goedenavond allemaal ga vanavond de kerstinkopen doen hier nog niets te bekennen mijn banner staat ook op mijn kortste cylcus dus het isafwachten maar
hey Daantje! Jij bent lang zwanger Ik denk dat ik zo ga testen.. zal wel negaltief zijn.. maar ja dan zijn ze op en dan zit ik dr ook niet steeds aan te denken hihi
als ik nu zwanger zou zou ik 3 weken en 5 dagen zijn wel een beetje vroeg he. ben wel gigi misselijk. voel me slap. echt niet normaal
jammer dat er weer ongi's bij gekomen zijn het is tijd voor +++++++. Kan echt wel heb wist ook met 3 weken en 5 dagen dat ik zwanger was de test was toen al positief! gr smutsie
heb net getest omdta ik al ene paar dagen met vlaggen missleijk ben en me slap voel en koud heb. maar heb ene streepje en geen +
Ik hoo pdat ik zo positief test.. als is het maar een mini streepje... hihi nou ja ben nu 5 dagen over tijd.. ben normaal nooit over tijd dus nou ja wie weet! en anders hoop ik maar dat ik snel ongesteld wordt!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik heb getest en zie een heel licht streepje.. ga nu ff naar kruidvat om nog en test te halen kijken of ik terecht blij mag zijn
Alvast gefeliciteerd Tanja! Een streep is een streep. Super zeg als er nog wat zwangeren bijkomen. Ik heb weer zo'n zeurende pijn in mijn onderbuik. En wacht en wacht en wacht,,,....... zucht.
Nikki jij bent ook al weer 6 dagen overtijd.. vervelend he? nou sterkte hoo pdat je snel positef test..
tjeeje tanja8 ene streep is ene streep gelukkig komen er dan toch nog zwangeren in plaats van ongi mensen. hopelijk volgen er snel meer
@ Tanja: al een voorzichtig proficiat. Vanmorgen gestest en natuurlijk negatief. Ik heb wel de test pas kunnen aflezen na een uur. Mijn man belde net toen ik wou kijken en vroeg om te wachten tot hij thuis was. Kan een streepje verdwijnen? Als de uitblijven test ik zondag opnieuw. Veel suc6 aan de testers.
Goedenavond dames Voor de dames die ongi zijn geworden , balen Heel veel succes gewenst in de volgende ronde ( mijn duimen draaien ) Tanja8 , Spannenddddddddd . Ben benieuwd naar die 2e test Ikzelf heb vanmorgen ook getest . Maar ging nogal raar eigenlijk . Toen ik de test had gedaan verscheen er idd een test en controle streepje . Als was het teststreepje wel heel erg vaag ( maar was er wel want manlief zag het ook ). Kijk ik een minuutje later ...... is het streepje weer weg Morgenochtend dus een nieuwe test voor mij . Testers , succes ! Wachtende , ook jullie succes en sterkte met wachten Groetjes Joyce
nou meiden heb net een test gedaan en weer een heel licht en dun streepje.. lijkt meer op het lijntje wat soms kan indrogen.. maar bij stond er binnen drie minuten... daarna werd ie weer wat vager en bijna weg.. zelfde als jou dus JoyceD nou ja als ik zondag nog niet ongesteld ben nog maar eens testen.