Alle zwangeren ....gefeliciteerd! Alle wachtende....houd moed! Ik hoop nog steeds op een mooi kerstkadootje. [-o<
Tja, geen idee eigenlijk, zal wel vrouwelijke intuitie zijn? Moet wel zeggen dat ik toen altijd meer last had van gespannen borsten rond mijn eisprong (nu juist altijd rond mijn menstruatie) en dat bleef een beetje aanhouden / ging niet weg. Maar ja, na een eerste kind en een groeispurt van mijn (.)(.) en vervolgens een half jaar borstvoeding, staan ze nu eenmaal wat minder snel op spanning als voorheen.... Succes met wachten en houd ons op de hoogte! Groeten Noor
@ Noor....bij mijn laatste zwangerschap wist ik ook al voor mijn nod dat ik zwanger was. Mijn onderbuik "gloeide" zeg maar..alsof hij licht gaf. De test was alleen maar een bevestiging voor mijn man. Nu heb ik geen idee. Dit weekend zou m'n innesteling zijn, dus het gevoel kan nog komen. Ben erg benieuwd... ben bij vlagen misselijk en m'n (.)(.) zijn nog steeds wat gespannen. Succes met wachten.
@ Diddl Gek he, hoe je lichaam kan reageren. Ikzelf heb ook echt geen idee, afwachten maar, jij ook succes! gr Noor
Oh ja, Diddl, van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie. Heb ook goede ervaringen met schisis (ben verpleegkundige) maar het heeft hoe dan ook een grote impact op je leven, zeker zo in de eerste periode. Hoop dat ze het een beetje redden!
mamavanamiek en tante pollewop heel erg gefelicteerd en strooi wat vruchtbaarheid voor ons rond diddle heel erg gefeliciteerd met je neefje
Zico en Diddl: bedankt. Ach de wereld vergaat ook niet maar ik baal even heel erg van die negatieve test. Ik voel me zo anders dan normaal. Tot nu toe nog geen spoor van . Wel veel afscheiding (gewoon doorzichtig) is dat normaal? Hoop dat er nog veel zwangeren bijkomen deze maand! groetjes Nikkie
Die afscheiding is wel normaal hoor Ik heb op het moment ook meer afscheiding , maar is meer wit . Ben in elk geval blij dat ik "bloed"meer verlies en kan wachten op mijn NOD . Groetjes Joyce
mamavanamiek en tante pollewop gefeliciteerd! balen nikkie,misschien over een paar dagen nog ns testen?
diddl gefeliciteerd met je neefje misschien een domme vraag hoor maar wat is schisis? nikkie snap dat je je even rot voelt hoop dat je je snel weer happy voelt! succes alle dames succes en blijf komen met positieve testenanders halen we november nooit in natuurlijk! liefs
Hai even een vraagje Ik ben nu 4 dagen overtijd en had gister een (heel iniminie beetje) rozig slijm en last van pijn in de onderrug dus was ik ervan overtuigd dat de eraan kwamen. Vanmorgen nog heel klein beetje rozig slijm gehad maar geen ongi. Ongi klachten verdwijnen ook weer. Heeft iemand anders dit ook eens gehad want ik ken het niet en wordt er een beetje onzeker van. Heb 1 dag na NOD getest en was negatief dus kan ook niet zwanger zijn. Ik weet t even niet meer...