smutsie,gefeliciteerd! renate ben benieuwd hoeland je kunt wachten met testen,spannend hoor! evi,het kan nog steeds he,geen bloed is niet ongi hoor! zal voor je duimen! hier is het afwachten of het raak is
He mutsie gefeliciteerd meid, ik zie aan je banner dat je zwanger bent! Geweldig! Voor de anderen die ik gemist heb, ook van harte gefeliciteerd hoor! Hier nog niets te bekennen, het wordt dus aardig spannend hier! groetjes Hartje1
Hoi meiden, Wat is het hier weer spannend Smutsie gefeliciteerd! Lies, voorzichtig gefeliciteerd! Zico en andere wachtenden spannend! Ik duim voor jullie. Mooi gedicht trouwens Zico Christie, ik blijf voor je hopen! Voor iedereen Net weer een dikke vette ovutest. De teststreep is nu bijna 2 x zo donker als controlestreep Vanochtend vroeg geklust, maar denk straks nog weer even
smutsie gefeliciteerd! sophie blijven klussen en pak dat ei! ik begin nu toch wel een beetje te balen nog geen positieve ovutest en zo word deze cyclus weer lang en mijn ovutesten zijn ook op kan nieuwe bestellen kan ook blijven klussen en maar zien wanneer mijn nod is of niet natuurlijk maar denk dat ik dit jaar niet meer red en wil zo graag snel mijn ei! [-o< mijn banner veranderd klopt niet helemaal eerste dag laatste ongie was 22 november! succes allemaal! liefs
Bij mij ook nog steeds geen duivels! Heb geen symptomen maar voor mijn gevoel gebeurt er van alles in mijn buik. Ben nooit zo lang overtijd. Heb vrijdag ochtend test gedaan maar negatief. Durf nu eigenlijk geen test meer te doen omdat ik bang ben dat het weer negatief is... Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na 10 dagen positief dus denk dat ik nog maar wacht met testen tot dat ik 10 dagen over tijd ben. Als ik dat redt....
Hallo allemaal, Vandaag belde m'n beste vriendin me op het werk, om te zeggen dat ze zwanger is en ze wilde het zelf zeggen, omdat ze van mijn man had gehoord dat ik overtijd was. Ze is 26 augustus uitgeteld. Ik thuis van mijn werk, belde ze me weer, dat ik moest testen, maar ik had zoiets van ik wacht, want ze zeggen altijd ochtendurine zit meer hcg in. Uit eindelijk zat ik even en dacht, och waarom niet gewoon proberen. En JA hoor ik teste ook positief en volgens mijn telling 25 augustus. Ik heb haar meteen gebeld, omdat mijn man werken is. Pfff ik wil mijn mond houden, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. MAAR IK BEN ZO BLIJ, en dat vlak voor kerst.
succes! ik hoop echt dat er nog zwangeren bij komen voor de kerst. Ik zou mijn NOD op 23 dec. hebben, maar vandaag al helaas nou, ja, liever een te korte cyclus dan te lang...
Mercedes, yesyesyeyseysyesyesyesyesyesyes je bent zwanger. Keigoei nieuws....... Geniet ervan en je ventje , weet hij het nu al?
mercedes gefeliciteerd en wat leuk zo samen met je vriendin ga er maar lekker van genieten! shelly balen zeg succes in 2007! liefs
Mijn ventje weet het wel, hij ging er eigenlijk al vanuit omdat ik de laatste cycli altijd regelmatig was. Maar nu iets meer zekerheid, het moet alleen nog even doordringen. Na zolang meelezen, is het leuk er zelf bij te horen.
Hallo allemaal ik zit nu al een week op mijn duivels te wachten en ook nog steeds niks. Ik begin best wel onzeker te worden heb met een cb digitale test getest en die zij niet zwanger maar toen ik de cassete verwijderde zag ik toch duidelijk 2 streepjes staan dus daar wordt je heel onzeker van maar ja er zit niets anders op dan af te wachten en over een paar dagen weer te testen. voor de wachtende ik duim voor jullie en voor degene die zwanger zijn van harte gefelicteerd
Nou net getest en negatief Even op ongesteldheid wachten en dan op naar ronde 7 alweer meiden succes met wachten ik duim voor jullie!
Mercedes wat gaaf! Gefeliciteerd Shelly, balen Errannick, ik duim voor je! Murrizzz1 ook voor jou Tanja, balen maar kan toch nog alle kanten op.... xx Sophie
smutsie en mercedes gefeliciteerd en ik hoop dat er meer volgen waaronder mezelf natuurlijk tanja jammer meid op naar de volgende ronde dan maar
Dank je wel allemaal. Ik hoop voor jullie ook nog zo'n mooie afsluiter. De deur van januari zit op slot geen ruimte meer gr van smutsie
Mercedes gefelciteerd leuk om te horen dat jij ook positief testte. Ook mooi afsluiter voor jou dit jaar, andere meiden zet hem op. gr smutsie