NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hallo

ik ben er ook nog, ik heb mijn eisprong wat eerder gevoeld, maar hou voorlopig mijn banner volgens langste cyclus aan, toch denk ik stiekem in banner - 2 dagen: NOD.

aan iedereen die klust, afwacht, of NOD nadert: heel veel succes en een goed vruchtbaar 2007 toegewenst!

groetjes
    flyke

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb m'n ei ook eerder gevoeld, maar heb wel m'n banner aangepast :oops:
    Wilde toch al eerder testen ivm m'n verjaardag.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ikke is er ook nog steeds :D
    Hier eigelijk niks bijzonders te melden, nod naderd bijna, en denk ook echt dat de :evil: komen.

Ik wens iedereen heel veel suc6 kunnen echt nog wel wat zwangeren bij

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Diddl, dan hoop ik dat je een mooi verjaardagskadootje krijgt!

Ikke, toen ik zwanger was dacht ik ook tot het laatste moment dat ik ongi ging worden maar niets was minder waar, dus misschien is er nog een tikkeltje hoop,

succes!
    flyke

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik had tot de afgelopen week veel symptomen, maar die zijn bijna allemaal verdwenen. Denk dus dat de :evil: :evil: zullen komen, maar blijf positief denken.
    De vorige keer wist ik zeker dat ik zwanger was voor m'n nod, maar de eerste keer kwam ik er pas achter toen ik al 10 weken heen was. Het kan dus alle kanten op.

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Inderdaad, klinkt cliché maar hoop doet leven!

flyke

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Vind ik ook...altijd positief proberen te denken :)

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hoe zit het met jullie "voorgevoel"?

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ik heb eerlijk gezegd een goed voorgevoel maar probeer dit zoveel mogelijk te onderdrukken om teleurstelling te vermijden.
    Echte symptomen heb ik wel niet, volgens mijn man zijn mijn borsten iets zwaarder en een adertje wat blauwer dan anders, maar is niet echt duidelijk. Welke symptomen had jij?

grtjs
    flyke

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Was bij vlagen misselijk [bij opstaan en druk bezig zijn], gespannen (.)(.) [nog steeds trouwens], meer afscheiding dan normaal, raar gevoel in m'n onderbuik en sinds enkele dagen last van luie darmen. :oops:
    Eigenlijks zijn de meeste symptomen er nog wel, maar minder dan een paar dagen geleden.
    Probeer er niet te veel waarde aan te hechten, anders zou ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn. :oops:

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Ik heb ook wel wat meer afscheiding en nu en dan wat trekjes in mijn zij (beetje eisprong-gevoel achtig) en soms gevoel dat ik ongi ga worden, maar daar is het nog te vroeg voor, afwachten en niet teveel waarde proberen te hechten eraan om teleurstelling te vermijden is inderdaad het enigste en het beste wat we kunnen doen ;)

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ga zo naar bed...meiden moeten morgen weer om 8:10 in het zwembad liggen :(
    Welterusten.

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    slaapwel, ik ga dan ook eens slapen!

tot later!
    flyke

14. Niet meer actief

Hee meiden,
    wat gaan jullie hard hier zeg.... En er zijn er al weer veel te veel ongi geworden :cry:

En ook een paar vage streepjes, hopelijk zijn ze snel veel dikker!

Ik weet het niet hoor, vind m'n lichaam echt supervaag na het stoppen met de pil. Kan er geen touw aan vastknopen.
    Ben nu zelfs af en toe aan het roken en vind dat ook weer stom van mezelf. :rolleyes:

Ik zei laatst tegen m'n hubbie dat ik het zo bijzonder vind om ermee bezig te zijn, maar daarentegen is het hele spontane van het klussen weg, omdat je toch in je achterhoofd houdt dat je misschien wel een eisprong hebt en dat je die ook niet wil missen....

Blergh, wat een zeurpiet ben ik he :(

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey Mariekepieke

we lopen gelijktijdig zie ik, althans volgens de banner, hoewel ik iets eerder mijn eisprong voelde denk ik banner - 2 dagen.
    Een zeurpiet ben je zeker niet, dit forum is om te kunnen praten over hoe je denkt en hoe je je voelt en wees gerust, veel meiden, o.a. ik denken en voelen hetzelfde!

succes!
    flyke

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben er ook nog deze maand.

voel het zelfde als jullie maar durf me daarin ookniet meer te uiten.
    vorige maand vroege miskraam gehad en nu eigenlijk dezelfde symptonen alleen nu zijn mijn borsten veel eerder gevoelig, normaal altijd bij menstruatie allen mijn tepels en nu mijn hele zij kant van mijn borst, verder ook misselijk, eisprong gevoel en lage rug pijn.

maar moet nog zo lang wachten aaaaaaaaahhhhh.

de dagen gaan zo iets sneller met die kerst en zo gelukkig.

groetjes en fijne dagen en ik blijf iedereen volgen hoor............

peggy

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    He Pekske,

nog iemand die gelijk loopt!
    Inderdaad, gelukkig zijn er de feestdagen en de drukte erom heen, die de week wat vlugger voorbij doen gaan.

Ik wens je heel veel succes!
    flyke

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dank je wel flyke en jij ook heel veel succes he, hoop dat we er allemaal goed uit komen en dat we een knallend uiteinde hebben dit jaar.

liefs peggy

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zie wat je doet he las.......

en aan alle dames we gaaaaaaaaaaaaaan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat jullie een +++++++++ hebben

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goede morge. me korte dag cyclus is voorbij. volgens de planning aangezien ik 11 december me ei heb gehad zou ik maandag ongie moeten worden maar heb nog tot woensdag want dan is me lange cylus pasvoorbij. ga straks maar weer even testen in huis halen. ga even naar de kruidvat heb 14 euro aan kleingeld in me portomonee heb ik gister geteld dus kan ik mooi 2 testen halen.

Deel Deze Pagina