Hopelijk voor u zien we je hier niet he, mar indien de toch komen ben je van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Hoi meiden ik voeg me weer op bank, maar goed dat wisten we al. 2 December is mijn NOd. We zullen zien!ik duim voor iedereen die met mij wacht. Op een kerst kadotje om de dag he dames wij in elk geval wel. groeten jennie72
Jeetje, als je een paar dagen niet bent geweest, moet je wel erg veel bijlezen! Maar goed, ik heb nu krampen en een ongie gevoel. Hopelijk komen ze dan echt vandaag. Het liefst eigenlijk morgen, want ik ga zo naar de sauna.... Waarom wordt mijn cyclus nou niet is wat regelmatiger? Nu wordt weer pijnlijk duidelijk dat we niet op het juiste moment bezig zijn geweest. (na een periode van vrijen rondom het 'verwachte' ei, heb ik vaak effe geen behoefte meer om het zo vaak te doen) Ik zal morgen eens kijken wat ongeveer mijn verwachte NOD wordt. Ga vandaag maar eens proberen te relaxen; wel heerlijk hoor naar de sauna! groeten Olga
ben niet meer zoveel online maar wilde iedereen toch een mooi kerstkado wensen inclusief mezelf natuurlijk hihi
nou dat was raar, ik dacht dat ik mn ei voelde te gaan springen (rare zin) Maar het voelde niet als ik gewend ben hmmzz das raar ..... Hoe het er maar op dat het wel mn ei was en dat tie niet zo hoog hoefde te springen hahah Meiden kop op, We gaan allemaal voor augutus mama en iedereen kreegt een mooi sinterklaas of kerst cadeau! Wens jullie allemaal heel veel sterkte Kusss Ikke
hier nog steeds wachten wachten, hopelijk is mijn cyclus weer 28 dagen zoals de vorige maand... en hopelijk komt mijn eitje nu maar gauw... groetjes en succes allemaal met klussen xxx
Ook ik meld me weer....Helaas kwamen de vandaag de hoek om kijken! We gaan verder in ronde 3...een leuk kerstcadeau zal toch leuk zijn....
hallo meiden, ook ik hoor hier en jennie we lopen gelijk ik verwacht ook 2 dec mijn NOD liever niet natuurlijk maar das altijd maar afwachten. en iedereen heel veel sucses mijn duimen draaien voor ons allemaal. liefs mopsje
Hey meiden Mijn nod is 13 of 14 dec hoop dat het niet komt maar mijn moeder duimt voor mij zei ze En ik duim ook voor jullie hoor
Ik had vandaag zichtbaar slijm dat rekbaar is, dit is m'n vrucht bare peroide denk, dan zal m'n NOD toch nog dichter zijn waarschijnlijk.
hoi meiden, kom net van NOD november af, helaas is ie vandaag gekomen Een dag vroeger als de NOD maar ja, als ie dan moet komen dan maar snel! Dit betekent waarschijnlijk dat het tegen de kerst spannend gaat worden! Maar dat voor meer denk ik. Zou een leuk cadeautje zijn toch? liefs wies
Jaaaaaaaa Dat hoop ik ook voor de kerst dan heeft me vriend inderdaad een mooi cadeautje van mij hihihi Nog 11 dagen voor me ei Ik zit ook te duimen voor jullie nod dec.......
Hallo dames, ik kom me hier melden. Vanmorgen zijn de gearriveerd na 3 dagen bruinverlies. Mijn volgende nod is 16 december. Dat zou mooi zijn, zo voor de kerst. Veel plezier voor de klussers, succes voor de wachtenden.