Ja en was een beetje stil. Maar was de gekakel van die middag gewend geraakt. ZOu dat het zijn hihihi En lijkt me ook leuk om weer iets te gaan doen zoals High tea-en zou mooi zijn als het een andere locatie zou zijn.
Met niet alte veel chocolade whahha .. Nee ik vond trouwens die cuiche (OFZO) niet te VRETEN Whaha net als die ardenner ham IEL!! ... Maar goed de Thee was goed hahaha..
Was dus wel weer geslaagd gisteren als ik het zo terug lees, alleen over het eten waren wel op- en of aanmerkingen.............
Ja was zeker gezellig!!! Het was op zich wel lekker, maar weinig en niet echt super de luxe ofzo. Stond misschien voor 30 euro op tafel en moesten 103 afrekenen.
VOlgende keer neem ik hoe dan ook een pak bonbons mee en veeeeeeeeeelllllll lekkeredere TAART whahha Of te wel Cake lol
Precies, maar het kon de pret niet drukken Zou wel leuk zijn als er de volgende keer wat meer meiden mee gaan, we waren nu maar met 7...
die miste ik ook hihi en als jullie mee hadden gegaan dan hadden we een extra high tea kunnen doen ik heb nu mega veel hapjes en andere dingen over. Gelukkig komt er dinsdag 2 vriendinnen langs dus hoop dat er dan wat meer op gaat hihi
Jaa dr kwam ook nog wat extra's over heen voor dat mierzoete taartje ding voor Lynette.. Nou ja goed, vind het allang goed. meer dan 7 van ons pasten er ook niet in whahha
Pfff dat ik zo balen als er vanalles overblijft... Ik ben over anderhalve week jarig maar heb maar besloten om het niet te vieren dit jaar. Alleen mijn ouders, broertje en schoonzusje en 2 ooms komen gezellig eten 's avonds. Heb geen zin in al die bende en mensen die ik alleen op verjaardagen zie...
Ik vond het heel erg leuk. En het taartje vond ik heel byzonder toen kwamen bij mij de tranen hihih stelletje schatten. Dinsdag ben ik echt jarig