NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

even een update..
    nu 2 dagen over tijd dacht vanmorgen toen ik me in bed omdraaide.. "f*ck, ik ben ongesteld" maar helemaal nix te zien..
    Heb ook niet echt mentruatiepijn maar wel behoorlijk last van mn liezen, morgen ochtend nog maar even testen denk ik..
    Kijken of het dan weer zoon irritant super licht streepje is waar van ik zelf twijfel of het er nou wel staat..hihi

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nou als ik de eerste keer wel na 30 dagen ongesteld werd en nu pas na 50 dagen, dan ga ik echt wel naar de HA.
    Voordat ik met de pil begon was ik het niet onregelmatig..
    Tuurlijk wacht ik wel ff af, als het nu bijvoorbeeld een paar dagen later is.
    Maar ik laat er niet maanden overheen gaan...
    Maar misschien komt het deze week ook al.

groetjes Nikkie

3. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    vandaag al een test gedaan, te vroeg weliswaar, dus ook negatief, maar zodra de bevruchting heeft plaatsgevonden, dan wordt toch al het hcg hormoon aangemaakt, kan dit bij de een dan sneller zichtbaar zijn dan bij de ander? want ook al is het voor mijn NOD dag, als ik zwanger zou zijn, dan zou dat hormoon nu toch al in mijn lichaam moeten zitten?

4. smutsie

smutsie Lid

13 nov 2006
    32
    0
    0
    manager van het gezin
    rijssen
    ik heb toch getest ik kon het niet laten en raad eens wat, een lichtroze streep dus zwanger :D :D :D :D hahaha helemaal in me nopjes hiero volgende week nog keer testen met moeders voor moeders maar een streep is een streep toch? gr van smutsie

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    gefeliciteerd smutsie,

hoop dat er velen zullen volgen.

ik ook ...................hahahaahh duurt nog effe.

geniet ervan.........

gr peggy

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Margaretha: niet iedereen test op of voor de NOD al positief. Nog even afwachten dus.
    Zelf heb ik precies hetzelfde. Maar ik denk niet (meer) dat ik zwanger ben, zaterdag ook getest op mijn NOD, negatief.
    Maar goed ik wacht nog even af. Als ik tegen het weekend nog niet ongi ben test ik nog wel een keer.
    Bij sommigen is het hormoon heel lastig te traceren.
    Succes! Ik zit net als jij met spanning af te wachten.
    Nog meer dames overtijd?

grz Nikkie

7. smutsie

smutsie Lid

13 nov 2006
    32
    0
    0
    manager van het gezin
    rijssen
    Is inderdaad niet bij iedereen voor de NOD te zien.
    moeten in ieder geval een speciaal aantal dagen tussen bevruchting en je NOD zitten. Mensen die een late eisprong dus laat maar zeggen week voor NOD hebben zullen dt veel minder snel al zien voor of tijdens de NOD .
    Ik wist dat ik vroeg eitje had en telde zo'n beetje 11 12 dagen en denk ach ik waag het er gewoon op wie weet!

Ik doe een slot op de NOD van januari, de deur was al dicht.
    Succes meiden ik hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als hier.
    Sterkte meiden en hoop houden. veel liefs smutsie en ik hou het hier in de gaten, ben ook wel nieuwsgierig !

8. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Nee, nog niet overtijd, maar wel onwijs zenuwachtig! Nog even volhouden tot vrijdag en dan testen. Hubbie en ik zijn allebei nerveus.

HCG wordt aangemaakt na de innesteling.

Smutsie, gefeliciteerd!

Liefs

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Gefeliciteerd meid, heb je gewacht tot je nod?

Grts,

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Just4love!
    We lopen gelijk op volgens mij! Had mijn banner alleen aangepast bij lilypie.com, anders kwam 'ie niet uit... beetje raar, maar vrijdag kan ik ook testen... Maar eh... Mijn vriend en ik hebben de afspraak gemaakt de dag na kerst te gaan testen... Verga van de zenuwen, nu al... Heel veel succes vrijdag en ik hoop dat ik je zie bij de zwangeren!
    SMUTSIE: VAN HARTE! GENIET ER VAN!

Liefs Chris

11. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Gefeliciteerd Smutsie! Echt super hoor.

Kan zelf ook bijna niet wachten. Maar wacht echt tot de NOD. Heb al wel een test klaarliggen thuis :) . Want op zondag wil ik testen. Ik heb echt geen idee! Heb weinig tot geen symptomen. Maar ja, dat zegt ook weer niks. Heb wel een beetje raar gevoel in m'n buik. Maar das volgens mij gewoon zenuwen hahahaha.

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Smutsie gefeliciteerd meid! Geniet ervan!
    Hoop dat er snel meer volgen ;)

Alle wachters ik wacht met jullie mee en duim voor een positieve test!

Liefs Pearly

13. tanja8

tanja8 Niet meer actief

zo ben nog ff snel naar de kruivat geraced voor een test.. HAHA opeens had ik het in mn bol.. dus nu ff mn plasje opsparen en dan even testen.. ben benieuwd..
    als ie nu negaltief is dan kan ik dr van uit gaan dat ik ongesteld ga worden dan heb ik wat meer rust voor mezelf..

he Smutsie! GEFELICITEERD HOOR!

14. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Hoi allemaal,

ik ben nog steeds niet ongesteld. ik ben al 8 dagen overtijd. ik had na 4/5 dagen een test gedaan en het gaf negatief aan. daarna heb ik niet meer getest. ik ben een beetje in de war. ik heb diane pil geslikt 1,5 jaar. en hoorde dat het bij diane heel lang kan duren voordat je ontpild bent. maar ik ben al die 5 maanden telkens mooi op tijd geweest met mijn NOD. dit is de eerste keer dat het zo lang uitblijft. vreemd allemaal.. herkend iemand dit?

xxx Tamara

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb een briefje naar de hemel gestuurd met een mooi gedichtje erin voor ons allemaal

Lief groot wensje
    Wanneer verander je in een klein mensje ?
    Wanneer voel ik jou in mij ?
    Ik zal je beschermen, al mijn liefde geven
    Ik zal alles voor je over hebben
    Als je maar in mij komt te leven
    En dat ik je na negen maanden in mijn armen mag sluiten
    En dat ik je mag beschermen tegen de grote mensenwereld buiten
    Mijn lieve kleine wonder
    Vooral jij in het bijzonder
    Het is mijn grootste wensje
    Lief klein mensje

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ligt het aan mij of zijn er nu echt veel meiden overtijd, ik had toch vanochtend weer een misselijk gevoel na m'n ontbijt :( Verder heel veel rugpijn en steekjes in lies maar geen hoge temp vanochtend :confused:

Gelukkig heb ik geen test in huis anders zou ik elke dag testen, ik ga er woensdag weer een tegen aangooien mocht ik niet ongi zijn..........

Jeetje nu heb ik mijn nod gehad moet ik alsnog wachten!

17. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hey meiden,

Vrees dat de :evil: :evil: bij mij onderweg zijn!

Een dag te vroeg. Heb veel buikpijn, maar nog geen bloed..

18. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ik ben nu drie dagen na mijn NOD.

Langste cyclus was 35 dagen en die zijn na vandaag weer om.

Ben vreselijk moe.
    Al sinds een week na mijn ei heel erg pijn in mijn borsten. ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining gehad en nu zijn mijn tepels heel erg aan het trekken en aan het verkleuren. Elke morgen misselijk en steken in mijn liezen en mijn rug. ook heel gek, ik laat (sorry) de hele dag windjes.
    Mijn broeken zitten allemaal te strak, maar ben niet zwaarder geworden.
    Ik wil perse wachten tot mijn hubby terug is van de off-shore, maar dat kan nog een week tot zelfs twee weken duren...
    Ik heb bewust geen testen in huis, anders kan ik me niet bedwingen. Ik durf nog tegen niemand iets te zeggen, omdat ik zo bang ben dat ik toch ineens ongi. wordt.

Ik ben echt vet zenuwachtig. Ik ben ook nog eens met de kerst alleen, dus zit ik mezelf al op te vreten.....

19. smutsie

smutsie Lid

13 nov 2006
    32
    0
    0
    manager van het gezin
    rijssen
    Nee eigenlijk is mijn nod morgen of zelfs overmorgen pas, maar kon het niet laten.Heb me eigenlijk laten inspireren door de meiden hier die meerdere testen deden denk baat het niet schaad het iet.
    Jullie ook veel succes ik hoop het ook voor jullie! gr smutsie

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he renate, ik heb in februari een borstverkleining gehad' alle zelfde operatie toch" ook ik heb steken in de borsten, vandaag heb ik er bijna geen last van. Daarom denk ik ook dat het game over gaat zijn, temp is gezakt, we zullen zien wat het morgen gaat brengen. Soms heb ik echt het gevoel van ik ga ongi worden, terwijl ik daarstraks boven het toeilet heb gehangen.Hopelijk gaat morgen de temp de lucht terug in. Hopelijk anders weet ik dat het het einde gaat worden als hij verdergaat zakken.
    M'n borsten zijn heel gevoelig, ik kan ook niets op m'n buik verdragen en borsten. Ben van afscheiding droog,wat heel raar is.

Laat ons hopen dat er nog veel kadokes uitgedeeld worden van onder de kerstboom

Deel Deze Pagina