hoor hihihi....)

Groetjes Cyntje78

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Haahaha, mannen af en toe grrrrr ;) .Mijn man is nu ff een vriend helpen, straks als hij thuis is en onze kleine man wakker ook ff boodschappen doen... bleh! Vanaaf lekker ff kaarten bij vrienden, heb ik nou wel weer zin an :D .

Ennuh, vruchtbaar slijm is helder doorzichtig slijm waar je draden van kan trekken tussen je vingers, spannend hoor allemaal!

Veel plezier met klussen, ik ga ook zo aan de afwas, nog zo een leuk klusje hahaha ;) .

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

cyntje78 succes met het klussen meis
    ik hoop dat het raak zal zijn...

15. Mennie

Mennie Niet meer actief

dank je, voor je reactie heitjekarweitje....ja meestal voel ik wel wat krampjes, soms 1 dag soms dagen lang en deze maand niets...maar goed je hebt gelijk gewoon door blijven klussen..

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL

hoe kan je dat checken dan??

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen vruchtbaar slijm meer, en nog maar minimaal streepje bij ovutesten.. denk dat ei dus wel is geweest.. ben alleen bang dat NOD later is.. maar goed.. we'll see.. misschien doe ik wel mee met de grote sinterklaas test :)

Heb overigens wel enórm gevoelige borsten.. hele tijd steken.. soort van stuwingsgevoel..
    Maar ga er maar niet van uit, zo goed als niet geklust.. zou wel érg goede timing moeten zijn geweest :p

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dames..

Kom even weer HCG strooien..

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    [COLOR=magenta][B]HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    [COLOR=magenta][B]HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG[/B][/COLOR]
    [/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR]

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Euhhh, gewoon voelen... sorry voor de details hahaha, maar ik voel elke ochtend hoe en waar mn baarmoedermond staat, gister nog midden, stevig en bijna niet open en vandaag staat ie hoog, is ie zacht en open... Nou klussen we toch wel veel maar is wel handig om te weten ivm nod :D .

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    say what?? dan moet je toch aardig diep voelen? hoe weet k nou of het mijn baarmoedermond is die ik voel??

Deel Deze Pagina