NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha :D Oke, oke... ik zal t niet meer hebben over ontpillen... ;) Maar ik ben inderdaad nog niet ongi. Eerlijk gezegd zal ik heel erg blij zijn als ik het wel wordt gezien mijn voorgeschiedenis. (maanden niet ongesteld geweest na eerder stoppen met de pil), Hier vrees ik dus weer voor en dat hoop ik dus echt niet!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ marleen .. positief blijven denken meid.

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Kan ik me voorstellen, ik ben de eerste 5 maanden ook niet ongesteld geweest. Toen onderbehandeling van de gyn gekomen, omdat er geen eisprong bleek te zijn. Uiteindelijk elke maand netjes een cyclus van 32 dagen.Slik nu Clomid (5de maand) heb na 2 maanden clomid, tijdje zonder geprobeerd, maar dan kwam de eisprong niet op gang, dus maar weer aan de clomid.Dus een eisprong heb ik nu wel gehad, hopelijk heeft mijn gevoel me niet in de steek gelaten en heb ik op dag 17 mijn eisprong gevoelt (zoals elke maand).

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja... ik moet gewoon afwachten! Maar dat is wel lastig moet ik zeggen. Het blijft maar malen in mijn hoofd. Maar heel misschien zit het er wel aan te komen want ik krijg pukkeltjes! Haha!

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dat hoop ik ook voor je .
    Maar tis wat Didll al zegt , je moet positief blijven denken ;)

Groetjes Joyce

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb helemaal nog geen last van pukkels, normaal al een week voor de menstruatie, hmmm zouden het toch tekenen kunnen zijn.

7. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het voor je Mercedes :D

Groetjes Joyce

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik denk dat ik al een hele oceaan heb kunnen vullen van de plassen die ik de laatste tijd al gedaan heb, heb steken in de zijkanten van m'n borsten en af entoe ook langs de tepel.
    Heb een zeurig gevoel ik de liesstreek.precies of er zit een bol in m'n baarmoeder die wat weegt.
    Als ik lang recht moet staan dan heb ik er nog meer last van. Misselijkheid heb ik ook nog maar niet in erge mate meer, schilt van dag tot dag

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Word voor jou dus ook spannend Zico :D
    Nog maar 4 dagen en een kwartier ;)

Ik duim voor jullie meiden ;)

Groetjes Joyce

10. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hmmm, weet het niet zo goed meer nu, ben ook misselijk met vlagen, en heb nu ook wat steken onder in mijn buik, heel lichtjes maar, dus het kan nog alle kanten op... spannend hoor allemaal!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    er zitten weer veel NOD's aan te komen! Ik zelf over twee dagen(oh nee, 1, het is al na 12en).
    Voel nog niets van ongi aankomen. Heb begin deze week wel wat steekjes gehad en een klein beetje gevoelige borsten. Op het moment iets wat gevoelige tepels, verder niets. Ik heb een gevoel van niet, maar we wachten rustig af....
    wat duurt dat lang hè...

liefs wies

12. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    JA echt deze laatste dagen voor de NOD zijn niet te leuk, dat wachten en hopen en duimen..... bah! ik hoor verhalen van mensen dat ze het niet eens doorhadden dat ze zwanger waren, ging het maar zo bij mij, ik ben er zo mee bezig! maar goed, let daardoor ook wel weer extra op mijn gezondheid :) hoop maar dat er snel duidelijkheid is..
    jullie ook veel suc6!

13. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    ik zag een vraag in het forum en ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord, als je nou weet wanneer je eisprong is en je in deze periode veel hebt geklust, wat kan er dan nog fout gaan? als je een regelmatige cyclus hebt?

14. vandaag is mijn NOD als het goed is en als ik alles goed heb uitgerekend maar ik waht het zobizo deze week af weet iemand hoeveel dagen het duurt vanaf je eisprong tot je NOD dag? want ik ben enorm aan het twijfelen haha

15. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen dames!

Hoe staat het met de NODers? Al weer positieve testers onder ons? Ik had afgelopen donderdag mijn NOD, zondag ochtend heb ik getest en helaas negatief... :( Maar nog steeds geen ongi te bekennen hier! Bij mijn vorige zwangerschap (helaas mk) heb ik ook pas na een week positief getest, dus ik wacht nog even tot het einde van de week en dan probeer ik nog een keer te testen, als ik ondertussen nog niet ongi ben geworden natuurlijk! En anders begin ik heel erg te twijfelen aan mijn cyclus! Succes dames!

Liefs Bregt

16. Niet meer actief

ong 14 dagen

17. Niet meer actief

Dan nog heb je maar 20%kans dat het raak is maar waarom weet ik niet ;)

18. Niet meer actief

En weer een heel licht streepje. Ik krijg em niet op de foto.
    Nu is het wel een andere test als de kruitvat en die zijn gevoeliger dus als ik straks thuis ben ga ik gelijk weer een kruitvattest halen en test ik vanavond nog een keer

Ik denk mede door het gevoel in mijn onderbuik, de vlagen van misselijkheid en de gevoelige tepels van uit dat ik toch zwanger ben!

Ben nog wel een beetje voorzichtig, maar heb er een goed gevoel bij!

Alleen mijn temp was van 37,1 naar 37 gegaan en nu al 2 dagen 36,9.
    Maar mijn nod is ook pas woensdag dus daar kan dan toch nog wel verandering in komen?

Groetjes een beetje blije Annelies

19. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedenmorgen lies,

klinkt goed in ieder geval,
    ik had ook mega vaag streepje hoor maar "was" wel zwanger.
    hoop dat het waar is voor je.

zal duimen, succes

20. Niet meer actief

Even voor de duidelijkheid, dit bericht heb ik gisteren geplaatst:(wat hieronder staat dan he ;)

Heb vanmorgen snel een testje gedaan en na een halve minuut zag ik nog geen streepje.
    Ik moest snel naar mijn werk dus de test in mijn zak gadaan omdat ik nu bij mijn ouders logeer 2 daagjes en niet wilde dat mijn moeder de test zag.

De hele dag niet aan gedacht en op de terugweg naar huis denk ik inene weer aan de test en ik haal em uit mijn zak en zie een dun streepje!
    Nou weet ik wel dat ie niet betrouwbaar is na zo'n tijd, maar heb met alle testen nog nooit meegemaakt dat er een streepje bleef staan!

Ben erg nieuwschierig op tie morgenochtend weer een streepje geeft!

Alleen nu heb ik een kruitvat test gebruikt en morgen gebruik ik een ander merk met een paarse brede dop.

Pffff.... ben wel heeeeeeel nieuwsgierig hoor!

Ga nu weer effe naar mijn moeder!

Deel Deze Pagina