gefeliciteerd amiek lekker genieten meid. hoop dat ik je snel volg hee sophie hoe voel je je? en dat is ook echt weer marloes iedereen voor niets 10 dagen in spaning groetjes las
Ik heb sinds een paar dagen ongelooflijk veel last van te koud en te warm. Op de meest ongewone momenten heb ik verschrikkelijk koud, mijn handen zien zelfs paars, om vervolgens dan weer te blozen en heel warm te hebben. Herkend iemand dit?
wat spannend hier weer... mamavanamiek gefeliciteerd en ga er lekker van genieten, moons spannend maak je het zeg hoop voor je dat hij van het weekend dik positief is, christie hoop voor jouw ook dat het wachten niet voor niets is en alle andere dames die wachten succes en kom maar op met die babyboom. sophie hopelijk is je ovutest morgen positief, bij mij nog steeds geen positieve ovutest hoop dat hij snel komt wil niet weer zo lange cyclus..... alle wachters succes en degene die nog op het ei wachten hup goed klussen! liefs
gefeliciteerd MamavanAmiek! lekker genieten! Ik heb gisteravond een test gedaan en toen was die licht positief.. Nu heb ik net een test gedaan die was eerst nagatief en binnen een half uurjte stond dr een lijntje. Maar dit lijkt meer op een ingedroogd lijntje.. van het weekend had ik dit ook een keer. Vorige maanden als ik ging testen had ik nooooit een lijntje zelf nooit een ingedroogd lijntje.. Ik snap het niet .. verder nog geen teken van ongesteldheid ofzo.. Zou ik zwanger kunnen zijn maar dat ik te vroeg test ofzo?
@ Tanja Dat zou zeker kunnen volgens mij. Ik heb ook gelezen dat als je maar een licht lijntje ziet het toch positief is!
nou ik hoop het zo! zou geweldig zijn! Maar ja ik denk bij mezelf ik moetene duidelijke lijn zien anders geloof ik het niet haha Evi27 jij kan ook bijna testen! succes met nog even wachten! Wat duren die laatste dagen altijd lang!
@ Tanja Geloof dat je onzeker bent. Zou ik ook wezen..maar toch..negatief testen is echt totaal geen lijntje! Hopelijk heb je morgen een dikker lijntje! Voor mij nog een paar dagen ja. Maar heb niet echt symtonen. Heb alleen twee weken geleden een paar uur ongi klachten gehad (zeurderig gevoel) en gisteren een paar uur pijn in m'n borsten. Maar vandaag weer totaal niets. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word en dan hoop ik zo snel mogelijk!
Ja ik denk dati kdat ook ga doen ja. Toen ik gister testte legde ik hem neer en na 3 minuten keek ik entoen zag ik een streepje.. ik dacht nog.. ik kijk niet als ie nog bezig is.. want dan kijk ik dr een streepje op haha en ik keek e ik schrok me rot! HAHA dus toen dacht ik.. okejik verzin het niet .. hihi nou jullie horen het wel!
Gefeliciteerd!. Ik ga morgen ook nog een keer testen. Hoop dat de test gewoon niet goed was!. Ben nog niet ongi. Marloes, echt een superlaat ei. Misschien kosmobiologische eisprong. Liefs Moons
Ha die Las, Gaat goed hier. Afgelopen week paar dgn ziek geweest, maar verder alles prima. Nu in afwachting van eisprong En jij, hoe is t bij jou? x Sophie
Vraagje. Ik heb een paar weken terug al testen besteld in de webwinkel van hier. Heb er toen 1 opengemaakt om te zien hoe ze eruit zagen omdat ze nieuwe testen hadden. Er zit altijd zo'n witte verpakking om. Heb de test bekeken en hem in de verpakking terug gedaan, maar niet dichtgeplakt. Deze test heb ik vanmorgen gebruikt. zou hij hierdoor niet kunnen werken? Dacht hier net ineens aan. Misschien mag er wel geen lucht of licht bij komen en was hij hierdoor negatief. Had wel een controllestreep, maar verder niets. Misschien morgen dan toch een positieve test, ik hoop het. Liefs Moons
Het wordt spannend hier! MIJN DUIMEN DRAAIEN overuren SPannend! IK wil ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Of || || || || || || || || || ||-jes zien! Liefs Pearly Truste
Goedemorgen! Ik ben een beetje van slag. Nam ik gister nog afscheid van jullie omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden (ik wag wat bruine afscheiding, wat bij mij betekent dat het weer zo ver is). Is het echt een ieniemienie druppie geweest. Helemaal niets meer! Niet bij het afvegen niets! Nou had ik voor de zekerheid een tampon ingedaan (je weet natuurlijk maar nooit, ) maar die was ook nog helemaal schoon! Jullie raden het al: ik ga straks ff naar de kruidvat! En mama van Amiek: heeeel erg gefeliciteerd! Lekker genieten!
i'm dreaming of a white christmas! in ieder geval geen rode, nod 25 december.... ben dan op vakantie, weet niet of ik tampons of zwangerschapstest moet inpakken-hihi misschien maar allebei rens
Hallo dames, Even om het hoekje kijken en mijn banner bekijken! Alle nieuwe zwangeren: PROFICIAT! Alle wachtenden en klussers: ZET 'M OP! Succes Ik zit weer op de wachtbank, gisteren mijn ei gehad, dus dat wachten is weer begonnen.... Groetjes Jessica
Hoi Moon Als de test niet goed zou zijn geweest meer , dan had je ook geen controlestreep volgens mij . Maar het zou natuurlijk heel goed kunnen dat hij niet goed meer was . Die dingen zitten denk ik niet voor niets dicht geseald Probeer het gewoon nog een keer maar dan met een test die je net uit de verpakking haald . Ik hoop het beste voor je , succes ! Groetjes Joyce