NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @diddl: gefeliciteerd met je neefje! Hier trouwens ook dit weekend een eventuele innesteling en sinds gisteren middag ook met vlagen misselijk... we volgen elkaar wel deze maand.... benieuwd of we straks ook dezelfde uitkomst mogen hebben.....

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Spannend hé brigitte .... heb sinds vandaag ook af en toe last van gespannen (.)(.)!
    Wat duurt wachten toch lang.....

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn laatste ongi was ook erg kort...maar 2 dagen. Dit had ik ook toen ik zwanger raakte van mijn jongste.
    Zou er wel iets minder mee bezig willen zijn, maar het lukt me gewoon niet. Probeer alles positief te zien, maar blijf wel realistisch....het is pas onze eerste ronde.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Diddl.. ik zit pas in ronde 2 dus kom ook net kijken.. wel voor de eerste dus het is wel extra spannend... Heb sinds mijn eitje wat gevoelige borsten en nu dus sinds gisteren met vlagen die misselijkheid.... Mijn laatste ongi stelde ook heel weinig voor.... had eigenlijk maar 1 tampon mini per dag nodig... (misschien daarom de afgelopen dagen ook nog wat oud bloedverlies).... maar goed was ook pas net na het stoppen van de pil dus benieuwd wat deze maand brengt of juist niet he....

Wel gezellig om samen te wachten....

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Han: misschien was het nog te vroeg, je kan op zich nog wel een keer testen hoor, soms is het hcg pas wat later te traceren!
    Als het dan nog negatief is is de kans klein dat je wel zwanger bent. Maar het komt wel voor!
    Alle meiden die nog voor hun NOD zitten ik duim voor jullie!
    Hier nog geen :evil: :evil: maar wat niet is kan nog komen. Hoop het natuurlijk niet. Maar ja straks blijft mijn ongi weg en is er wat anders aan de hand. Brrr.
    Voor de rest denk ik er niet echt aan hoor, vanmiddag even gezellig de stad in geweest met mijn vriend.
    Ik zie het vanzelf wel als ik naar de wc ga. Het is niet zo dat ik elke keer denk: oh ben ik al ongesteld.
    Ik ga lekker genieten van mijn weekend.
    En ik lees hier de verhalen wel weer. Als er nog nieuws is dan horen jullie dat van mij.
    Best wel leuk zo'n forum, je kent elkaar niet maar leeft natuurlijk erg met elkaar mee.

doei groetjes Nikkie

6. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Blehhhhhhhh , 19 december duurd nog zo lang :(
    En ik wil het weten en wel nu :)

Zeg , even voor de "ouwe rotten" onder ons ....
    Heeft er iemand van jullie nog de thuis echo apparaat kunnen vinden ?
    Mag ik hem dan lenen a.u.b ? :D
    Ik heb hem nog niet gevonden helaas :(

Groetjes Joyce

7. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ik ga jullie verlaten. Vanmiddag een paar bruine druppels verloren en een paar uur later zat er een veegje bloed (ik denk bruinverlies) op mijn maandverbandje. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Daarnet is het omgeschakeld naar rood bloed. Het is niet veel deze keer volgens mij. :(

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben. :thumup:

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Balen schaapje ..... veel succes in de volgende ronde.

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Balen schaapje :(
    Veel succes in de volgende ronde :)

Groetjes Joyce

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo allemaal,

Hier zijn ook weer de spannende dagen aangebroken. Maar tenaanzien van vorige maand, heb ik nu nog geen bruinverlies, maar wel wit. Zou dit positief kunnen zijn. Zoals gewoonlijk durf ik niet te testen. Vorige maand was ie positief (3 dagen voor nod) maar toch ongi geworden, maar toen had ik geen wit maar bruinverlies. Ik weet het af en toe niet meer, wat kan je lichaam toch raar doen.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Gefeliciteerd meid!

Sorry meiden dat ik er niet eerder was. Moest werken vandaag. Vanmorgen ben ik ongi geworden, helaas. Door naar ronde 7.

Liefs Moons

12. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Balen voor je moons :(
    Ook jij heel veel succes gewenst volgende ronde !

Groetjes Joyce

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tanta Pollewop gefeliciteerd.

Las: Doe je rustig aan?

Moons:balen meid.
    Wachters: houd vol meiden.
    Klussers: Succes!
    Bijna testers: ik duim voor alleen maar positieve testen.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Diddl,

Ik ben ook geboren met een schisis, dat is ook mijn enige angst voor mijn eventuele kindje, maar in principe heb ik er in mijn leven niks negatiefs aan ervaren, gefelicteerd met je neefje dus!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland

Hee nikkie, ik had vanochtend ook een nega test, pppfff veel rugpijn en steekjes in buik, en al drie dagen geen zin in avondeten [-o< . Ben nu wel voor het eerst overtijd maar weet niet of dat wat zegt 4e maand na stoppen met de pil. Morgen nog een test mocht ie dan nog negatief zijn dan wacht ik een paar dagen.............................

16. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    Hallo allemaal, voor mij nog een paar daagjes en dan testen of ongi..
    Vorige keer had ik nu al ongi symptomen, waardoor ik de hele week eigenlijk dacht dat ik zwanger zou zijn, omdat die symptomen op elkaar kunnen lijken.. Nu helemaal geen ongi symptomen, maar veel hele zere tepels (dat is iets wat ik tot nu toe nog niet gehad heb) dus ondanks dat het redelijk pijn doet, hoop ik dat het een goed teken is.. verder moet ik veel plassen, maar geen rare afscheiding of wat dan ook... ben zo benieuwd, we hebben ons best in ieder geval wel gedaan, haha

Alleen nog even een vraagje, misschien kunnen jullie helpen, mijn cyclus heb ik sinds april bijgehouden en loopt zo 27-24-25-26-25-27-25-28-27, redelijk constant, ik weet altijd wel wanneer ik ongi moet worden en dan kan het dus 1 a 2 dagen verschillen, maar gemiddeld kom ik uit op een cyclus van 26 dagen moet ik daar ook vanuit gaan dan bij het doen van een test? want ik heb nu een gemiddelde cyclus van 28 dagen genomen, maar dat klopt dus niet helemaal... :(

thnx!

17. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    oh ja voor iedereen die ook in spanning afwacht, net als ik: ik ben druk bezig met duimen!
    en voor degene bij wie het niet gelukt is (waar ik straks ook bij kan horen): op naar de volgende ronde positief blijven!
    en voor degene bij wie het gelukt is: GEFELICITEERD! hopelijk kan ik me binnenkort bij jullie aansluiten.... [-o<

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ moons .... balen meid, veel succes in de volgende ronde!

@Linda ... we zijn ook enorm blij met hem.

19. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg

OOh moons meid Balen joh! Succes volgende ronde!
    Dikke knuff vanuit hier!

Liefs Pearly

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Moons zwaar klote meid maar januari wordt jouwe maand ik weet het zeker.

nynke rustig aan doen!
    drie kids een eigen zaak een huishouden en kerst!
    hoezo rustig aan.

groetjes las

Deel Deze Pagina