Jee, de spanning springt hier van mijn scherm af, zeg! Zenuwslopend voor een aantal van jullie. Hoop voor iedereen op een positieve test. Zit zelf op de wachtbank, verwacht er niet veel van. Denk dat het niet raak is, maar we klussen lekker door! Je weet het nooit. Divanaatje
@MissX: je schrijft dat je 4 weken niet ongesteld bent geweest maar dat kan toch ongeveer kloppen... normaal zit er 3-4 weken tussen beide ongi's.... Kan allemaal nog komen van het ontpillen (of ontpleisteren).. hoe waren je vorige cycli? En wanneer werd je de laatste keer ongesteld?
De laatste keer was ik rond de 17e van November al KLAAR! Heb het niet echt bijgehouden, ben altijd gewend om na 3 weken ongesteld te worden (anticonceptie) Sinds ik gestopt ben met de pleister was het nog best regelmatig. Ongeveer 3 weken nadat ik Ongi was geworden voelde ik de kramp al opkomen..
@MissX: dan zou je het normaal gesproken nu wel ongeveer kunnen verwachten, maar lees hier van meer meiden dat ze soms ineens na een paar maanden last krijgen van het stoppen met pil of pleister..... hoop in ieder geval voor je dat je snel duidelijkheid hebt....
Hé Diddl en Juudje! Hier nog een die nog een paar daagjes moet wachten... Vind het zo spannend... Had afgelopen zondag toch stiekem een testje gedaan, maar negatief natuurlijk... STOM STOM STOM... Heb wel krampjes (al 5 dagen) maar tja... Als ik moet plassen is 't eerste wat ik doe kijken of de tjes er al zijn... nog niet dus... Mijn duimen zijn weer druk aan 't draaien voor iedereen! Knuffel Chris
Chrisje, het wordt nu wel spannend voor ons allebei he. Ik kan ook bijna niet wachten, maar even volhouden. Ik probeer zoveel mogelijk te doen om er niet aan te denken. Maar wat denk je wat vanmorgen werd ik wakker met een enorm misselijk gevoel en sinds gisteren een beetje ongi gevoel, maar nog niets te bekennen zelfs geen bruinige (sorry voor details) te bekennen. Ik hoop het zo, maar misschien heb ik daarom wel zoveel kwaaltjes. Haha ik wacht het allemaal wel af. Jullie horen van me. Liefs
O, Just4Love! Wat ontzettend spannend toch! Misselijkheid... zou het? Ben echt heel benieuwd! We hebben geen internet thuis, dus ben heel benieuwd wanneer ik kan lezen hoe het bij je gegaan is! Jemig, krijg gewoon de kriebels in mijn buik, hahah! Diddl, bedankt voor het duimen, hoop echt dat het helpt! Liefs Chris
Hi Meiden, Hier wordt het ook spannend. Ik heb vorige week 2 dagen een paar drups bloedverlies gehad. Zou dat de innesteling zijn geweest? Ik heb dit normaal nooit dus... Ik heb nog totaal geen ongi gevoel, kan natuurlijk nog komen maar tot op heden nog niet dus... wel gewoon lage rugpijn en in de avond licht misselijk de laatste dagen. Ik kan 1e Kerstdag testen, wat zou dat een mooi cadeautje zijn zeg Als het zo is pak ik de test in, in een pennendoosje en leg het onder de boom voor mijn vriend Maar ja niet te hard van stapel lopen nu Nou meiden het worden spannende dagen ik ben ook hard aan het duimen voor iedereen. SUCCES ALLEMAAL. Liefs Nic
halloà dames ook al gaat de temp naar omhoog de bloeduitslag is negatief... Ik hou er effe mee op, is me effe teveel...ondat hoge temp toch weer nikske
AAAAAAAAAHHH NEEEE meid! Dit is echt zo @#$@%#^&@! Had het zo gehoopt meid! Vanuit hier een hele dikke knuff! Liefs Pearly
Och Zico, wat vervelend. Doe maar lekker rustig aan vandaag, lekker in trainingsbroek op de bank tv kijken met een zak chips. Ik wou dat ik je kon troosten. Dikke knuf, xx
ook al heb ik effe het gevoel gehad van ja, het is zover. Het doet telkens meer pijn. ik ga m'n keuken schilderen en af reageren
ik heb net mijn huisarts gebeld (ivm dat oud bloedverlies) maar ze hebben dus geen telefonisch spreekuur meer.... moet gewoon een afspraak maken... nou goed dan wacht ik nog maar eventjes..... eerst maar eens deze cyclus afwachten en kijken wat er komt.... maar baal er wel wat van
nou vandaag 4 dagen over tijd.. dit gebeurt echt nooit! ik ben echt super regelmatig, net een testje gedaan en die was negatief. Wanneer is het zinvol om de huisarts hierover te bellen want ik wil graaaaag door naar de volgende ronde
Hallo, ff van me afschrijven hoor.. heb vorige maand een vroege MK gehad, had wel bepaalde "zwangerschapsverschijnselen" zoals krampjes veel witte waterige afscheiding.. snel buiten adem zijn vol gevoel(strakke buik) en pijn als ik b.v buk... Nu heb ik al deze symptomen weer en denk nu natuurlijk van nou... normaal had ik dat NOOIT en toen ik zwanger was wel en dan ga je bijna automatisch denken Goh het zal wel weer raak zijn! Maar diep van binnen weet je dat het natuurlijk een teleurstelling kan worden over een week. PFFFFFFFFF word er gek van wou dat ik al kon testen maar moet wachten tot na de kerst snik snik liefs een onzekeren Z
@ zicco ... dat is vreselijke balen meid. Had het zo gehoopt dat de bloeduitslag positief zou zijn. Veel succes in de volgende ronde.