ik voel me ook een beetje vreemd en heb ook een paar symptomen, en ik kan net als jij pas over 7 dagen testen, dus het kán wel dat je dat voelt. Denk ik.
Al hoop ik eigenlijk dat het nog een maandje of wat duurt. Ik zat na te denken als ik nu zwanger raak dan is Fienne pas 14 maanden als het geboren word Als het nu wel zo is ben ik toch wel heel blij hoor, maar het mag ook nog wel ff duren!
Hoi allemaal wat spannende allemaal zeg.... Wie herkent dit; Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben ( 3 maanden) steeds buikpijn vanaf ongeveer dag 14 van mijn cyclus, het zit heel laag en voelt een beetje prikkelend met soms felle steken..dit hou ik dan 2 weken...tot het ellemaal wer overnieuw begint..de huisarts weet ook niet wat het is..strange..mischien ontpillen ofzo? Deze maand is het nog ergers zelfs dus het wordt ook niet echt minder Ik duim voor jullie allemaal
GEFELICITEEEEEERD! Mama van Amiek, was je lang over tijd? Weet je ook hoever je bent? groetjes Nikkie
Tussen onze kinderen zit 14 maanden en het ging heel goed, ze zijn hier op elkaar afgestemd? was 1 jaartje zwaar maar daarna geweldig
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwww wat geweldg nieuws. Je kan nu genieten van je kleintje in wording.
@ mamaAmiek .....GEFELICITEERD ! Geniet van je roze wolk...hopelijk volgen de andere meiden en ik snel.
Het is zelfs aMiek...! Ik was trouwens 5 dagen over tijd...dan zou ik nu 4 weken en 5 dagen zijn? Ik heb geen idee....ik zal ff een banner maken Greetz Wendy (een hele blije welteverstaan!)
Ben m'n misselijkheid weer kwijt ! M'n man was plotseling eerder vrij, dus heb ik even heerlijk in bad gelegen vanmiddag. Dit werkte goed. Toen de meiden naar gymnastiek waren zijn we snel even voor een boom gaan kijken, zodat we hem morgen kunnen optuigen. Wat het is geweest...geen idee. Maar hopelijk komt het niet terug.
Hey meiden, MamavanAmiek, gefeliciteerd! Wat super Christie, ik duim voor je net als voor alle anderen bij wie t spannend is! Moons, oh wat hoop ik t voor je. duim duim duim duim duim duim Marloes, fijn dat t super goed is en da's apart zo'n laat ei Hier is mn ovutest wel iets donkerder, maar nog niet positief, ook geen temp. verhoging. Eisprong zal dus nog komen. Denk doordat er vermoedelijk bevruchting was vorige keer en 4 dgn overtijd, cyclus beetje in de war is. X Sophie
MamavanAmiek; proficiat! Helemaal geweldig nieuws! De maand November was hier op 't forum al zo'n vruchtbare maand, dus die beweging mag zich zeker doorzetten voor de maand December! Kom op meiden; we jagen alle duivels weg!
Hoi meiden, wordt een beetje zenuwachtig, normaal heb ik op deze avond al lang de voortekenen van ongi, beetje bruin enzo en nu spierwit, wel ongi-gevoel, normaal grote ()() maar nu niet Vanmorgen al getest maar negatief, zal ik dan morgen wel of niet testen? spannend weekend dus maar ik zie dat er ook al meiden zijn die lang overtijd zijn en meiden met super nieuws!!!!!!!!!! GEFELICITEERD Nou ben benieuwd wanneer jullie zouden testen.... fijn weekend allemaal