pendelen smutsie is een andere site moet je even bij zoeken in toetsen en den komt het zo te voorschijn. groetjes las
Goedenavond dames, hoe is het met jullie? mercedes: GEFELICITEERD! Lies Ook jij GEFELICITEERD! Tanja en Nikkie: Wat spannend daar bij jullie, ik zal nog een paar schietgebedjes doen (ook voor mezelf ) [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Joyced: Ook al zo spannend, maar is het niet zo dat als je zwanger bent je bmm ook dicht zit. Ik hoop voor je dat het een goed teken is! Margaretha: Succes, ik duim voor je Alex: Ik kan me het heel goed voorstellen dat als je voor kerst test je het dan niet voor je kan houden. Maar kan je ook echt zo lang wachten dan? Dat zou ik erg knap van je vinden. Heb je al besloten wanneer je gaat testen? Pearly: Puistes en een temp van 37.1, is dat geen goed voorteken dan? Wie weet. Nog effe geduld meis. Just4love: Het schijnt dat veel zwangere vrouwen veel witte afscheiding hebben. Ook voor jou dus een gebedje! [-o< [-o< [-o< Zico: da's balen zeg dat je morgen pas de uitslag krijgt. Ik duim voor je! Kleine update van mij: Hier nog steeds niets te bekennen. Vandaag wel erg veel hoofdpijn (heb ik vaker last van als ik ongi ben), maar ook erg verkouden aan het worden. Gister bij het sporten had ik na het spinnen allemaal steekjes in mijn onderbuik. Hoop dat dat een goed teken is. Na mijn vraag aan de vk heb ik daar nu ook wat meer rust over. Het kan dus nu nog helemaal geen kwaad om fanatiek te sporten. Ik heb geen testen in huis en kan pas donderdag of vrijdag er eentje halen, nog even afwachten dus. groetjes Hartje1
lies gefeliciteerd, zico spannend zeg veel succes met wachten.... ik zit te wachten op mijn ei vandaag geen ovutest gedaan zijn op komen morgen binnen van de site alle testen die ik heb gedaan waren niet positief zit nu op dag 27 dus ga weer naar een lange cyclus en had zo gehoopt dat het niet zolang zou worden dus denk dat ik dit jaar sowieso mijn nod niet heb we wachten af en klussen door op de hoop toch goed te klussen..... succes allemaal! liefs
Lies, gefeliciteerd Zico, wat spannend, ik duim Las, haha idd veel geklust en mn ventje had nog wel willen sparen. Tja, dat krijg je als je eisprong zoveel later dan verwacht is Vandaag voor derde keer een positieve ovutest Maar gister was de teststreep echt 2 x zo donker en breed, vandaag wel donkerder, maar minder dan gister. Ik duim voor jou en alle anderen. Zet 'm op meiden! x Sophie
sophie wat ben je weer stout! en meiden nog alleen maar plusjes he! en wie niet luisterd krijgt bille koek. groetjes las
Hoi! Ook hier weer spannende dagen..dit weekend mijn NOD..zou toch een geweldig kerstkado zijn! Sinds een paar dagen duizelig,wat misselijk.... We wachten af....... Liefs Es
Zico, dit vind ik dus echt niet leuk Ik ben zo aagje en morgen ochtend kan ik niet kijken want moet werken pffffffffffffff Nu moet ik helemaal tot morgenavond wachten sjips , sjips en nog eens sjips ! Maar I`l keep my fingers crossed voor you Hier nog geen spoortje van de ongi te zien . Helaas wel te voelen Heb echt buikpijn en heb het ook heel kouhoudddd brrrrrrrrr . Hehe , heb de kachel aanstaan en een deken over me heen Straks in bed lekker me mannetje tegen me aan en een kruikje bij mijn buikje . Hartje , gesloten bmm neem ik aan dat je dan zwanger KUNT zijn . Maar vanmiddag was hij open en nu is hij weer dicht Hij speeld een spelletje met me denk ik Mja , we zullen afwachten en zien .... Groetjes Joyce
Lieve meiden, Heb echt veel klachten..zou het? Ik ga vrijdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.. X Evi
Hoi dames, ik wil even zeggen dat ik voor alle meiden die deze maand nog moeten testen duimen dat ze een positieve test krijgen, en ik hoop dat ik jullie niet zie in NOD februari. Ik lees jullie verhalen en zelfs ik voel de spanning die jullie mee maken als jullie een dag overtijd zijn. Ik moest deze ronde overslaan daarom was ik er deze maand niet, en januari zullen jullie mij ook niet zien omdat die maand ook voorbij gaat. Veel succes met testen meiden. Liefs Jolie
nog geen teken van ongi hier, helaas vandaag geen testen thuis ontvangen, dus moet verplicht nog een dag wachten, ben vandaag naar Antwerpen geweest en hoopte bij thuiskomst de testen op de deurmat te vinden, maar helaas nog niet... Wel heb ik wat witte afscheiding, geen idee wat dat kan betekenen...morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een vaginale echo (heeft iemand van jullie die wel eens gehad?) dan kunnen ze waarschijnlijk ook wel zien of ik zwanger ben of niet..
Een vaginale echo wel eens gehad ? Wat heet , heb er meer dan genoeg gehad . Steld niet zo veel voor hoor Is een soort lange staaf met een condoom erom wat ze gebruiken . Je voelt er als het goed is helemaal niets van ( ikke niet in elk geval) . Ik weet niet of ze dan kunnen zien of je zwanger bent of niet Maar denk het haast wel eigenlijk . Succes er mee morgen En Jolie , bedankt Groetjes Joyce
ooh meiden, Het wordt spannend dit weekend! Ik hoop dat de kerstman onze wensen gehoord heeft! Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren! Succes meiden! Slaap lekker allemaal! en gezond weer op! Tot morgen Liefs Pearly
Ben nu 5 dagen overtijd! Was bang dat mijn hubby niet met kerst thuis zou zijn en wilde niet alleen testen. Nu denkt hij dat hij het wel voor de kerst redt, maar hij weet niet of hij een chopper terug krijgt. Ben zo zenuwachtig....... HELP!
hier ook nog niks te bekennen van de duivels heb ook geen buikkrampen verder maar dat kan bij mij zo op het uur veranderen dus wacht ik het nog even af heb al wel een test thuis liggen en heb gister nog met de gyn gebeld en mijn bloeduitslagen zijn goed en heb dus 4 dec me eisprong gehad als ik vrijdag of zaterdag nog niet ongie ben ga ik testen
Goedemorgen meiden ... Ben het wachten inmiddels al behoorlijk zat...en dit is nog maar ronde 1. Dat beloofd dus wat. Heb last van allerlei kwaaltjes, maar ben bang dat ik ze zie doordat ik er zo mee bezig ben. De vorige keer waren we er helemaal niet zo mee bezig en vertrouwde ik m'n lichaam voor de volle 100%, maar nu twijfel ik vreselijk. Zouden de kwaaltjes echt zijn? Of speelt m'n lichaam een spelletje? Krijg vandaag als het goed is de testen binnen. Geukkig moet ik morgen de hele dag werken,dus kom ik niet in de verleiding om te testen. Hopelijk kan ik vrijdag en zaterdag de verleiding ook weerstaan. En dan is het alweer zondag .... valt dus reuze mee eigenlijks.
Goeiemorgen dames! Spannend allemaal hoor. Ik word ook zo langzamerhand gek van het wachten. En dit is pas onze eerste ronde, pffff. Gister een test gedaan. Kon gewoon niet wachten. Maar was negatief. Tja, m'n NOD is ook pas zondag. Kon het echt niet laten Gisteravond laat kreeg ik wel een beetje kramp en heb ik nu ook. Hiervoor heb ik nog nergens last van gehad. Behalve dan pijnlijke (.)(.) en afgelopen vrijdag die steek in m'n buik. Toch maar rustig afwachten en blijven duimen. Ik hoop het zo! [-o<
@ juudje ... fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Erg hé Laten we afspreken dat we beide zondag met goed nieuws komen.
Heb m'n banner even aangepast. Had het gemiddeld aantal dagen genomen [33], maar heb m'n ei een dag eerder gehad dan de banner aan gaf. Scheelt weer een dag wachten
Goedemorgen Iedereen. Vorige week een Negatieve test. Heb een week gewacht en heb vanochtend weer een test gedaan. WEER NEGATIEF! Heb het express in de ochtend gedaan, moest heeel erg nodig plassen. Maar helaas, Begrijp er niks meer van. Mijn laatste Ongesteld dag was midden November. Helaas niet bijgehouden en ben nu ruim 4 weken of langer niet ongesteld geweest. Even afwachten nog maar. Word er wel Onzeker van. Ben nu 3 maanden van de pleister af. Succes Iedereen, ik hoop dat iedereen wel een Positieve test heeft.. (Zou een mooi kerscadeau zijn)