@ Tanja Nou ik ben echt benieuwd hoor! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Maar een licht streepje is toch een streepje? Je kan toch niet een beetje zwanger zijn!
Spannend. Ze zeggen een streep is een streep. Tja, alleen na 10 min....? Ik heb in elk geval nooit een tweede streepje, hoe licht ook gezien. Ik duim voor je en alle andere testers
Ik ben trouwens helemaal happy. Vanmiddag een super vette positieve ovulatietest, eindelijk! Gelijk m'n vent mee 't bed ingetrokken Ei zal dan morgen wel gaan springen. Ei springt normaal ook altijd op maandag (nu dus weekje later) en dan 2 weken later op zondag NOD. Ik ga m'n NOD dus maar verplaatsen naar de 31e. Op een goed begin van het nieuwe jaar dan maar, voor iedereen hier x Sophie
nou nou zie dat er best veel al omngi zijn geworden balen succes in deze ronde de zwangere van harte gefeliciteerd en genet er heerlijk van meiden heel veel succes gr maria
Mijn internet heeft er een paar dagen uitgelegen. Ga helaas ook verhuizen naar Januari (NOD 10 jan). Afgelopen woensdag zijn de gekomen. Baal er behoorlijk van! Alle zwangere meiden : GEFELICITEERD! Liefs Linda.
ppff vanochtend weer ontzettend negatief getest, maar ondertussen wel een constant misselijk gevoel. Ga nu pas woensdag weer testen mocht ik niet ongi worden, hmmmm je krijgt wel erge hoop zo dat is ook niet goed...............
Ha lieve Maria, thanx hoe is 't met jou? Mamalinda, balen joh dikke knuffel! Linda, ik duim! x Sophie
Ik denk zelf niet dat ik nog positief ga testen deze periode... Ik hoop alleen wel dat ik snel ga krijgen. Ik ben namelijk erg bang dat het weer als de vorige keer zal gaan toen ik gestopt ben met de pil.. Toen duurde het echt maanden voordat ik weer ongesteld werd, meer dan een half jaar. Hoop echt dat ik deze week wel ga krijgen!
Hi lieve meiden, moeders in spé ik ben een paar dagen weggeweest van het forum nadat ik een vaag streepje had op mijn test zoals sommige van jullie al gelezen hadden! Nou we zijn intussen een stuk of 6 testen verder en donderdag heb ik een digitale van clear blue gedaan en ja hoor zwanger! het gaf mij toch meer bevestiging dan al die vage streepjes. ik weet het een streep is een streep en dat bewijs ik dan ook maar weer met die streepjes van mij maar pas na de clear blue test en na mijn NOD dag durf ik ECHT blij te zijn en raak ik steeds meer bewust dat ik toch echt zwanger ben! dolgelukkig en in on top of the world ben ik er van.... poe hee wat een heftige beleving en wat zijn we er gelukkig mee! ik wilde jullie dit toch nog even melden en verhuis dan nu voorzichtig naar het ik ben zwanger topic! voor iedereen: bedankt voor jullie meeleven! en voor alle meiden die nog in spanning zitten of naar de januarie NOD verhuizen.. Heel veel sterkte en heel veel succes dat er voor jullie allemaal maar een zwangerschap in het verschiet mag liggen ik zal voor jullie duimen! Lieve groetjes Dorri
Hier nog altijd alles hetzelde, nog niets te bekennen (geen bruin en geen rood) wel nog altijd wit. Best spannend, maar durf niet te testen zoals gewoonlijk. Ben bang dat ik tevroeg test.
Oh Dorri! Proficiat meid, helemaal super! Had idd, je vage streepjes mee gekregen........en 6 testen.....geweldig dat wij als vrouwen zoveel zekerheid nodig hebben he? Better safe than sorry! Geniet er lekker van. grt.
Hoi meiden. Heb vanmorgen snel een testje gedaan en na een halve minuut zag ik nog geen streepje. Ik moest snel naar mijn werk dus de test in mijn zak gadaan omdat ik nu bij mijn ouders logeer 2 daagjes en niet wilde dat mijn moeder de test zag. De hele dag niet aan gedacht en op de terugweg naar huis denk ik inene weer aan de test en ik haal em uit mijn zak en zie een dun streepje! Nou weet ik wel dat ie niet betrouwbaar is na zo'n tijd, maar heb met alle testen nog nooit meegemaakt dat er een streepje bleef staan! Ben erg nieuwschierig op tie morgenochtend weer een streepje geeft! Alleen nu heb ik een kruitvat test gebruikt en morgen gebruik ik een ander merk met een paarse brede dop. Pffff.... ben wel heeeeeeel nieuwsgierig hoor! Ga nu weer effe naar mijn moeder! XXX
gefeliciteerd dorri! Hier is de afgelopen maand maar weinig gebeurd. Druk met verjaardagen en ook nog eens goed ziek geweest. Ach we zien wel....
hey hey... wat spannend allemaal dorri gefeliciteerd hoor.. en ik haaaaaaat vage streepjes en ik haat ook geen streepjes hahahha sorry heb niet echt mijn dag vandaag geloof ik... liefs wiesje
Hallo allemaal ... heb vanochtend mijn kersverse neefje mogen bewonderen. Wat een prachtig kereltje ! De schisis valt reuze mee...tot net boven het lipje. Neusje is dus bijna helemaal gaaf. De kaakspleet en de lipspleet zitten ook niet op een plek, zodat je de kaakspleet helemaal niet ziet. Het is gewoon een heel mooi kereltje. Ben helemaal trots.
En wat heerlijk om weer zo'n kleintje vast te houden...heb er weer helemaal zin in. Vanmiddag bezoek gehad van vrienden met hun zoontje van een ½ jaar...ook al zo'n leuk knulletje. Ik wil ook weer [zou het gevoel ook ooit overgaan?]
Lies Ik zit in het zelfde schuitje! Ik hoop dat je morgen positief test! Ik had ook kruitvat en dan zoon streepje na een tijdej en dat 3x ofzo.. Ik kan me niet voorstellendat als je echt niet zwanger bent is er toch zoon lijntje komt te staan.. nou ja sterkte!