thanks! hoop dat hij zo blijft of hoger wordt hihi Heb geen koorts in ieder geval, voel me ook niet echt ziek ofzo... Meer beetje lusteloos
Wil je niet deprimeren ofzo maar hou je wel rekening met ontpillen oid? Vaak is de eerst maand niet direct 28 dagen
Ach tis zo vaak raak in de eerste keer ... Whaha,, . Vanmiddag nog 2 loempia's gehad en daarna nog een stroopwafel en vanavond mac. Wat dat moet worden. Vanmorgen wel drie keer boven de pot gehangen whaha. IELL
Ik weet t Suzan.. Ga er helemaal vanuit juist dat het ontpillen is.. Ik verzamel altijd bijwerkingen .. dus ik ga ook voor het volle pakketje van ontpillen... Uiteraard stiekum een beetje dromen en hopen..
Hihi tante alles van gister er uit gegooid?? Was het zo erg je hebt te hard geroepen gister dat je nergens last van had.
Vanmorgen .. Nee viel wel mee rook volgens mij wat verkeerds whaha PREI op de vroege morgen is geen aanrader .. Nee hoor, ik heb niet te snel geroepen , man vanmiddag heel groningen door gekuierd voor een jas voor mannetje. Uiteindelijk bij de winkel waar we t eerst in zjn geweest.. GRRRRRRR
ik ooookkkkkkk!!! En ik wil sushi!!!! Niet meer high tea van de ommekeer hoor! Vond dat wel een beetje een domper
Arme tante... Wel alles binnen houden hoor!!! Jemig die loempia's in combi met stroopwafel maken ook niet dat ik honger krijg.... JEGHHH! hihi
Feestje was erg rustig baal baal maar hoefde ik me niet druk te maken. Sushi is erg lekker maar mag ik nie