Hello ladies! Helaas moet ik dit topicje verlaten en ga ik door naar januari! Op naar de volgende ronde! Dames op de wachtbank, niet meegaan naar januari, maar op naar het zwangeren topic! Ik duim heel hard voor jullie! Dikke knuffel Chris
Chrisje, Balen! Ik hoop voor mezelf je niet te zien in januari. Veel suc6 de aankomende ronde! Hartje, dit geldt natuurlijk ook voor jou! Alvast een kerstknuffel voor jullie. Ik wacht nog af! Liefs
Heel veel succes allemaal meiden! En natuurlijk fantastiche feestdagen en een heel gelukkig (en vruchtbaar ) 2007! Liefs Chris
Ik heb iets heel raars gedaan en ik doe dit nooit. Maar ik dacht ''ach kijken wat eruit komt''. Ik heb een test 2x gebruikt. Hij was negatief. In de avond heb ik hem nog een keer gebruikt (is hij natuurlijk niet voor gemaakt gebeurde ook niets) Maar ik wou hem net weggooien en hij staat er al 2 dagen hoor en wat zie ik 2 PUNTJES (predictor) Hij staat er al 2 dagen en 2x gebruikt. Dus het zal wel niks zijn. Vond het wel frapant.. Ter informatie: Ik doe dit nooit! Vandaag komen mijn nieuwe testjes als het goed is aan. Dan maar weer Testen! Spannend.. Doe het straksjes maar weer._________________
Chrisje, hartje jammer zeg...iedere keer weer flink balen he...op naar de volgende ronde! miss x,volgens mij is een test niet betrouwbaar meer na 10 min(heb ik ergens gelezen) misschien kun je een digitale test doen van clear blue,die geeft duidlijk aan zwanger of niet zwanger(tekst) succes met testen,ik zou ook haast niet kunnen wachten zeg! zeker als je al zo veel overtijd bent!
@MIssX: vreemd, nou ja, het geeft je toch misschien wel een beetje hoop, laat je het weten als je weer getest hebt? Ik heb ook vanmorgen getest: negatief (Bij Clear Blue staat er dan ook zo vreselijk letterlijk: Niet zwanger - volgens mij is die test alleen leuk als je echt zwanger bent ;-( ) Maar nog steeds geen tjes te bekennen. Had de afgelopen dagen echt het idee dat ze eraan zaten te komen: hoofdpijn, beetje buikpijn/rugpijn, maar nee. Nu ook geen last. We wachten het maar af, ik heb er weinig hoop meer op, maar zolang de tjes nog niet zijn gearriveerd blijf ik lekker meekletsen hier. Al anderen getest vandaag?
Hey MisX, je kan beter nog even wachten, zo vaak achter elkaar testen heeft echt geen zin.. Maar na die rare test kan ik het me wel voorstellen. Ik ben nu goed chaggie (misschien een voorbode van mijn ongi?) Ik weet nog niet waar ik aan toe ben. Ik zal wel niet zwanger zijn maar hoelang duurt mijn cyclus deze keer wel niet in godsnaam? Nou ja we zien het wel, ben hier nu ook wat minder. Volg jullie verhalen wel. En als er wat nieuws is laat ik het zeker even weten. Hoop voor degenen die overtijd zijn dat ze nog positief gaan testen. Hartje en Chrisje: erg balen maar je weet wel waar je aan toe bent. Een vruchtbaar 2007 gewenst en misschien tot ziens in januari! X Nikkie
Ja ik weet het. Elke dag testen heeft geen zin nee, maar ik ben zooo ongeduldig en heb een pakketje van 3 gekocht. Dus waarom niet De Teleurstelling maakt het alleen maar groter maar dat afwachten vind ik vreselijk. Of het moet 2 streepjes zijn, zo niet, laat het bloed maar stromen.
@MissX: ja kan wel testen iedere dag maar als ie dan steeds negatief is word het er niet leuker op... misschien gewoon een paar dagen geduld proberen te hebben? het HcG kan per 2 dagen verdubbelen... dus kun je beter over 2 of 3 dagen weer testen (staat ook in de bijsluiters van de testen).....
nog 1 dag en zit aan de dag van me kortst cylus tot nu toe en dan nog 6 dagen te gaan voordat me lange over is
Morgen ga ik testen! Op mijn verjaardag! Ik hoop zo ontzettend dat ik dan eindelijk een positieve test heb!Ben nooit overtijd en nu al zo lang.... Word gek van dat wachten.
hallo, bij mij zijn vandaag de duivels gekomen en niet zo'n beetje ook, blech! erge krampen en heel veel bloedverlies, de gyn. in het ziekenhuis zei al bij de inwendige echo dat ik een hele dikke baarmoederwan had en dat het kon duiden op een zwangerschap of dus op heel veel bloedverlies, nou dat laatste is het dus geworden, BAAL BAAL, maar ik mag nog niet klagen, want dit was ronde 1 voor ons, dus op naar de volgende ronde. Voor degene die nu nog wachten: heel veel suc6, ik duim voor jullie en voor de andere: ik zie jullie in januari!
Auw; hier af en toe steekjes in de lies en onderbuik.... ga er eigenlijk vanuit dat ik ongi wordt in de loop van volgende week (zo'n rare cyclus met veel oud bloed verlies... vandaag lijkt het eindelijk wat minder en in ieder geval wat lichter te worden) maar als je dan zoiets voelt twijfel je toch.... stom lijf! Zo even klagen.....
succes allemaal en dat de maar weg mogen blijven. Alvast een hele fijne kerst. Ik ga morgen een week op vakantie en hoop daarna veel zwangere erbij te zien
Ik geloof dat ik nu ongesteld ga worden. Ik heb sinds vandaag veel bruin verlies. Eigenlijk ben ik wel erg blij. Klinkt misschien erg dubbel... Maar als het doorzet heb ik in ieder geval de zekerheid dat ik geen maanden hoef te gaan wachten op mijn menstruatie.
goede avond dames zie dat er weer een paar ongi zijn geworden balen hopelijk brengt 2007 ons alle veel geluk meiden die zwanger van harte gefeliciteerd fijne kerstdagen alle toegewenst {|= gr maria
De tweede helft van deze maand is niet erg goed voor de ++++++.... moeten we aan het eind van de maand nog maar wat verandering in proberen te brengen.....