Helloow lieverds, Ik kom me voorzichtig hier melden! Nog geen rood gezien maar wel krampjes en lichtroze dikke slijm ! Hopelijk zet het vandaag nog door en dan is mijn cyclus van 35 dagen terug gelopen naar 31 dagen Yoehoe dus dan heb ik toch weer 4 daagjes gesmokkeld! \/ En dan kunnen we met frisse moed naar ronde 8! Liefs Pearly
christie sterkte met een beetje geluk is je cycles weer snel op regel. dames voor wie de duivels zijn gekomen klote voor de dames met super lange cycles hopen dat ze korter worden
mischien een domme vraag ,maar wordt een mk ook als "gewone cyclus" beschouwd. omdat je tussen een mk en ongi ook zwanger kunt raken
christie ik denk dat je nu weer gewoon een ei krijgt, dus dat je zwanger kunt, worden tussen nu en je menstruatie
Hallootjes! Ik had met mezelf afgesproken hier niet meer zoveel te zijn, maar het lukt me gewoon niet. Ik lees jullie mee en leef met jullie mee. Ik reageer wel weinig, want het is vaak ook niet bij te houden.... Getsie, lees over miskramen, vage testen en gelukkig ook nog zwangeren! Maarre, wij worden de augustus-mama's hoor! Suc6 allemaal! Liefs, Mariekepieke
Hallo meiden. meld me ook maar eens, ben er wel iedere dag hoor, maar mag van me zelf niet zo vaak meer reageren want anders maak ik me zelf echt gek. Maar goed kon het nu ff nie laten, ik zit nu op mn ei te wachten moet een deze dagen wel komen, en dan maar weer hopen dat het deze keer wel is gelukt he! Wat ik me trouwens af vroeg, doen jullie nou om de dag klussen? Ik merk aan mezelf aan aan mn mannetje dat we dat echt niet redden, ben soms echt gewoon blij dat ik in mn bedje lig, en ik wil niet dat het een moeten wordt.Tuurlijk klussen we wel voor mn ei in aantocht is maar dan soms ook niet altijd om de dag. Ben benieuwd hoe jullie dat doen. Liefs Ikke Ohwja dames die hier zijn gekomen, balen maar we gaan voor de augutus mama! We moeten een nieuw recor verbreken
Hello ladies, Had gehoopt hier niet te komen....helaas toch wel....die ook. 'k wou da'k deur achter me dicht kon timmeren in de hoop dat de november-meiden meer geluk hebben....let's [-o< Deze ronde ga ik ervanuit da'k voor spek en bonen meedoe. Kan namelijk over een paar weken opgeroepen worden voor een operatie, misschien heb ik mazzel en hebben ze het te druk voor mij en kan ik de dames en heren dotktoren verrassen!
ikke wij klussen om de dag,sorry mijn man heeft een hoog libido, wij proberen het nu wel te plannen wanneer we klussen.vanavond mag hij, mijn ongi is dan zo goed als over, daarna sparen voor dinsdag, zaadtest. anders zou dat een week later moeten, maar dan heb ik mijn ei en moet die donderdags naar de gyn. ik wil mijn ei niet mislopen en toch dan uitslag hebben van de kwaliteit van het zaad. hoeft zo gelukkig niet elke keer.
Mijn hubbie had dat ook...ze noemden 'm stampertje...vandaar het konijntje....maareh op dit moment heeft ie een beetje last van de vallende blaadjes denken we... Zonder gekheid, hij is al een poos erg moe, via de ha een bloedtest gedaan, maar daar is nix uitgekomen. Voor de zekerheid is ie maar aan de centrum pilletjes gegaan (zit ook foliumzuur in, heb hier eens gelezn dat dit ook voor mannen goed is)...het lijkt te helpen....
mijn man wil nu ook een keer sparen voor mijn ei, 4 dagen onthouding, nou dat moet ik nog zien! waarvoor moet je geopereerd worden samcat
zie dat er dames zijn die ongi zijn geworden BALEN heel veel succes in deze ronde Samcat fijn dat het helpt bij je mannetje zat ook la te denken om dat die aan mijn mannetje te geven meis hopelijk word je snel geopereerd is het achter de rug waar voor ga je onder het mes ? aly voor jullie mag het ook nu wel raak zijn hopelijk kan hij zolang sparen hihi hier is de ongi weer weg 3 dagen flink gebloed dacht echt ik loop leeg help voelde me slap en vermoeid maar ja we gaan er weer voor heb er een sterretje bij het staat naast de andere 4 sterretjes die we hebben uit gezocht aan de hemel onze 2ling en ons meisje en mijn moeder en deze staan naaast elkaar iedere avond boven ons te schijnen dames heel veel succes gr maria
Hey meiden, De naderende operatie is vanwege endometriose (=chronische vorm van cysten op eierstokken). In principe is dit geen ernstige, maar voral vervelende ziekte. Vorig jaar december ben ik voor de eerste keer geopereerd, toen is alles "goed" gegaan. Helaas bleek bij de eerste controle in februari dat ik alweer een cyste had, inmiddels is deze alweer zoveel gegroeid, dat ik weer op mag voor een operatie....het is dan dus maar weer afwachten of er niks beschadigd wordt. Wij willen de vrouwelijke instrumenten graag nog gebruiken al is het maar voor 1 keer.....
Hai meiden, Ja mijn mannetje is ook zo moe (veel stress op werk). Vorige ronde echt regelmatig geklust maar helaas. Beetje rare vraag. Gisteren zag ik toen we gewoon een beetje voor de fun aan het sexen waren dat z'n 'spulletje' niet echt wit was . Zitten er dan weinig zaadjes in? Ik ben hem niet aan het analyseren hoor hihi
meid heel veel succes heb ook 2 vriendinnen die hier last van hebben en geopereerd zijn. Heb jij ook zoveel pijn als je bent? Vervelend hoor hoop dat je er niet al te veel last van hebt. Succes met je operatie @aly meid duim voor je dat het deze maand raak is.
Hallo, ik voeg me er ook bij. Ik snap het niet meer. Misschien vindt degene die bepaalt dat we geen kindje mogen krijgen dat we er nog niet aan toe zijn. Maar ik zou niet weten waarom, het kindje krijgt heel veel liefde en qua ruimte en financieel heel erg goed. En is zo ontzettend welkom. Mijn NOD is om en nabij 15 december... laten we hopen dat het dan ook een echte NOD is. :x xx Lintje
He lintje, de moed niet opgeven he poppemieke, Je tijd komt heus wel. Samen komen we er wel, je kleine zieltje acht gewoon z'n tijd af tot de juiste tijd zich aan bied.
hoi, alles goed hier. We gaan het niet opgeven hè! Kan het begrijpen, ben ook in mijn 8e ronde bezig. Ik mag me hier nog niet voegen, want mijn NOD is pas zondag. Maar ik verwacht dat ie toch komt Dus dan zie ik jullie waarschijnlijk volgende week. Alvast maar goed oefenen! Succes deze maand! liefs wies