moons ik heb nergens last van dus goed denk ik. maar afwachten he. maar heb het deze week zo druk dat ik er ook niet zo veel aan denk (gelukkig) groetjes las
Ik ga afsluiten, moet even wat in de huishouding gaan doen, bah, maar zal wel moeten. Tot later meiden. Liefs Moons
cola smaakje, die andere lolly is op z'n werk, hihihihihii zal er straks nog eens in zingen in zijn micro
Ik heb bijna helemaal niet geklust eignlijk, twee keer maar voor mijn eisprong, op de dag van de eisprong helemaal niet. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur die is er niet altijd. Je hoeft maar een keer op goede moment te doen, veel klussen is natuurlijk wel spannender en lekkerder. En testen voor je NOD kan je met alle testen wel, als je innesteling vroeg was. (dus een vroeg eitje) Ik duim voor de meiden die nog afwachten. Anderen heel veel sterkte in de NOD van januari. Is er niemand die voor me pendelen kan? gr smutsie
Goh wat veel reacties ineens. Smutsie en Mercedes gefeliciteerd! Gisteravond had ik erge ongi achtige krampen. Vanochtend nog geen te bespeuren. Ze zullen dan wel snel komen. Zit nu op dag 33 van mijn cyclus. Ik ga pas het weekend weer testen als ik nog niet ongi ben. Ik testte dus op mijn NOD negatief. Maar ik denk inmiddels niet meer dat ik zwanger ben, dan had ik toch wel positief getest? Wat zijn er veel meiden overtijd! Klinkt misschien stom maar hoop dat de duivels dan snel komen (als ik toch niet zwanger ben!), dan kan ik door met de volgende ronde. groetjes Nikkie
ik heb toch maar een test gehaald weet nog niet wanneer ik ga testen maar dat zou wel snel zijn ik ben ook veel te ongeduldig en wil weten waar ik aan toe ben
@anoushka: het kan ook zijn dat je te vroeg getest hebt.... misschien nog wat geduld?! Als je nu weer negatief test heb je er niets aan...
ik heb nog niet getest dit is mijn eerste test en wanneer ik die ga gebruiken weet ik nog niet dus het is even afwachten nog
ik heb 4 dec als het goed is mijn eisprong gehad en zit nu 15 dagen daarna zit nu op dag 30 van mijn cyclus en meestal ben ik dag 29 ongie maar misschien is het wel te vroeg nog om te testen maar ik ga ervanuit dat 15 dagen naar de eisprong wel genoeg is
dan kun je morgenochtend een testje doen... maar lees wel soms dat je vanaf 17 DPO het beste kunt testen omdat je dan minder kans op negatief hebt terwijl je wel zwanger zou zijn.... ik duim in ieder geval voor je
Hallo Dames! Kom even kijken / lezen hoe het met jullie gaat! Hier flink aan de klus, heb deze maand niets gevoeld voor wat betreft mn ei, dus ben benieuwd. Zit alweer haast op de wachtbank denk ik zo. Divanaatje
Ik ben nog niet ongesteld.. had dit eigenlijk wel verwacht ben nooit overtijd.misschien 1 dag maar niet 3! Nou ja is het zo dat je na je eisprong 14 daarna ongesteld wordt? of nou ik snap er nix meer van haha want ik had vorig weekend rond de 11e een eisprong.. dus wij klussen ( tijdens een weekendje weg met mn ouders .. hihi ) volgens de tests van de site heb ik deze maand 3x een eisprong gehad. ik heb de hele maand ovulatietesten gedaan. En er zat 3x een iets donkerder streepje bij.. voor rest wel allemaal te zien de streepjes maar 3x dus wat duidelijker.. nou ja het is een raadsel!
Dat is nu precies waarom ik geen ovu testen gebruik Snap de ballen niet van die dingen Ondertussen zijn mijn ongi pijntjes ( zo licht als ze waren ) alweer weg en dat is vreemd op mijn NOD . Normaal zou ik nu echt wel vet buikpijn moeten hebben . Mja , we zullen zien . Misschien is mijn cyclus ook een beetje verschoven door alle stress van de laatste tijd afwachten maar weer ....pffffffffff Groetjes Joyce