Hoi Martine, zou best kunnen hoor dat je aan 't ontpillen bent en dat het daarvan komt. De een heeft daar meer last van dan de ander en bij iedereen is het ook weer anders. Maar of dat dat het ook echt is, weet ik natuurlijk niet zeker! Veel succes ermee. mamavanAmiek: Gefeliciteerd hoor! ! ! ! Jij hebt je kerstcadeau al binnen! tante pollewop: spannend! ! ! Ga je vandaag al testen of pas morgenochtend? tanja: ook voor jou erg spannend! Ik zou alleen nog heel even wachten met testen. Je zit nog voor je nod volgens je banner (of klopt die niet). En ja Rensie ik droom ook van een witte kerst hoor! We gaan er gewoon voor. Pearly: pas je op dat je duimen er niet vanaf vallen van al dat geduim! Hier is het ook nog steeds spannend, af en toe raar gevoel in mijn buik. Maar volgens mij wordt ik ook een beetje ziek. Toen ik gisteren avond met mijn collega's uit eten ging kreeg ik veel last van mijn keel en dat heb ik nu nog steeds. Ik hoop maar niet dat het doorzet, helemaal geen zin in Vandaag gaan we de kerstboom neerzetten, dus dat is wel gezellie en meteen ook een beetje afleiding.
Goedemorgen Tante pollewop, spannuuuuuuund! Moons, we willen goed nieuws! Succes allemaal, ik ga er zo weer ns een ovutestje tegenaan gooien. Test van gisteren was toch bijna net zo donker. Dat ei mag nu wel komen Ha Las, hoe is t met je? x Sophie
ik ga weer na de volgende ronde na 2 dagen overtijd , ik wilde men vriend zo graag een posi test geven , mja, ik baal goed iig....
jeskuh balen meid hopelijk brengt 2007 geluk voor je! moons heb je al getest? hier nog weinig nieuws hoop zo dat vandaag of morgen mijn ei krijg! alle wachters succes en alle klussers go for it! liefs
dat is heel goed mogelijk als een test niet goed verpakt is de werking ervan niet vertrouwd heel veel succes gr maria
sophie met mij gaat allles goed. zit weer te wachten. met mijn nek en rug is het wat minder kan niet zo heel erg veel maar ja hopelijk gaat het nog helemaal over maar dat is de vraag. groetjes las
Hallo allen, Geertje, ik wacht het gewoon allemal wat af! MamavanAmiek, Gefeliciteerd! Moons al getest? Ik ben echt een beetje nerveus. Vanmorgen wat licht misselijk en weer die vreemde smaak achter in mijn mond. Wachten duurt erg lang! Fijn weekend allemaal. Testers ik duim voor jullie! Liefs
Hallo allemaal, Heb vanochtend vast een keer getest, maar niks natuurlijk. Nou laat dan die maar komen. Ik ben het even helemaal zat. Ik voel me misselijk enzovoort maar nee hoor geen positieve test. Hoop dan wel dat ik voor woensdag ofzo ongi word, ben ik er met Kerst tenminste van af! @TantePollewop: spannend! Moons: succes! groetjes Nikkie
he allemaal wat een boel gekletst zeg... moest 4 bladzijden bijlezen.. hier nog steeds op de wachtbank.. begin weer van alles te voelen (misselijk, moe, koud en dan weer blozen) maar weet van vorige maand dat dat mijn eigen hormonen zijn die opspelen.... mijn eitje kan nog niet ingenesteld zijn..... En iedere dag nog 1 of 2 keer wat lichtbruin verlies... dus dat is wat minder
waaaaahh ik heb 2 streepjes! ik kan het niet geloven! Meteen 2! Ik geef de rest van mijn vruchtbaarheid meteen door aan jullie!
hey tante pollewop gefeliciteerd met je twee streepjes geniet van dat wondertje dat er nu in je buik groeit en strooi de vruchtbaarheid maar uit heb ook een beetje nodig!
Gefeliciteerd Tante Pollewop , en bedankt , we kunnen het gebruiken hahaha. Genieten nu he Groetjes Joyce
Ha geweldig. Gefeliciteerd. Ik was net bij 'Ik ben zwanger' en daar zag ik ineens je naam staan Veel geluk x Sophie
Ik heb mijn vriend net al ff gek zitten maken: ik heb een heel leuk cadeautje voor je.. hihi Hij krijgt vanavond de test. Maar vervelend is wel dat ik het nu heel graag wil delen, maar ik het weer niet vind kunnen om vriendinnen het eerder te vertellen dan vriendlief...