pff spannend allemaal. voel helemaal niets vreemds dus ben bang dat ik ook doorga in januari. Ach ja, dan maar champagne de 31e. en ik ben nog niet zo lang bezig dus mag niet klagen....
Hey meiden, Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg! Dat heb ik nu ook ervaren. Ik had allerlei klachten zoals: - opgezette buik - warm gevoel in m'n buik - geen zin in koffie - ongi kramen (al 1 week voor m'n NOD) - slecht slapen - rugpijn - veel plassen - en overtijd.. Maar helaas........de zijn gekomen vanochtend! Verdorie..dacht echt dat het raak was. Ik laat me nu niet meer gek maken! Wat erg dat ontpillen...hoe lang zou dat duren? Maar goed..op naar de volgende ronde maar. Ik kan in ieder geval drinken met kerst en oud en nieuw! Liefs Evi
er zijn weer wat dames ongie geworden balen zeg succes in het nieuwe jaar dat die maar snel goed mag beginnen! hier nog steeds aan het wachten mijn ovutesten waren op dus 2 dagen niet getest gister wel weer en een licht streepje dus of mijn ei eraan komt of geweest is weet ik niet test vandaag weer en als de streep weg is ga ik er vanuit dat mijn ei geweest is is de streep dikker dan komt het ei er nog aan hoop eigenlijk dat hij of geweest is of dit weekend komt want begint nu wel lang te duren! succes allemaal
Nee toch pearly en evi..... niet de ... balen! Had er nog goede hoop in..... hier nog alles constant.... temp vanmorgen zelfs weer 0,1 graad omhoog dus ik denk dat ik het nog even spannend ga houden.... Verder niet echt klachten... alleen af en toe wat steekjes in mijn lies en onderbuik... En regelmatig plassen... hihihi... hier op mijn werk gingen ze er al wat van zeggen in de trant van goh ben je zwanger... hihihihi
goede morgen. ben nog steeds misselijk hier, ik heb 2 kleine bolletjes gegeten tot nu toe als ik brod zie of smeer heb ik al gene honger meer. ik wordt gek hier
ja in de tijd van de farao's deden ze er al aan. kijk eens en wie weet he http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm gewoon je naam, datum van geboorte en uur weten in te vullen dan geeft hij het aan het begin en einde van je kosmiche vruchtbare tijd
zico balen een dikke knuffel van mij. ik zie net dat mijn cosmo ei vandaag is en wie hebben gisteren avond nog geklust! wel grappig groetjes las
he zico; ik heb even gekeken maar mijn eitje was iets eerder dan mijn kosmische eitje als ik invul ich wil zwanger werden ofzo... hihihi... we zullen zien wat het deze maand oplevert....
Steeds meer meiden gaan dit forum verlaten. Ik zie me hier al helemaal alleen snik snik Wie weet blijf ik hier wel tot 31 december haha. Hoop het niet natuurlijk. Het weekend was mijn temperatuur wel wat hoger dus als dat pas mijn ei was dan kan het uitkomen... Heb alleen niet geklust dit weekend, vriendlief was ziek.. Dus we zien het wel.. @Evi balen zeg, hoelang was je overtijd? Ik zit nu al op 6 dagen (dag 36 van cyclus ). Gelukkig heb ik nu een dikke week vrij, heerlijk van genieten. Als de duivels komen dan zien we het wel. Hoop het niet natuurlijk. Jullie horen het wel. Met wie zijn we hier nog? Brigitte, Las, Zico? En zijn er nog meiden die getest hebben?? Murizzz waar ben je? Geen nieuws is goed nieuws??
hey hey ik ben ook nog.... wil ff iedereen fijne kerst wensen... ben een beetje depri dus ben niet echt gezellig en zo vandaar dat ik alleen lees .. snapie.. liefs wiesje
Hey Wiesje, Sterkte dan maar en lees maar lekker mee hoor. Als je zin hebt om te reageren dan lezen we het wel! Er blijven steeds minder meiden over. Ik probeer niet elke dag hier te kijken maar dan zie ik weer wat van iemand anders staan en wil dan toch even reageren. En er gebeurt ook veel natuurlijk! groetjes Nikkie
Nou als het mee zit blijf ik ook nog een paar daagjes.... wij gaan er gewoon voor zorgen dat er aan het eind van de maand nog een paar +++++ komen (hoop ik.....)