Joyce > Ik zal ook heel hard voor jou duimen En natuurlijk voor alle andere meiden die in hun wachtdagen zitten
Dank je wel Gelukkig nog maar 2 dagen wachten hihihi Het schiet al op En die wachtdagen zijn gewoon echt erg ( als je tenminste echt gaat zitten wachten wat ik normaal dus echt nooit doe ). Groetjes Joyce
Nou bij mij zijn eindelijk de doorgebroken dus op naar de volgende ronde! Iedereen heeeel veel suc6 ik ga naar op naar het volgende jaar
meiden die ongi zijn geworden balen en een dikke knuf joyce je maakt het spannend! sophie komt het misschien door wat er de vorige maand gebeurt is. want meestal was je wel regelmatig groetjes las
Ach samen af en toe wat kletsen op die wachtbank dan gaat de tijd ook wat sneller en is een stuk gezelliger.
Han, balen Las, ik denk 't ook. Word er wel wat onzeker van, aangezien ik idd altijd zo regelmatig ben en nu bang ben dat door vorige maand hele cyclus op zn kop ligt. Tja, geduldig afwachten past niet zo bij mij Heb er al 7 ovutesten doorheen gejaagd en net weer 10 nieuwe besteld Hoe is 't bij jou? x Sophie
De kans is idd vrij groot dat je cyclus nu overhoop ligt . Als je later je eisprong hebt , word ook later ongi . Maar als je mazzel hebt dan is alles volgende maand weer oke Kunnen jullie nou echt goed zien wanneer jullie je eisprong hebben met die ovu testen ? Bij mij gaven ze zowat de hele maand lichte streepjes en wist ik nog niets Gelukkig heb ik nu de persona en dat werkt wel Groetjes Joyce
Ha Joyce, ja hopen maar. thanx Vorige maand had ik zeer waarschijnlijk innesteling, maar niet goed gegaan. Denk dat t daardoor komt. Was ook 4 dagen overtijd. Vorige maand had ik zondag en maandag twee overduidelijk positieve testen. Maandag was eisprong, dus klopte goed. Nu vrijdag/zaterdag bijna positief. Ga vanmiddag weer testje doen ben benieuwd. Morgen krijg ik van vriendin haar persona. Werkt dat goed? x Sophie ps ik duim voor je!
Ja , de persona is echt een heel makkelijk ding . Hij geeft precies aan wanneer je je ei krijgt , waardoor je ook altijd precies weet wanneer je ongi moet worden . Je doet de eerste test op dag 9 van je cyclus en daarna geeft hij doormiddel van een lampje aan wanneer het weer tijd is voor de test . Dus je moet wel even kijken elke morgen als je naar het toillet gaat . Hij geeft de vruchtbare dagen aan doormiddel van rode lampjes en de niet vruchtbare doormiddel van groene lampjes . Maar ja , dat ding is ook eigenlijk gemaakt voor degene die juist NIET zwanger willen worden . Alleen werkt dat ding dus ook goed als je wel zwanger wilt worden . Je moet dan alleen kijken naar de rode ipv de groene hahahaha De eerste 3 maanden is hij trouwens nog niet betrouwbaar . In die maanden "leerd" hij je cyclus kennen en zul je dus heel veel rode lampjes hebben . Niets van aantrekken Na die 3 maanden zul je merken dat steeds minder rode lampjes krijgt . En die rode lampjes die je elke maand WEL hebt , zijn de dagen dat je moet klussen . Succes er mee , ik vind het een wereldding Groetjes Joyce
Hallo allemaal, Moons, Balen, maar 007 wordt vast jouw jaar! Alle anderen waar de ongi is doorgebroken balen! Voor jullie ook veel suc6 in 2007. Hellup, Het duurt nog zo lang voor ik kan tetsten en ik kan bijna niet meer w88. Ik ben echt ongeduldig! Voor alle w88 tot testen veel sterkte en ik duim voor nog een paar posi testen deze maand! En voor alle klussers, kruip met de kerst lekker dicht tegen elkaar aan. Huggie, Huggie! Liefs
hoi dames, jeetje er zijn wel weer wat dames ongie geworden balen zeg het word echt tijd voor die positieve testen! Ik zit nog steeds te wachten op mijn ei, ma di do vrij en zaterdag ovutest gedaan en geen dikke streep heb er nog 1 en bewaar die denk ik maar tot morgen heb alleen woensdag niet getest dus misschien toen positief gehad maar dat was gezien mijn vorige cyclussen denk ik te vroeg dus hoop dan maar dat ik morgen positief test hoelanger het duurt hoe langer mijn cyclus weer is en hoop natuurlijk dat ik voor eind van het jaar weet of het wel of niet raak is lijkt me wel leuk! we zullen zien. @sophie jouw ei is in aantocht! Klussers zet m op we moeten meer positieve testen en degene die wachten succes! liefs
Nou officieel kan ikvandaag testen.. nog geen spoor van ongi.. net wel getest maar kwam WEER pas na ongeveer 10 á 15 minuten een heeel licht streepje.. deze keer me de test van de site.. vorige keren met de kruitvat test. ik wacht nog even af.. als ie nou nog steeds zo licht blijft.. dan klopt dat toch niet dat hormoon verdubbeld toch iedere keer? nou ja ik wacht maar even af..
he goedemiddag allemaal... zo naar een kerstdiner met vrienden maar even depri hier... net tijdens het vrijen namelijk ineens een bloedbad... wat kan dat nou zijn? en dan ook nog in de dagen dat mijn eitje eventueel kan gaan nestelen... als ie er nog niet uitgestroomd is.. of kan dat niet?
Hoe is het hier,las dat er veel ongi zijn geworden,balen zeg,heb in Dec 2x NOD! Zal weer proberen regelmatiger mee te lezen! Gr Gerda
Goedemiddag allemaal! @Marleen: zolang er nog geen zijn te bespeuren is er nog hoop. Misschien te vroeg getest? Hier ook nog geen duivels. Maar misschien heb ik wel een heel lange cyclus. Wel balen want dan weet ik ook niet wanneer mijn ei is geweest. Gisteravond/nacht lekker een feestje gehad en daarbij heb ik wel alcohol gedronken. Maar zolang ik nog niks weet... Maar het was erg gezellig en ik sta er dan ook niet zo bij stil. Nog steeds wel veel afscheiding, mijn temperatuur was vanmiddag rond 37,1. Testen doe ik voorlopig ff niet, pas als ik woensdag nog niet ongi ben dan gooi ik er weer een testje tegenaan! Gister nog negatief... En moet ik anders ook naar de HA? Dan ben ik altijd zo bang dat er wat mis met me is. Jullie allemaal een fijne avond gehad. Voor degenen bij wie de al zijn doorgekomen, heel erg balen en hopelijk volgende ronde beter! Voor degenen net als ik op de wachtbank: mijn duimen draaien overuren! @tanja8: wat spannend, ik denk wel dat het raak is! @brigitte: was het erg veel bloed, soms door het vrijen kun je ook een wondje krijgen wat dan steeds weer opengaat. X Nikkie