Mercedes en Smutsie gefeliciteerdddddd Mercedes , gezellig samen met je vriendin zwanger . Leuk hoor Shelly , balen en succes in de volgende ronde ! Hier nog geen ongi tekenen en ik heb morgen mijn NOD Normaal zou ik hier al gister op zn laatst last van hebben .... Mja , was ook zo een rare week voor mij Groetjes Joyce
Mercedes en smutsie... GEFELICITEERD Wat fijn voor jullie. Hier nog steeds dezelfde klachten. Wat duurt wachten toch vreselijke lang.
@Diddl: ben je nog steeds misselijk? nee toch meid! Je gaat toch geen griepje krijgen hoop ik.... hier nog steeds het beetje bruin verlies maar verder alles goed
Smutsie en Mercedes: GEFELICITEERD! Wat een heerlijk nieuws voor jullie zo vlak voor de feestdagen! (Geen champagne voor jullie met oudjaar, maar met wat een goede reden!) Meiden, zijn er nog anderen die donderdag gaan testen? Heb zelf toch niet het idee dat t raak is deze keer, maar ja, je weet het nooit! Vandaag werd mijn vriendin (ken ik van de zwangerschapsyoga) ingeleid voor de bevalling van haar tweede kindje. Ging supervlot en ze heeft een prachtige dochter gekregen! Ben meteen even vlug gaan kijken aangezien ik in het ziekenhuis werk waar ze bevallen is en: ooooooh zwijmel zwijmel zwijmel. Een jongedame van 9 pond en toch vind ik het weer zooo klein! Superlief! Nu maar hopen dat er over een maand of negen nog veel meer van dit soort schatjes op de wereld komen!
@ brigitte ... bij vlagen. Geloof niet dat het een griepje is/wordt. Gelukkig maar, want daar was ik wel een beetje bang voor. Heb geen idee wat ik er van moet denken.
@Diddl: zou natuurlijk van het allermooiste kunnen zijn... moet wel zeggen dat ik het vorige maand ook na mijn eisprong heel erg had.... maar denk dat het toen mijn eigen hormonen waren... nu er ook af en toe wat last van... met name als ik me wat druk heb gemaakt... en in de ochtend en avond... maar ga er niet vanuit dat het is waarvan ik hoop dat het is..... hihihi.... over anderhalve week weten we meer!
nog een vraagje: kan het zo zijn dat je de ene dag negatief test en de volgende dag opeens positief test? zo ja, kan het hcg hormoon dan zo snel toenemen?
wie wil er eesn pendelen voor mij? ik heb dat nog niet gedaan en zie dat regelmatig onder teksten van anderen staan ik ben wel benieuwd. gr smutsie
Ik heb morgen mijn NOD , maar wil pas zaterdag gaan testen . Dat wil zeggen ... als ik het zo lang uit hou Was net mn piama aan het aantrekken en riep mijn mannetje ineens ; Hè , lijkt wel of ze (borsten bedoelde hij) groter worden hahahaha . Helaas heb ik dat altijd vlak voor NOD En dan is het nog minimaal ook pf , maatje meer had van mij gemogen Ben benieuwd wat er gebeuren gaat nu hoor , wil het NU weten Groetjes Joyce
Zou het ontzettend knap vinden als je tot zaterdag zou kunnen wachten Joyce. Hoop dat het je lukt. Heb zonet een setje testen hier in de webwinkel gekocht...stuk voordeliger dan in de winkel.
smutsie en mercedes SUPER van harte en dat vele mogen volge. tanja balen hoop dt januarie meer geluk brengt. groetjes las
Mercedes GEFELICITEERD MEID! Nu Lekker genieten! Meiden die ongie geworden zijn heel veel succes in 2007 en vanuit hier nog een dikke knuffel! Liefs Pearly
Smutsie en Mercedes van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik en de rest van de meiden hier jullie mogen volgen....