Morgen is mijn NOD. Ben erg benieuwd. De afgelopen dagen dacht ik symptomen van zwangerschap te hebben, maar voor mijn gevoel zijn die nu grotendeels weg. Ik wacht dus geduldig af of ik ongesteld ga worden. Maar dat zegt bij mij trouwens toch weinig want de vorige keer toen ik gestopt ben met de pil werd ik ook maanden niet ongesteld. Pas na een kuur van de dokter kwam er weer een cyclus op gang. Spannend dus!
Tante Pollewop en MamavanAmiek --> GEFELICITEERD!!!! Goed nieuws meiden! Geeft ook weer hoop voor de testers.. bevruchting eind november/begin december is heel goed mogelijk! En Moons... waar ben je? We zijn allemaal nieuwsgierig..
Tante Pollewop ....GEFELICITEERD ! Zelf zit ik helemaal op een blauwe wolk .....ben namelijk vanochtend voor de 2de keer tante geworden! Een prachtige jongen van 8 pond. Helaas heeft hij wel een schisis, maar gelukkig is z'n gehemelte gesloten. Ben helemaal happy!
Hey Diddl Gefeliciteerd zeg , wat leuk .... een neefje Gelukkig is een schisis heel goed te verhelpen en wel zo dat het bijna niet of zelfs helemaal niet te zien is Het zal vast een mooi jongetje zijn , en wat een gewicht Kan me niet voorstellen hoor , de mijne waren beide nog geen 6 pond hahahaha. Veel geluk met je neefje ! Groetjes Joyce
Tanta pollewop gefeliciteerd meid! en nu lekker genieten meid! Diddl gefeliciteerd met je neefje! Moons waar blijf je? Liefs Pearly
Hoi Marleen, ik heb precies hetzelfde! Had de afgelopen dagen wel buikpijn en luie darmen, heb ik anders nooit, maar ik heb echt geen idee. Bij mijn eerste "wist" ik het meteen, maar nu heb ik geen idee. Het zou ook wel bijna te mooi om waar te zijn zijn, eerst poging... We shall see. Succes! Allemaal succes met wachten en testen natuurlijk! En de nieuwe zwangeren: van harte!
Dankje Joyce... was al tante van een meid, dus dit is super. Wij vonden 8 pond maar weinig....hun eerste was 9½ pond! Dan verwacht je bij de 2de minsten weer 9 pond. Heb de laatste maanden op m'n werk te maken gehad met schisis, maar dan met open gehemelte....moet zeggen dat het me bijna niet meer opviel. Net als iemand een bril draagt bv. Het is vast een prachtig mannetje. Mijn ouders komen zo met de eerste foto's ... ben zo nieuwsgierig. Hopelijk test ik deze maand ook positief...toen mijn jongste is geboren kwamen ook zij na een paar weken met het nieuws dat ze zwanger waren. Tussen de meiden dit nu 8 maanden. Zou wel erg leuk om weer 8/9 maanden verschil tussen de kinderen te hebben.
Moons.....waar ben je. Hopelijk ben je een feestje aan het vieren! @ Tigger....bedankt voor je vruchtbaarheid. Hopelijk vliegt het deze kant op.
GEFELICITEERD met je neefje! Heb nog wel een vraag, misschien beetje stom maar zit in de onzekere periode, was het een schisis ondanks dat ze foliumzuur slikte?
@ lintje... ze heeft gewoon foliumzuur geslikt. Ze hadden gelukkig geen 20 weken echo laten maken, dus ze hebben onbezorgd genoten van de zwangerschap.
Zou idd erg leuk zijn als die tijd er weer tussen zou zitten Diddl . Ik ben benieuwd naar de foto`s ! Je gaat ze toch wel in je album zetten he , ben aagje Mja , wat kan ik zeggen , ben gewoon dol op kiddies ( met en zonder gebrek als je het tenminste zo mag noemen ) . Ze hebben een koningsgezin , geweldig . Je zult wel nieuwschierig zijn naar de foto`s die je ouders mee brengen Wanneer ga je zelf kennis maken met je neefje ? Je zult er wel naar uitkijken neem ik aan . Zei je nou 9 en half pond ? Ja , idd verwacht je dan minimaal het zelfde . Maar vind 8 pond toch ook wel een aardig gewicht hoor , moet een best manneke zijn Weet je wat ik altijd het leukst vind om te zien bij pasgeboren baby`s ? Ik kijk altijd of ze haartjes op hun bolletje hebben Niet dat ik met leuker vind dan zonder , maar dat is gewoon een tik . Tis gewoon het eerste waar ik naar kijk hahahaha. Maar vind het beide even schattig hoor Lijkt me geweldig om weer zo een klein hummeltje in mijn armen te mogen houden ( zwijmel , zwijmel 'zucht' ) Groetjes Joyce
pfff.. sinds vanochtend maak ik me echt overal zorgen over. Ken veel mensen met kindjes met schisis... zijn prachtige kindjes!
We gaan zelf morgenochtend heen...nu zijn de beide ouders er en er komt nog iemand lang van het schisis-team. Vond het dus wel gepast dat we pas morgen komen...er komt zoveel over ze heen vandaag. Kan niet wachten om hem vast te houden...vooral omdat we zelf ook bezig zijn. Dat maakt het wel extra speciaal.
Hoi dames, Hier nog steeds op de wachtbank. Nog 10 dagen tot mijn NOD. Temp. was vanochtend weer met 0.2 graden gestegen. Zit nu op 37.1 graden. Vind het wel allemaal spannend worden hoor. Gisterenavond en vanmorgen heb ik steeds wat krampen onder in mijn buik gehad en vanmorgen (en nu nog af en toe) steekjes in mijn borsten. Echt raar, weet niet wat dit nu weer te betekenen heeft. Kan nog geen zwangerschapsklachten hebben wel? Tante pollewop: van harte gefeliciteerd. Wat zal je vriend vanavond verrast zijn. Geniet er lekker van. Diddl: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. En gelukkig kan schisis goed verholpen worden. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hier nog steeds niets! :x De klachten zijn wel gebleven. Normaal gesproken word ik binnen een half uur ongi als deze kwaaltjes beginnen en nu loop ik er al twee dagen mee rond. Ik kijk het nog even tot na het weekend aan.
Voor degenen die het nog niet hadden gelezen. Mijn test was negatief vanochtend. Snik snik. Ben echter nog niet ongi. Maar het laatste beetje hoop dat ik had is nu wel weg. Afgelopen week dacht ik nog: misschien is het nog wat te vroeg om te testen. Alle testers nog succes! En als ik onig word lezen jullie het wel natuurlijk. groetjes Nikkie
tante pollewop gefeliciteerd en nu lekker genieten! diddle natuurlijk ook gefeliciteerd met je neefje en sophie je bent een schatje groetjes las