Ja Diddle, echt erg. Kan die verleiding niet weerstaan. Had nog 1 test in huis van vorige maand. Maar vorige maand telt niet echt mee, want toen hadden we 'te laat' geklust ](*,) Maar toen ik 1 dag over tijd was had ik toch hoop. Toen had ik 2 testen gekocht. Maar goed, toen wist ik het wel. Een uur na het testen werd ik ongi..... Maar nu hebben we wel op tijd geklust. Dus ik ben zooooo benieuwd! En omdat ik van Smutsie hoorde dat ze ook vóór d'r NOD had getest, dacht ik.....ach waarom niet. Probeer het gewoon. Nu heb ik ook geen testen meer in huis. Dat scheelt.....hoop ik......heb een Etos om de hoek Ik vind dat wachten zo killing! Was ik er maar niet zo mee bezig. Maar ja, als je iets heel graag wil...
Hee Chrisje, jij dus ook al stiekum een testje gedaan? Ja, ik kan me ook niet inhouden hoor. Je hebt er wel niks aan, maar ja. Die spanning is zo erg. Hoop echt op goed nieuws de komende tijd voor iedereen hier! Zico, echt balen meis. Zo'n teleurstelling weer.
hier nog steeds geen tekenen van ongi, ook geen krampen niets, vanacht wel last van (.)(.), dus dat zie ik wel als een goed teken, het is idd vreselijk om er zo mee bezig te zijn.. suc6 allemaal
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom hier nog even spieken of er zwangere bij zijn gekomen! Alle zwangere van harte gefeliciteerd! Alle wachtende,..pfffffffff drama he? alle meiden die de gespot hebben ,..balen! succes in de volgende ronde! x sanne p.s. wat is het trouwens rustig hier wordt er niet meer zoveel gebabbeld?
Lieve Zico, wat balen dikke knuffel en volgende maand Zomaar, wat naar een miskraam. Voor jou en alle anderen, ik blijf duimen hier, wat is t hier weer spannend Ben net met mn vent naar de internist geweest i.v.m. zijn (vorige maand ontdekt) traag werkende schildklier. Heb ook vraag over vruchtbaarheid gesteld. Hij gaf aan dat m'n man idd verminderd vruchtbaar kan zijn, maar dat wordt verholpen door schildklierhormonen. Hij gaf ook aan dat we eigenlijk vanaf nu moeten gaan tellen (lees: meer kans hebben). Ach, vorige maand is er wel bevruchting/innesteling geweest, dus zal wel loslopen xx Sophie
Hier nog steeds geen ongi... Ik wacht, en ik wacht.... Ga het weekend voor de zekerheid wel weer ff testen. (als ik dan nog niet ongi ben) Hoe is het met de rest die al overtijd is? X Nikkie
Zicco balen hoor. Sterkte in de volgende maand. Juudje succes met testen, al net zo ongeduldig als ik.Ik kon ook niet wachten. Mijn vriend had tegen zijn bazin gezegd dat ik dacht zwanger te zijn vanuit mijn instinct, had ze gezegd dat kan niet woensdag /donderdag moet ze pas ongesteld worden, nou toch denkt ze dat dat was dus zondag, en maandagmiddag de test gedaan met middagurine en teon ja een heel licht streepje. Denk huh hoe weet zij mijn cyclus nou, maar dat had ze dus opgeschreven, want ze zijn zelf ook bezig. Wist ik veel. Dus heb 3 a vier dagen te vroeg getest en met middagurine. Niet eens ochtendurine. Dus er is hoop voor jullie. Instinct zegt best wel iets en voor je NOD testen hoeft ook niet altijd negatief te wezen. Maar wees niet gelijk teleurgesteld. Mijn zusje teste na de NOD en dacht niet zwanger te zijn en had wel al die klachten en 4 weken later bleek ze toch al zwanger geweest de maand ervoor. Ik hoop het zo voor jullie dat jullie ook zwanger zijn of snel zwanger worden. gr van smutsie
Hey Nikkie, Zitten misschien een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb alleen nog niet getest. Ik durf niet! Ben bang voor een teleurstelling! Heb wel allerlei klachten!? Ik ga ook van het weekend testen als ik nog niet ongesteld ben geworden! Veel succes! Hopelijk hebben we allebei ++++++ X Evi
Hai Meiden, even dagje niet op het forum geweest, heel wat bij te lezen! Zicco, balen voor je joh, hoop dat het vlug wel raak is! Veel wachters weer! Allemaal veel succes en duimen! Vandaag is mijn NOD, heb vanaf gisteren al het gevoel dat de tjes eraan gaan komen, buikpijn, rugpijn, hoofdpijn... Nog niets te bekennen, maar heb er een hard hoofd in... We zien het wel, het is tenslotte ook pas poging nummer 1. We moet ik zeggen dat het wachten erg lang duurt als je er zo mee bezig bent! Bij onze dochter waren we er helemaal niet mee bezig en ging het eigenlijk zo voorbij...
goedemiddag zeg ebn er een tijdej enit geweest gelijk veel lezen. veel overtijd zo te zien. ik moet nog even geduld hebben en dan kan ik weer kijken hoe het ervoor staat deze maan we hebben veel geklusd daa ligt het niet aan maar ja we moeten we op de goede moment zijn natuurlijk he
goedemiddag allemaal ik ben bang dat ik door ga naar de volgende ronde er is nog niks te zien of zo maar ik heb wel een beetje krampen wat ik normaal als ik ongie moet worden ook heb maar zolang er nog nisk te zien is s er hoop
net terug van ziekenhuis, vaginale echo gehad, wat een gewaarwording zeg! alles zag er goed uit, hele dikke baarmoederwand, ze kon nog geen vruchtje zien, want daarvoor is het te vroeg, het zou heel goed kunnen dat ik zwanger ben, zei ze, maar het zou ook nog de andere kant op kunnen... zo spannend, ik word er helemaal gek van! elke sec. naar het toilet om te checken, ik heb nog geen ongi krampen, dus ik hoop het zoooooooooooo!
heb maar de maximale aantal dagen in mijn cyclusbanner gezet, haha, dan kan ik morgen met een goed gevoel testen... mijn cyclus loopt de afgelopen 9 maanden als volgt: 27-24-25-25-28-27-26-25-27-28, dus daar het gemiddelde van is 26 dagen, maar ik kan maar beter de langst durende nemen en daarvanuit gaan...
is idd verstandig okm de langste te pakken heb ik ook ik schommel tussen de 27 en de 32 dus neem ik maar de 32 maar over twee dagen zit ik al aan me korte cylus
hier zijn de duivels gearriveerd had het ook wel verwacht had expres al gewacht met testen nu de volgende ronde maar beter! alle andere meiden veel succes nog!
Nou geen witte kerst voor mij, maar een rode Vanochtend , ik had mijn nod pas 25 december, hoe bedoel je mijn lijf wil me duidelijk maken dat het niet gelukt is deze ronde... had een week na ei al lijkt me trouwens ook niet goed.... succes jullie, hopelijk hebben jullie allemaal wel een witte kerst! (en een positief nieuwjaar )